قیمت محصولات دانگ فنگ امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | dongfengblog

این در حالی است که خودروهای چینی دیگر در این زمینه بسیار بهتر و قویتر عمل کرده‌اند. پیشرانه ۱.۶ لیتری این خودرو توانی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتن متر دارد. طبعا چنین قدرتی شاید برای هاچبک سبک و کوچکی مانند پژو ۲۰۶ مناسب باشد اما برای خودرویی با ابعاد و وزن اچ ۳۰ کراس، مناسب نیست. اما در کنار این نقطه ضعف، یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی AISIN قرار دارد که هماهنگی خوبش با پیشرانه، کمی از ضعف فنی می‌کاهد.

دیگنیتی مدل 1401 صفر نقد تحویل فوری

به تازگی تصاویر بدون استتار شاسی بلند واریور M20 منتشر شده است که با تصویر تبلیغاتی منتشرشده در مه ۲۰۲۲ همخوانی دارد. در بخش جلویی شاهد یک سپر بزرگ با وینچ، جلوپنجره بزرگ با لوگوی واریور، چراغ‌های روز باریک و چراغ‌های جلوی بزرگ هستیم. در نمای پشتی می‌توان چراغ‌های عقب عمودی و زاپاس روی درب عقب را مشاهده کرد.

هشت نکته درباره یاغیگری جدید سکه در بازار

VOYAH چیسینگ لایت در قسمت دماغه به زیبایی از ترکیب نوار ال یی دی و هالوژن استفاده کرده و لوگوی برند نیز در همین ترکیب جذاب به خوبی جانمایی شده است. امکانات ایمنی این خودرو نیز شامل ۴ کیسه هوا، قفل خودکار درب‌ها هنگام آغاز حرکت، ترمزهای جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، دوربین و حسگر دنده عقب ،ABS و EBD می‌باشد. به گزارش اسب بخار، این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و مصرف سوخت بهینه و ترکیبی آن به ترتیب ۵٫۴ و ۷٫۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود.

http://dr-architecture.irکامیون‌های T300 و T375 اولین کامیون‌های دانگ فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند. دانگ فنگ همچنین شرکت جوینت ونچری با گروه PSA نیز دارد که به تولید خودروهای پژو، دی اس و کامیون های سبک می‌پردازد. دانگ فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو)توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

  • شرکت دانگ فنگ این محصول خود را با سه پیشرانه مختلف روانه بازار چین کرده است و در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از نوع نیرومحرکه نسخه مونتاژی فردا موتور نداریم.
  • – به نقل از خبرآنلاین، بازار ایران دوباره مهمان جدیدی از چین دارد.مهمانی که در سگمنت SUV …
  • در واقع مدل تازه از نظر ظاهری به مراتب بروزتر و از نظر فنی کارامد تر است.
  • بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.
» راحتی بدنه مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنگ اچ ۳۰ کراس در یک کلام طراحی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس را نمی‌توان خیلی جذاب دانست. در نمای روبروی خودرو، یک جلو پنجره نسبتا باریک بدون هیچ گونه ظرافت و خلاقیتی طراحی شده است. فرم کشیده چراغ‌های اصلی خودرو، در کنار این جلو پنجره، سپر نه چندان پهن مشکی رنگ و خروجی هوای مشبک، تصویری کمی خشن به خودرو داده است.

فروش اقساطی اچ سی کراس

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng