قیمت و خرید شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ دل بهان سیستم-شارژر لپتاپ مستر جانبی

قیمت و خرید شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ دل بهان سیستم-شارژر لپتاپ مستر جانبی باطری ها یک ماه گارانتی تعویض و شارژر ها شش ماه گارانتی تعویض دارند. دو دلیل مهم که خرید لپ تاپ استوک (کارکرده ) را بسیار توجیه پذیر میکند کیفیت بسیار بالا و اختلاف قیمت بسیار زیاد با لپ تاپ نو ، است . نمایندگی اچ پی در تهران، اصلی ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محسوب میشه. تو هر کدوم از بخش های این مرکز، کارشناس هایی فعالیت می کنن که از سالها تجربه در حوزه ی کاری خودشون برخوردارهستن و می تونن خدمات تخصصی رو به شما عزیزان ارائه بدن.

خــانه هوشمند

لپ تاپ استوک Dell Precision 5520 یکی از بهترین لپ تاپ های استوک دل می باشد و طرفداران زیادی دارد. لپ تاپ استوک Dell Precision 3520 دارای پردازنده core i7 نسل ششم است که دارای سرعت بسیار بالایی است و می تواند محاسبات را با سرعت بالایی انجام دهد. لپ تاپ استوک HP ZBook 17 دارای پردازنده i5 نسل 4 می باشد که دارای قدرت پردازشی خوبی است. آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های کالالپ بوده است و کالالپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند. تمامی محصولات کالالپ دارای گارانتی بین المللی و ایران (زیر نظر نماینده انحصاری هر برند در ایران ) میباشد که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند.

دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ:

پس از ثبت سفارش، متناسب با توضیحات شما قیمت دقیق انجام خدمت مشخص می گردد. حتما از مشابهت فیش آداپتور مورد نیاز خود با محصول انتخابی اطمینان حاصل نمایید. شما باید با استفاده از قسمت تیزی چاقو، آداپتور را باز کنید. آداپتور به صورت دو نیمه بهم وصل شده است که کافی است در امتداد درز دو نیمه آن با چاقو ضربه بزنید تا آن ها را از یکدیگر جدا نمایید. برای جدا کردن این درزها احتمالا به نیروی بیشتری نیاز دارید که می­‌توانید با یک پتک و یا شی محکم دیگری بر بخش انتهای چاقو ضربه بزنید تا نیروی مورد نیاز خود را تامین کنید.

حتما قبل از مراجعه به تعمیرکار از سالم بودن سیم رابط اطمینان حاصل کنید. گاهی اوقات پیش می آید که به دلیل فرسودگی سیم رابط شارژر عملکرد مطلوبی ندارد. چراکه اغلب خرابی ها ناشی از عدم توجه کافی در هنگام اتصال روی می دهد. حتما با آرامش و به صورت کامل سوکت شارژر را در درگاه قرار دهید. این سری گران قیمت ترین شارژرهای لپ تاپ هستند و می توانند هر نوع جریانی را به نوع دیگر تبدیل کنند.

شارژر لپ تاپ 20 ولت 2.25 آمپر لنوو مدل ADLX45NLC3

فروشگاه شهر باتري يکي از بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي کشور در زمينه تخصصي باتري، با گستره‌اي از کالاهاي متنوع «تجربه‌ي لذت‌بخش يک خريد اينترنتي» شارژر لپ تاپ توشیبا را تداعي مي‌کند. انرجایزر یوشیتا شیائومی انکر سیلیکون پاور ای دیتا راوپاور ژیپین سامسونگ هیوندای اپیسر روموس … برای به کار گرفتن قابلیت این وب‌سایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکن‌شده باشد.

  • روش‌هایی برای حفظ شارژ باتری لپ‌تاپ در تمام طول روز وجود دارند که آشنایی با آن ها می تواند مفید باشد.
  • آیا تعجب می کنید که چگونه می توانید عملکرد شارژر لپ تاپ خود را با استفاده از مولتی متر آزمایش کنید؟ این بخش مراحلی را دارد که باید دنبال کنید.اما معمولاً پین داخل کانکتور شارژ شما آسیب دیده یا خمیده است.
  • باطری ها توسط آداپتورهای مخصوصی که معمولا همراه لپ تاپ ها عرضه می شوند شارژ می شوند.
  • کیفیت و کمیت خدمات در پین ورک را جدی بگیرید، زیرا سطح بالای آنها موجب سود شما در طولانی مدت خواهد شد.
  • برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng