فروش اقساطی دانگ فنگ سپند خودرو | dongfengblog

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی سرزمین ابرار می باشد. البته می‌توان چراغ‌های کشیده شده به سمت دو طرف شیشه در نمای پشتی خودرو را نکته هر چند کوچک، اما مثبت در طراحی این خودرو بدانیم. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. البته باید کمی واقع بین باشیم و ببینیم که کاورهای پلاستیکی مشکی که روی گلگیرها و در قسمت زیری درب‌ها استفاده شده است نمای جالبی به این خودرو نداده است. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.

مشخصات فنی دانگ فنگ S30

دانگ فنگ موتور نام بزرگترین شرکت خودروسازی جمهوری خلق چین است که در سال 1968 میلادی در شهر هوئبی تاسیس شد. در حال حاضر شرکت دانگ فنگ موتور مشغول به تولید و مونتاژ انواع خودرهای سواری، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری است. شرکت دانگ فنگ موتور در سال 2012 با فروش 2.76 میلیون دستگاه به عنوان چهارمنی خودروسازی بزرگ چین معرفی شد.

دانگ فنگ آئولوس یی شوئن به عنوان محصول جدید ایران خودرو در راه است. – ایران خودرو – دانگ فنگ – ایران – خودرو – محصول – ایران

با مجله خبری ماشین دنگ فنگ اجمالی می‌توان گفت که بسترن B30 گزینه بهتری است و ارزش خرید بیشتری دارد. بیشترین شباهت این دو در نمای جلو خودرو است و تنها تفاوت این دو در قسمت عقب خودرو هاچ بک نبود آن است. قسمت عقبی این خودرو به هیچ عنوان متناسب طراحی نشده و صندوق عقب، سپر و چراغ‌ها با هم تناسب ندارند. بد نیست بدانید که طراحی داخلی خودرو نیز دقیقاً مانند کراس H30 انجام شده است.

http://dr-architecture.ir

دانگ فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو)توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود. کار ویترین ( زیرمجموعه شرکت سپند خودرو ) بزرگترین فروشگاه اینترنتی خودرو برای فروش نقدی خودروهای داخلی و خارجی در ایران است. در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.

  • با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید.
  • البته جالب است بدانید این اولین شراکت دانگ فنگ با فرانسوی ها نبود چرا که سال‌ها قبل با شرکت های پژو و سیتروئن همکاری داشته است.
  • شما به عنوان مالک یکی از خودروهای dongfeng می‌توانید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو ماشین نو تمام محصولات این برند چینی را در برند های اورجینال و وارداتی درجه یک به همراه ضمانت اصالت کالا دریافت کنید.
  • 55 درصد از سهام شرکت در اختیار دانگف فنگ و 45 درصد باقی نیز در اختیار شرکت سویسی ولوو است.
دانگ فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد. کامیون‌های T300 و T375 اولین کامیون‌های دانگ فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند. VOYAH چیسینگ لایت در قسمت دماغه به زیبایی از ترکیب نوار ال یی دی و هالوژن استفاده کرده و لوگوی برند نیز در همین ترکیب جذاب به خوبی جانمایی شده است. دیگنیتی پرستیژ فیس‌لیفت مدل اولیه دیگنیتی می‌باشد و تفاوت آن‌چنانی جز سپر جلو، دیفیوزر عقب، رینگ های 20 اینچی و سر اگزوزها در طراحی بدنه با مدل قبلی خود ندارد.

قیمت صفر دانگ فنگ , H30 Cross

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng