صرافی کوینکس-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوینکس CoinEx

به عنوان مثال، می توانید ETH را از طریق مبادله در کسری از ثانیه با کارمزد % 0.3 (سه هزارم) به BTC تبدیل کنید. هر چند که عمر هر دو نسبتا یکسان است اما بایننس به طوری در سال اول فعالیتش کار کرد که ره 100 ساله را یک ساله رفت و تمام رقیبان قدرتمند بازار را پشت سر گذاشت. اگر میخواهید حساب کاربری جدیدی بسازید و در کوینکس فعالیت کنید همانند تصویر زیر بر روی ” ثبت نام ” که با کادر قرمز مشخص است کلیک کنید. در این مقاله به شما آموزش دادیم که چگونه در صرافی کوینکس ثبت نام کنید و صاحب اکانت شخصی شوید. وبسایت بیت سرور ارائه دهنده انواع سرور مجازی ترید، خرید آی پی ثابت کوکوین و آی پی ثابت برای کوینکس است. صرافی کوینکس امکان استفاده از کیف پول امن «Viawallet» را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فعالسازی Google Authenticator حساب صرافی کوینکس

این صرافی یکی از نمونه های معتبر است که قبل از انجام معاملات موارد را مورد بررسی قرار می دهد و پس از انجام تحقیقات لازم امکان برقراری یک معامله را ایجاد می کند. با توجه به اینکه این صرافی مانند بیشتر نمونه ها کاربران ایرانی را تحریم نکرده است. درصورتی‌که مایل به حذف حساب کاربری کوینکس خود هستید ابتدا لازم است به لینک مستقیم صرافی کوینکس رفته و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.

چرا که ممکن است اپلیکیشنی که از جای دیگری که دریافت کردید دچار تروجان یا ویروسی باشد که پس از اینکه ارزی وارد حساب شما شد آن را به سرعت از حسابتان خالی کند. دوستای گلم توی این ویدیو آموزش ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوینکس و همچنین فعالسازی کد دو عاملی TOTP رو آموزش میدیم. در جواب باید گفت این کد ۱۶ رقمی برای برگرداندن گوگل اتنتیکیت کاربری شما است. برای مثال شاید گوشی خود را گم کنید یا اپلیکیشن کوینکس در گوشی شما پاک شود.

اگر هنوز این کد را برای حساب کاربری خود فعال نکرده باشید، نیازی به این مرحله نخواهد بود. بنابراین این مهم باعث می‌شود تا حتی اگر هکری پسورد اصلی حساب کاربری شما را نیز به دست آورد، همچنان امکان ورود به آن را نداشته باشد. زیرا نیاز است تا این کد را نیز در زمان ورود به حساب کاربری شما در اختیار داشته باشد. این مهم باعث بالاتر رفتن امنیت حساب کاربری شما می‌شود. در این صرافی علاوه بر دو عامل ذکر شده، میزان توکن دیجیتال CET خریداری شده در حساب کاربری نیز باعث کاهش کارمزد می‌شود.

صرافی کوینکس-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوینکس CoinEx

بسیاری از صرافی‌ها در زمان شلوغی شبکه یا صرافی مبلغ کارمزدها را افزایش می‌دهند. ما سعی کردیم همه چیز درباره صرافی کوینکس را مورد بررسی قرار دهیم ولی اگر بازهم سوال یا ابهامی در مورد صرافی کوینکس و نحوه کار با آن داشتید، از طریق بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید. وب سایت کوینکس از بخش های بسیار متنوعی تشکیل شده که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در حالت فیوچرز نیز کارمزد کوینکس به نسبت دیگر صرافی ها بسیار ناچیز است و این کارمزد برابر با 0.3% (سه دهم درصد) از حجم معامله است.

امروز در تالار بورس قصد داریم تا شما را با این صرافی ارز دیجیتال آشنا ثبت نام در صرافی کوینکس کنیم. تمام تلاش ما در مجموعه کانون بورس ارائه بهترین اطلاعات لازم برای کاربران ایرانی است. در این باره سری مقالات صرافی ارز دیجیتال چیست و آموزش رایگان ارز دیجیتال می‌توانند شرایط لازم برای بالا بردن کیفیت سرمایه گذاری شما در بازار ارز دیجیتال را به دنبال داشته باشند. هم‌چنین شما می‌توانید با شرکت در دوره ارز دیجیتال آموزش های صد در صد حرفه‌ای لازم برای شروع سرمایه گذاری در این بازار را نیز در اختیار داشته باشید. یکی از بهترین خدمات صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی امکان استفاده از سایت این مجموعه به زبان فارسی است.

معایب صرافی کوینکس چیست؟

اگر قصد واریز مبلغ با تتر را داشته باشیم، حداقل باید به میزان 20 تتر که معادل 20 دلار است را، به حساب کیف پول اکانتمان در کوینکس واریز کنیم. دقت کنید که در هنگام واریز و برداشت، میزان کارمزدی که شبکه تتر و همچنین آن صرافی که قرار است از آن، پول را به حساب کوینکس واریز کنیم، دقت داشته باشید. ۱- وارد وب‌سایت کوینکس به آدرس coinex.com شوید و سپس وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت بالا سمت راست، روی گزینه ” Orders” کلیک کنید. سپس چند گزینه جدید برای شما باز می‌شود که باید روی “Spot Orders” کلیک کنید. در ادامه می خوایم نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس رو براتون بطور کامل توضیح بدیم، تا اگه قصد باز کردن اکانت در این صرافی رو داشتین با کمترین مشکلی این کار رو انجام بدین. برای ثبت نام در صرافی کوینکس ابتدا باید از یک قند شکن استفاده کنین.

در ادامه همراه ما باشید تا به صورت کلی با آموزش صرافی کوینکس آشنا شوید. در این مقاله همانطور که گتفته شد قصد داریم تا مراحل ثبت نام و همچین آموزش کار با صرافی کوینکیش را به شما آموزش دهیم. با استفاده از تب exchange می توانید معاملات بازار جهانی را مشاهده کنید و در صورت تمایل به خرید و فروش ارز بپردازید.در شکل زیر قیمت و بازار تبدیل تتر به بیت کوین را ببینید.

در این صورت با در آپ گوگل اتنتیکیت و وارد کردن این عدد ۱۶ رقمی در اپلیکیشن تازه نصب شده می توانید وارد حساب کاربری قبلی خود شوید. بعد از ورود رمز ایمیلی حاوی اطلاعات انتقال ارزهایتان ارسال می شود. با بررسی صحیح بودن اطلاعات ایمیل و اطمینان از آن برروی گزینه تایید نهایی یا Reconfirmation کلیک کنید.

نام هیچ ایرانی در بین کشته شدگان حادثه تروریستی استانبول نیست

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng