سئو Off Page چیست؟ وبنا -بهترین بک لینک

سئو Off Page چیست؟ وبنا

هر لینک یا بک لینکی که به یک صفحه هدف در دامنه‌ی متفاوتی از دامنه صفحه انتشار آن اشاره کند، یک لینک خارجی است. این لینک‌ها با توجه چگونگی پشتیبانی از رتبه صفحه شما از نظر حجم، کیفیت و میزان ارتباط اندازه‌گیری می‌شوند. لینک‌های خارجی تنها شامل لینک‌های ورودی از دامنه‌های متفاوت نیست، بلکه لینک‌های خروجی از سایت شما که به دامنه دیگری اشاره می‌کنند نیز جزو لینکسازی خارجی محسوب می‌شوند.

سئو offpage

با کمی تلاش و تعهد، می‌توانید جامعه‌ای ارزشمند بسازید که سطح اعتماد کاربران را بالا می‌برد و مخاطبان را راضی می‌کند. فروم‌ها دیگر به اندازه دهه ۲۰۰۰ محبوب نیستند، اما هنوز فرصت وجود دارد تا از این پتانسیل استفاده کنید. ما در سال ۲۰۲۰ هستیم و در دنیایی که شبکه‌های اجتماعی حرف اول را می‌زنند. در حقیقت ۹۷ درصد از مصرف کنندگان فضای دیجیتال از سوشال مدیا استفاده می‌کنند.

بهترین جایگزین های الکسا کدام وب سایت ها هستند؟

این لینک توسط موتورهای جستجو مورد پیمایش قرار می گیرد و می تواند باعث افزایش رتبه سایت شما گردد. سئو خارجی، تجسم هر تلاشی است که یک متخصص سئو در خارج از وب سایت برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو (گوگل) انجام می دهد. لینک سازی قسمت بزرگی از این مورد است، اما دنیای لینک سازی بسیار وسیع تر از آن است که بتواند در یک محتوا بگنجد.

لینک ها و سایر عوامل سئو خارجی را که باید درباره آنها بدانید در ادامه ی این راهنما توضیح داده خواهد شد. در واقع میزان محبوبیت و نفوذ یک سایت در سطح وب با سئو خارجی مشخص می شود. راه اندازی یک وبلاگ جهت لینک دهی به سایت خود، از روش های سئو کلاه سیاه است و می تواند بسیار خطرناک باشد. به طور میانگین در هر رپورتاژ آگهی می توان تا ۳ عدد بک لینک دریافت کرد.

سیگنالهای اجتماعی

با این وجود، برای بالا بردن درجه و رتبه وب‌سایت، باید بر روی ساختن یک استراتژی موثر سئو خارجی نیز تمرکز کرد. سئو off-page یا سئو خارجی، به مجموعه اقداماتی که در خارج از فضای وب‌سایت صورت می‌گیرد، اطلاق https://bestbacklink.top/ می‌شود. این اقدامات با هدف معرفی و شناساندن هرچه بیشتر وب‌سایت به موتورهای جستجو و به ویژه موتور جستجوی گوگل، انجام می‌شود.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng