شارژ کارتریج شارژ کارتریج لیزری رنگی شارژ کارتریج جوهر افشان ایران کالا پرینتر

در این مرکز هزینه شارژ کارتریج بسیار مقرون به صرفه می باشد ، به طوری که قیمت ها زیر نظر اتحادیه ی مربوطه می باشد و در صورت رضایت کامل مشتری تنها هزینه شارژ کارتریج گرفته می شود. شارژ کارتریج در محل توسط امدادچاپگر تنها در شهر تهران انجام می شود. همواره به کاربران پیشنهاد می شود تا تحت هیچ شرایطی کارتریج های جوهری را شارژ نکنند. در صورتی که این کار انجام شود، جوهر موجود در کارتریج روی قطعات داخلی پرینتر ریخته می شود و در زمان شارژ باید حفره ای در کارتریج ایجاد شود.

اگر قطعه کارتریج خشک شود، احتمال کار کردن آن بعد از شارژ ۵۰ درصد است و در صورت کار نکردن باید یک نمونه دیگر را خریداری کرد. ما در اداریم ، شارژ کارتریج لیزری مشکی و رنگی را در محل شما نیز انجام می دهیم . با این حال اگر فضای کاری شما طوری باشد که امکان این کار وجود نداشته باشد، می توانید کارتریج ها را به دفتر ما ارسال کنید. ما تمامی کارتریج لیزری برندهای کنون، Hp، برادر، زیراکس و همچنین تونر دستگاه های لیزری را در محدوده شهرری شارژ می کنیم.

عزیزان و علاقمندان به شرکت در دوره آموزش شارژ کارتریج میتوانند با شماره های ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲——-۰۹۱۹۱۰۸۰۲۸۷ تماس بگیرند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در واحد آموزش با ایشان در اسرع وقت تماس بگیرند. پرینترهای جوهر افشان و پرینترهای لیزری به دلیل تفاوت در نوع کاربری و ساختار داخلی شان از انواع متفاوتی از کارتریج استفاده می کنند که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. کارتریج در واقع منبع رنگ را در چاپگرها و پرینترها تامین می‌کند.

همچنین برای شارژ کارتریج لیزری و سایر کارتریج ها هم از خدمات تکنسین های مراجع معتبر استفاده شارژ کارتریج پاناسونیک شود. به این شکل می توانیم تا حد زیادی از اصل و اورجینال بودن قطعه ها اطمینان خاطر داشته باشیم. اما در مورد پودر این که هیچ مرجعی از پودر اورجینال برای شارژ استفاده نمی کند. این سوال ممکن است برای بسیاری از شما پیش آید که شارژ کارتریج چگونه است؟ اولین و مهم ترین نکته که باید به آن توجه نمود اتمام جوهر کارتریج است.

اغلب خرابی قطعات مگنت، بلید، داکتر بلید، درام، فوم رول، چیپست و وایبر بلید بسیار رایج است. همانطور که میدانید تعداد پرینت‌هایی که گرفته می‌شود،تاثیر مسقیم بر درام می‌گذارد. به طور مثال در کارتریج ۰۵A با ظرفیت۲۰۰۰ برگ بعد از اتمام این تعدادبرگ حتما در هنگام شارژ باید تعویض درام انجام شود.

مرحله‌ی بعد، خارج‌کردن فنر کارتریج است که در شکل زیر نیز می‌توانید آن را ببینید. پس از خارج‌کردن درام از کارتریج، مطابق تصویر زیر، غلتک PCR را نیز خارج کنید. چیپست در کارتریج کارِ شمارنده را انجام می‌دهد و مانند یک کنتور هر صفحه که چاپ میشود را شمارش میکند و در نهایت در تعدادی که کارخانه بسته به نوع کارتریج در حافظه چیپست تعریف کرده است از کار خواهد افتاد. استفاده از تونرهای نامرغوب درجه 2 و 3 چینی و برچسب ژاپن (که در اصل ژاپنی نیست) کیفیت چاپ پایین تر وبعضا عیر قابل قبولی دارد همواره از تونر دجه 1 ترجیحا امیریکایی یا ژاپنی استفاده کنید‎. ‎تونر سوخته های داخل مخزن را خالی کنید و با هوای فشرده تمیز کنید.

از آنجا که نحوه ی شارژ کارتریج در کیفیت عملکرد دستگاه ها تاثیرگذار است، انجام عملیات مذکور بر عهده ی جمعی از افراد مجرب در این حوزه می باشد. همچنین به دلیل اهمیت استفاده از مواد مرغوب در کارتریج، همکاران ما در نمایندگی کپی از با کیفیت ترین موارد برای انجام این فرآیند بهره می برند. با هدف ارائه ی اطلاعات درست و جامع به شما کاربران گرامی، این مطلب را به بررسی نکاتی در مورد شارژ کارتریج اختصاص داده ایم؛ با ما همراه باشید. برای نمونه چنانچه شما دستگاه پرینتر را به قیمت دویست دلار خریداری نمایید، هزینه مورد نیاز برای خرید دو عدد کارتریج رنگی و سیاه، چیزی در حدود صد دلار می‌شود! که این اتفاق حتی برای خرید هر سه ماه یک‌بار نیز قیمتی گران به شمار می‌آید. لذا بر این اساس امروزه بیشتر توجه‌ها به جای نگهداری و حفظ از دستگاه پرینتر، بر روی نگهداری از کارتریج معطوف شده است.

  • برخی افراد یا شرکت‌ها که کارهای تخصصی انجام داده و کیفیت چاپ اهمیت زیادی برای آن‌ها دارد، به جای شارژ، اقدام به تعویض آن می‌کنند.
  • این پودرها در کارتریج پرینترهای سیاه سفید به صورت تگ رنگی یعنی مشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در کارتریج پرینترهای رنگی در چهار رنگ مشکی، زرد، آبی و قرمز موجود هستند.
  • به این صورت که اگر هنوز تونر درون کارتریج بالای 50 درصد باشد و هر مشکلی در زمینه شارژ کارتریج وجود داشته باشد آنگاه کارتریج به رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه بررسی، عیب یابی، تعمیر و شارژ خواهد شد.
  • اولین و بزرگترین سامانه تخصصی تعمیرات انواع لوازم دیجیتال، ماشین های اداری، لوازم صوتی و تصویری و خانگی در ایران.
  • ۳-از مشخصه های بارز کارترج اورجینال وجود لیبلی هست که در پشت کارتریج تعبیه شده این لیبل گویای مدل کارتریج میباشد.لیبل گفته شده بصورتی میباشد که غیر قابل کندن و یا مخدوش شدن میباشد.
  • برند دستگاه هم پارامتر دیگری است که روی هزینه ها اثرگذار است.
شارژ کارتریج شارژ کارتریج لیزری رنگی شارژ کارتریج جوهر افشان ایران کالا پرینتر

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng