قیمت دانگ فنگ | dongfengblog

شتاب صفر تا 100 دانگ فنگ S30 حدود 12.5 ثانیه زمان نیاز دارد که مقدار زیادی به شمار می‌آید. به گزارش ساناپرس، شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودرو ها در کلاس … شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودروها در کلاس D سدان خواهند بود. دانگ فنگاز چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند.

مشخصات فنی موتور

این مجله خبری ماشین دنگ فنگساز در کنار دیگر خودروسازان نظیر گروه فاو، چانگان موتورز و سایک موتور جزو 4 خودروساز بزرگ چین به حساب می آید. اولین واگذاری سهام از این خودروساز در سال 2005 بود، اما حدود 70 در صد از سهام هم چنان در اختیار دولت مرکزی ماند. دانگ فنگ H۳۰ را می‌تواند نتیجه همکاری‌های نزدیک و گسترده دو شرکت دانگ فنگ چین و گروه PSA فرانسه قلمداد کرد.

اچ سی کراس 1396 سفید کم کار

در میانه سال ۱۳۹۴ ایران خودرو خبر از وارد کردن خودرویی خاص و متفاوت را به بازار خودرو داد. کراس اووری چینی که قرار بود در رقابت با سایر خودروهای چینی و وطنی عرضه شود. تبلیغات گسترده و عکس‌های زیبایی که از این کراس اوور پخش شد، سبب استقبال مردم برای پیش ثبت نام این خودرو بود. اما وقتی در فروردین ۱۳۹۵ اولین نسخه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس رونمایی شد، مردم با کراس اووری قد کوتاه روبرو شدند که بیشتر به هاچبک شبیه بود تا کراس اوور! بسیاری نیز معتقدند باید اچ ۳۰ کراس را در کلاس خودروهای استیشن قرار داد. به هر حال، این خودروی متفاوت به بازار عرضه شد اما نتیجه آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت.

http://dr-architecture.ir

هرچند در وحله‌عدم تناسب رینگ کوچک خودرو با ظاهر کلی خودرو به چشم می‌خورد. در واقع طراحان با ارائه کشیدگی کاپوت، فضای داخل کابین بزرگتر و کاملا جادارتر از سایر خودروهای هم کلاس دانگ فنگ طراحی کرده اند. شما به عنوان مالک یکی از خودروهای dongfeng می‌توانید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو ماشین نو تمام محصولات این برند چینی را در برند های اورجینال و وارداتی درجه یک به همراه ضمانت اصالت کالا دریافت کنید. در حال حاضر خرید آنلاین و اینترنتی مرسوم‌ترین نوع خرید قطعات یدکی می‌باشد که با توجّه به چند نشانه اعم از نشان کیفیت، ضمانت اصالت و مورد تایید بودن آن می‌توانید قطعه‌ی مورد نیازتان را درب منزل دریافت کنید. شتاب 0 تا صد کیلومتر این خودرو 11 ثانیه می‌باشد ک به نظر بسیار معقول می‌باشد.

این خودرو را البته می‌توان به عنوان یک پلتیفرم از طراحی‌های مهندسی شرکت‌های خودروسازی دانست. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. ام وی ام 315 هاچ بک اسپرت-این روزها خودروهای هاچ بک ، کراس اوور و شاسی بلند طرفداران بیشتری نسبت به خودرو های سدان دارند خصوصا برای جوانان خودرو های اسپورت جذاب تر است. مدیران خودرو نیز بعد از فروش خوب ام وی ام 315 هاچ بک به سراغ مدل اسپورت این خودرو رفت که آن هم به دلیل ویژگی های اسپورتی اش با استقبال خوبی رو به رو شد. لیفان X50 یکی از تولیدات کمپانی لیفان موتورز است که در نگاه اول شبیه یک هاچ بک است اما این خودرو مانند لیفان x60 در کلاس خودرو های کراس اوور کوچک قرار می گیرد .

  • یک زه مشکی پهن دورتادور بدنه را در بر گرفته که کمی حال اسپرت به طراحی خارجی این خودرو داده است.
  • در مقاله‌های قبلی به معرفی دیگنیتی و تفاوت آن با فیدلیتی پرداخته‌ایم که برای مطالعه آن می‌توانید قسمت زیر را کلیک کنید.
  • – به نقل از خبرآنلاین، بازار ایران دوباره مهمان جدیدی از چین دارد.مهمانی که در سگمنت SUV …
  • همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng