قیمت دانگ فنگ کارکرده و صفر، قیمت محصولات دانگ فنگ همراه مکانیک | dongfengblog

البته وجود آپشن‌هایی مانند قفل میکروسوییچی درب ها، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت، چراغ مه‌شکن مجله خبری ماشین دنگ فنگ و عقب، سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب را می‌توان از نکات مثبت این خودرو در بحث ایمنی دانست. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود.

فروش نقدی دانگ فنگ

بار دیگر از متریال ضعیف در دیگر خودروی دانگ فنگ استفاده شده است که این می‌تواند نشان از بی توجّهی تولیدکنندگان این برند چینی در ایران باشد. از بین خودروهای دانگ فنگ موجود در بازار ایران دیگنیتی ۱۴۰۰ با قیمت ۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خرید و فروش می شود. این شرکت در قسمت کامیون سازی به نام DFCV معروف است و با همراهی رنو تراکس و ولوو تراکس که زیر مجموعه های ولوو به حساب می آیند به بازارهای اروپایی راه پیدا کرده است. کامیون هایی که برند دانگ فنگ هستند، در مدل های T300 و T375 با نام البرز و کاوه در ایران مونتاژ شده اند. البته فروش کامیون های دانگ فنگ در ایران با شرایط فروش در پی تحریم های بین المللی و قطع شدن روابط با خودروسازان بزرگ و با مشارکت سایپا دیزل صورت گرفت.

قیمت بهمن خودرو

شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است. اچ ۳۰ کراس مخزن سوختی با گنجایش ۵۱ لیتر و مصرف سوختی معادل ۷­­­ لیتر به صورت میانگین دارد. دانگ فنگ موتور خودروساز چینی است که جزء بزرگ‌ترین کمپانی‌های چینی است که در کنار خودروسازان معروف دیگر از جمله siak motor،changan automobile و faw group motor برتری بالایی از نظر تولید دارد. H30 Cross و s30 دو مدل معروف این برند چینی هستند که در ایران به واسطه فروش اقساطی دانگ فنگ محبوبیت بالایی را بدست آورده و توانسته‌اند آمار فروش بالایی را تجربه کنند.

دانگ فنگ مدل97 تصادفی

اصلی‌ترین نکته مثبت برای خریداران این خودرو را می‌توان آپشن‌های گسترده در رنج قیمتی پایین در این کلاس خودرو دانست. همچنین قطعات این خودرو نیز مشابه قطعات استفاده شده در یگر خودروهای ساخت داخل هستند. علاوه بر این موارد نباید از وجود سیستم تعلیق نرم این خودرو چشم پوشی کنیم که باعث می‌شود در زمان مواجه دست اندازها و رانندگی جاده‌های ناهموار، ضربه و تکانی را احساس نکنید.

  • دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس موفق به دریافت تنها ۳ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد چین شده است.
  • از جمله محصولات این خودروساز در ایران دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، فردا sx5، لاماری، فردا t5، دانگ فنگ h30 کراس و دانگ فنگ s30 می باشد.
  • از بین خودروهای دانگ فنگ موجود در بازار ایران دیگنیتی ۱۴۰۰ با قیمت ۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خرید و فروش می شود.
  • وقتی که ایران خودرو شدیدا وجود یک کراس خانوادگی رو دربین محصولاتش احساس کرد زمزمه های عرضه یک خودرو کراس به گوش رسید و سرانجام پس از گمانه زنی های مختلف و انتظار فراوان اچ 30 کراس دانگ فنگ توسط ایران خودرو تولید و به بازار عرضه شد.
جالب است بدانید که موتور این خودرو از انواع TU5 است (همان مدلی که ایران خودرو به آن علاقه زیادی دارد). همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng