فروش اقساطی دانگ فنگ سپند خودرو | dongfengblog

بار دیگر از متریال ضعیف در دیگر خودروی دانگ فنگ استفاده شده است که این می‌تواند نشان از بی توجّهی تولیدکنندگان این برند چینی در ایران باشد. از بین خودروهای دانگ فنگ موجود در بازار ایران دیگنیتی ۱۴۰۰ با قیمت ۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خرید و فروش می شود. این شرکت در قسمت کامیون سازی به نام DFCV معروف است و با همراهی رنو تراکس و ولوو تراکس که زیر مجموعه های ولوو به حساب می آیند به بازارهای اروپایی راه پیدا کرده است. کامیون هایی که برند دانگ فنگ هستند، در مدل های T300 و T375 با نام البرز و کاوه در ایران مونتاژ شده اند. البته فروش کامیون های دانگ فنگ در ایران با شرایط فروش در پی تحریم های بین المللی و قطع شدن روابط با خودروسازان بزرگ و با مشارکت سایپا دیزل صورت گرفت.

لیست قیمت محصولات دانگ فنگ

اصلی‌ترین نکته مثبت برای خریداران این خودرو را می‌توان آپشن‌های گسترده در رنج قیمتی پایین در این کلاس خودرو دانست. همچنین قطعات این خودرو نیز مشابه قطعات استفاده شده در یگر خودروهای ساخت داخل هستند. علاوه بر این موارد نباید از وجود سیستم تعلیق نرم این خودرو چشم پوشی کنیم که باعث می‌شود در زمان مواجه دست اندازها و رانندگی جاده‌های ناهموار، ضربه و تکانی را احساس نکنید.

همکاری با پردیس خودرو

مواد اولیه به مجله خبری ماشین دنگ فنگ رفته در ساخت بخش داخلی خودرو کیفیت خوبی ندارد و از پلاستیک ساخته شده‌اند. هر چند این خودرو دارای سانروف است اما از نظر زیبایی نمی‌توان آن را با دیگر خودروها مقایسه نمود. به نظر می‌رسد که خودروهای چینی محکوم به ظاهرهای قدیمی و کسل کننده اند. می‌توان عنوان کرد که هدف اصلی طراحان این خودرو، ارائه ماشینی خانوادگی و بزرگ دانست.

  • برخلاف دانگ فنگ S30، طراحی خارجی و داخلی بسترن B30 چندان نامتناسب نیست و کیفیت قابل قبولی دارد.
  • بزرگ‌ترین و متمایز ترین نقطه طراحی در این خودرو داشتن صندوق و چراغ‌های عقب بزرگ می‌باشد که بسیار شبیه به اچ سی کراس می‌باشد.
  • دانگ فنگ H۳۰ را می‌تواند نتیجه همکاری‌های نزدیک و گسترده دو شرکت دانگ فنگ چین و گروه PSA فرانسه قلمداد کرد.
  • ام وی ام 315 هاچ بک اسپرت-این روزها خودروهای هاچ بک ، کراس اوور و شاسی بلند طرفداران بیشتری نسبت به خودرو های سدان دارند خصوصا برای جوانان خودرو های اسپورت جذاب تر است.
جالب است بدانید که موتور این خودرو از انواع TU5 است (همان مدلی که ایران خودرو به آن علاقه زیادی دارد). همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

دانگ فنگ لاماری 1401 سفید

البته وجود آپشن‌هایی مانند قفل میکروسوییچی درب ها، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب را می‌توان از نکات مثبت این خودرو در بحث ایمنی دانست. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng