قالب املاک وردپرس Real Homes برای اجاره و فروش ویلا آپ تم | jetagahi

این وب سایت ها بستری را برای خریداران و فروشندگان برای اتصال، مذاکره و انجام معاملات ارائه می دهند. در ادامه این مقاله، ویژگی های مختلف وب سایت های املاک، چرایی اهمیت آن ها و برخی از مزایا موجود آن را بررسی می کنیم. آیا می خواهید وب سایت شما دارای جستجوی پیشرفته اقامتگاه با سیستم رزرو پیشرفته باشد که مشتری راحت بتواند به نیازهای خود دست پیدا کند؟ اکثر قالب های حرفه ای املاک وردپرس باید دارای جستجوی پیشرفته ملک باشند. با استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن، می توانید ویژگی‌های متعددی از جمله جستجوی پیشرفته را تنظیم کنید. قالب Houzing یک قالب وردپرس املاک می باشد که با استفاده از آن می توانید یک وب سایت جذاب خرید و فروش ملک برای خود راه اندازی کنید.

ویژگی های تنظیمات قالب چیچینی

طبق دسته بندی که برای مبحث قالب ها داشتیم امروز را به معرفی بهترین قالب های املاک اختصاص می دهیم. قالب وردپرس رایگان قالب Appilo یک قالب وردپرس رایگان طراحی خلاقانه و منحصر به فرد است که بر اساس آخرین فن آوری طراحی شده است. همه پرونده ها به وضوح سازمان یافته اند و ما معتقدیم که استفاده و ویرایش آنها آسان خواهد بود.

همچنین تنظیمات پوسته های املاک وردپرس به شما امکان تغییر و شخصی سازی هدر، فوتر، اطلاعات تماس و … را به شما می دهد و می توانید صفحات دلخواه خود را به سادگی و با امکان کشیدن و رها کردن طراحی کنید. قالب املاک وردپرس ریل هوم یک قالب وردپرس کاملا حرفه ای مختص وب سایت های املاک است. قالب Real Homes از رابط کاربری بسیار آسانی برخوردار است و کاربران مبتدی را دچار سردرگمی نمی کند.قالب ریل هوم دو سبک کلاسیک و مدرن دارد که پیشنهاد می کنیم دمو هر دو سبک آن را ببینید. دایرکتوری-املاک-کاریابی-خودروقالب Real Homes ، یک قالب مشاور املاک وردپرس برای مشاوارن املاک است. این قالب یک طرح هدف گرا با تمامی ویژگی های یک وبسایت حرفه ای، مدیریت املاک و مستغلات را به شما ارائه می دهد.

همین سازگاری دست شما را برای ایجاد تغییرات مختلف و ساخت ویجت‌های مد نظرتان باز نگه می‌دارد. در این قالب بیش از 80 فونت زیبا از جمله ایران سنس، ایران یکان، دانا و انجمن استفاده شده که جلوه زیباتری به سایت شما میدهد و همینطور امکانات جذابتر افزوده میشود. ما هم سعی کردیم با ترجمه حرفه ای و برطرف کردن نواقص کوچیک سایتی حرفه ای تر در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما هم قصد راه اندازی یک سایت در زمینه ملک و املاک هستید جای درستی آمده اید.

مزایای استفاده از وب سایت های خرید و فروش املاک

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان سَمَندون بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد. لیست املاک علاوه بر اینکه روی نقشه همراه با اطلاعات نمایش داده می شوند، به دو صورت لیست و شبکه ای نیز قابلیت نمایش دارند که ظاهر جذابی را برای کاربر ایجاد می کند. ثبت ملک توسط کاربران و مدیریت آن ها یکی از ویژگی های این قالب قدرتمند در کنار ظاهر زیبا و جذاب آن می باشد. سعی کنید قالبی را انتخاب کنید تا به راحتی بتوانید از بخش ثبت آگهی مانند دیوار نیز کسب درآمد کنید و همچنین بتوانید به راحتی پلن های مختلفی را داخل سایت خود راه اندازی کنید.

  • بدین صورت برای املاک تجاری نیز می توان یک قالب وردپرس املاک خوب به کار برد.
  • بعد از ثبت نام باید یک پنل برای ثبت آگهی باید داشته باشید که کار با آن ساده بوده و هر شخصی به راحتی بتواند آگهی های خود را داخل سایت شما ثبت کند.
  • در قالب املاک Real Homes شما می توانید تصاویر مربوط به پلان طبقات را نیز اضافه کنید تا شتری هنگام مشاهده ملک با کلیه مشخصات ملک آشنا شود و همچنین هر فایلی را به عنوان ضمیمه در ملک قرار دهید تا کاربران را جزئیات مربوط به آگهی آشنا کنید.
  • از قابلیت های قالب Alaska می توان به نسخه موبایل و تبلت ، وجود جداول قیمت ، فرم های جستجوی دامنه ، اسلایدر Revolation Slider ، نظرات مشتریان ، پشتیبانی از ابزاک و…
  • این محصول زیبا، دسترسی های مختلفی از جمله پنل ویژه مشاورین ملک، پنل ویژه نمایندگان، پنل ویژه ارسال کننده آگهی و خریدار دارد.
قالب املاک وردپرس Real Homes برای اجاره و فروش ویلا آپ تم | jetagahi

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng