سامانه کانون آموزشگاههای رانندگی کشور

همه افراد میتوانند با دانلود رایگان آزمون آیین نامه رانندگی با سوالات آزمون آشنا شوند. در این پست میخواهیم چند وب سایت معتبر برای آزمون آیین نامه رانندگی مقدماتی و اصلی به صورت آنلاین را معرفی کنیم.تنها با شرکت در آزمونهای این سایتها قبولی شما تضمین می شود حتی نیازی به مطالعه کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیست. آزمون آنلاین خیلی خوب میتونه کمک کنه البته آزمون آنلاینی که بنظر من این ویژگی ها داشته باشه . امتحان آیین نامه دارای ۲۰ دقیقه زمان است و هر آزمون آنلاین باید ۳۰ سوال داشته باشد منظورم اینست که دقیقا شرایط آزمون آیین نامه ای که هنرآموز باید بدهد را شبیه سازی کند .

تعدادی از سوالات نمونه سوال آزمون راهنمایی و رانندگی (آیین نامه اصلی) شماره 7

به همین دلیل است که گفته می شود در اختیار داشتن سوالهای ایین نامه اصلی یک امر مهم و ضروری است. آزمون آزمایشی آیین نامه مقدماتی و اصلی تست درایو معتبر ترین و موفق ترین آموزشگاه های اینترنتی فعال در زمینه آیین نامه رانندگی، مرجع نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم، دوم و همچنین موتور سیکلت در ایران. این افتخار حاصل تلاش تیم تست درایو و نظرات کاربران گرامی بوده است. آزمون که تمام شد پاسخنامه آزمون آیین نامه‌ در اختیارتان قرار خواهد گرفت و تک به تک سوالات آیین نامه اصلی را چک کنید و منطق هر سوال را در یابید.

  • آن ها تلاش می کنند مطالبی را با سایر هنرجویان مرور کنند و هر وقت با مطلبی متفاوت روبرو می شوند که آگاهی نسبت به آن ندارند، دچار استرس می شوند.
  • بهترین ویژگی برای افرادی که به دنبال نمونه سوالات آیین نامه رانندگی هستند، یافتن منبعی است که به خوبی بتواند تمام انتظاراتشان را برآورده نماید.
  • این وب سایت تمرکز خود را بر روی آزمون آیین نامه اصلی گذاشته است.
  • بخشی از سوالات آیین نامه اصلی به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان گذاشته می‎شود.
  • شرکت تو آزمونهای سایت کاملا رایگان هست و کمکت میکنه که چندین بار تو آزمون آئین نامه اصلی رد نشی و وقت و پولت هدر نره !
این شرایط ایده‌آل برای موفقیت در هر آزمونی است به شرط آنکه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی آزمون آیین نامه معتبر را با پاسخنامه دانلود کنید و با شیوه درست آزمون‌ها را پاسخ دهید. تمام سوالات آیین نامه اصلی پایه یکم به صورت یکجا در اختیار شما قرار می‎گیرد و شما بهتر است تمام این سوالات را بررسی کنید و پایان هر آزمون نکات را یادداشت کنید. مشاهده سوالات مشابه و تست آیین نامه اصلی می تواند به شما کمک کند با نحوه سوالات آشنا شوید و در آزمون های تستی خود را محک بزنید، همچنین مواردی که بلد نیستید را یاد بگیرید. ازمون ایین نامه اصلی فنی بخشی از آزمون اصلی آیین نامه می باشد که سوالات مربوط به فنی در آزمون مقدماتی نمی باشد.

در این صفحه برای شما داوطلبان گرامی مجموعه ای از جامع و کامل ترین تست های آنلاین آیین نامه را قرار داده ایم که می توان در سال ۱۴۰۱ نیز از آنها استفاده نمود. شما با حل و تمرین این تست ها هم نکات مهم سوالها را مرور کرده و راحت تر به خاطر خواهید سپرد و هم به اشتباهات خود پی برده و آن ها را اصلاح خواهید کرد. آنچه ما به شما ارائه می‌کنیم بسته‌ای است که با مطالعه و بررسی سوالات آن قبولی شما تضمین است. در صورت مواجه با هر علامتی در ماشین باید چه واکنشی نشان دهید.

حداقل نمره قبولی در تست آزمون راهنمایی رانندگی ۱۴۰۱ برابر با 26 است. این آزمون از سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ گرفته شده است و بهترین گزینه برای محک زدن شما قبل از امتحان آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی می امتحان آنلاین آیین نامه باشد. یکی از ویژگی های مهم یک سایت، اهمیت به کاربر و درک صحیح از نیازهای اوست.

گرفتن گواهینامه

سامانه کانون آموزشگاههای رانندگی کشور

نمونه سوالات آیین نامه اصلی به همراه پاسخ‌نامه مجموعه‌ای از نکات ضروری را در اختیار شما می‌گذارد و در صورتی که هوشمندانه مطالعه را پیش ببرید با همین نمونه سوالات آیین نامه اصلی در آزمون قبول خواهید شد. با این روش به کلیت آزمون پی میبرید و دیدگاه تان نسبت به آزمون استاندارد مشخص میشود. برای قبولی در آزمون تئوری در صورتی که نمونه سوالات آیین نامه رانندگی شهری را در اختیار داشته باشید احتمال قبولی شما بسیار بالا خواهد رفت. بسیاری از هنرجویان نیاز دارند که به صورت جداگانه سوالات فنی را در اختیار داشته باشند زیرا بر سایر موارد آزمون تسلط نسبی دارند و به ترتیب می‌توانند تنها با بررسی بخش فنی بر تمام بخش‌ها تسلط پیدا کنند.

همه هنر آموزان و متقاضیان گواهینامه پایه ۳ میبایست حداقل نمره قبولی ۲۶ را از آزمون آیین نامه خود بگیرند. آزمون آیین نامه شامل ۳۰ سوال تستی میباشد و در زمان ۲۵ دقیقه میبایست به حداقل ۲۶ سوال پاسخ صحیح داد تا در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی نمره قبولی را آورد. تیم بخش طراحی سوالات سایت یودرایور با تحلیل و بررسی آزمون های آیین نامه رانندگی، هر ساله مهم ترین و پرتکرار ترین سوالات آزمون آیین نامه را پیدا میکنند. 2 دانلود جــدیــدتــریــن و کاملترین آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی ۱۰۰٪) در سال 1401 به صورت رایگان و آنلاین 2.1 توجه داشته باشید از این نمونه تست ها دقیقا در آزمون آیین نامه رانندگی اصلی 1401 داده می شود. به همین دلیل گفته می شود که بهتر است با شرکت در تست های آیین نامه رانندگی، مطالب مهم آزمون را پیش از آزمون آیین نامه رانندگی مرور کرده و تمامی نکات آزمون ‎‌های پیشین را شناسایی نمود.

مراحل گذراندن آزمون آیین نامه رانندگی

این نوع آزمون‌ها که به صورت آنلاین برگزار می‌شوند و سایت‌های بسیاری این خدمت را به صورت رایگان یا در قبال دریافت هزینه کمی برای متقاضیان فراهم می‌کنند. اگر شما سریعا به سراغ نمایش پاسخ های صحیح بروید و تک به تک به سوالات جواب ندهید یادگیری عمیقی نخواهید داشت و احتمال اینکه پاسخ های درست را فراموش کنید، زیاد است. سعی کنید آزمون های آزمایشی را جدی گرفته و سوالهای آنها را به خوبی بررسی و تحلیل کنید.

پلیس راهنمایی

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng