روایتی دیدنی از لاکچری ترین رستوران های تهران

در طراحی رستوران باید به نوع رستوران و متراژ آن توجه ویژه داشت. به این فهرست میتوان چندین غذای ویژه اسکای لانژ نیز اضافه کرد که مخصوص همین رستوران بوده و توسط سرآشپزهای بین المللی آن تهیه میشود. اسکای لانژ در شمال تهران و در منطقه سعادت آباد قرار دارد. اگر گیاهخوار هستید اینجا دیر یا زود به پاتوق شما تبدیل میشود چون رستوران با منو گیاهی در تهران زیاد نیست. غذاهای شرقی چون سوشی، پیتزاها و غذاهای اصیل ایتالیایی از جمله این غذاها هستند که تجربه و تسلط سرآشپز بر طرز تهیه اصیل آن نقش زیادی بر طعم نهایی آن میگذارد و میتوان گفت به راستی غذایی اصیل و بین المللی در مقابل ما قرار دارد.

در مورد دسر، نوشیدنی، انواع پیش غذا و سالاد نیز این موضوع صادق است و تنوع بالایی جهت انتخاب افراد وجود دارد. این موضوع مخصوصا در روزهای آخر هفته و ایام تعطیل که زمانهای اوج شلوغی رستوران میباشد از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای تحقق این موضوع شفها و سرآشپزهای بین المللی، تهیه برخی از غذاها را برعهده دارند. چرا که ارائه کیفیتی بالا به همراه قیمتی ارزان ، توجه بالا به جزئیات و طراحی منحصر به فرد از اولین اولویت های این شرکت می باشد. منبع عکس: سایت فیدیلیو، عکاس نامشخصرستوران سنتی شبهای سرو با ارائه غذاهای متنوع ایرانی، انواع استیکها، غذاهای دریایی و پیتزا و پاستا، سلیقههای متنوع را پوشش میدهد. برای مثال، اگر تصمیم دارید از کفپوشهای چوبی به عنوان پوشش کف رستورانتان استفاده کنید، بررسی کنید که کدام چوب مقاومت بیشتری در برابر سایش و رفتوآمد دارد و سپس دست به اقدام بزنید. سبک های متفاوتی برای طراحی دکوراسیون باغ رستوران وجود دارد که هر کدام از این سبک ها مورد توجه و سلیقه افراد مختلف قرار می گیرد.

در مورد ساعت کاری نیز رستوران تا اواخر شب فعال میباشد و طبق اطلاعات خود آن در آخر هفته تا ساعت یک بامداد نسبت به پذیرش سفارش غذا اقدام میکند. این شیوه ارایه غذا که به آن برانچ نیز گفته میشود مربوط به ارایه غذاهایی قابل استفاده برای صبحانه و نهار است و همین دلیل باعث ارایه آن کمی قبل از ظهر تا هنگام عصر میباشد. برای این کار میتوانید از رنگهای روشن در کنار نورپردازی سقف استفاده کنید.توجه کنید که اگر رنگهای تیره را برای سقف استفاده کنید، ارتفاع آن کمتر به نظر میرسد. در این رستوران میتوانید روی تختها یا میزهای سنتی بنشینید و از تماشای تزئینات سنتی و عتیقهجات داخل رستوران لذت ببرید. میتوانید از نور شمع یا چراغهای زیبا برای روشنایی محیط کافیشاپ خود استفاده کنید. از مهمترین کاربرد های سقف کشسان ، پخش کردن نور و روشنایی در محیط است کهاین کار از مطرح ترین خاصیت این سقف به شمار میرود . این خصوصیت موجب جذابیت و زیبایی منحصربهفرد در دکوراسیون داخلی محیط می شود و زیبایی خاص و چشمگیری ایجاد می کند. رستوران جذاب سیه دل پاریس در طبقه ۵۶ برج مانتپارنس واقع در پاریس فرانسه می باشد که دارای نمای پانوراما از شهر پاریس است که زیبایی آسمان ابری را به شیوه ی منحصر به فرد برای چشم بیننده ترسیم می کند.

همچنین نور در دکور شرقی اهمیت بسیار زیادی دارد و سعی بر این است که نور طبیعی در کنار نورهای مصنوعی در تمامی فضا استفاده شود. در این کانال ما سعی داریم تا در حد امکان ، کاملترین فیلم های آموزشی کشاورزی و دامپروری و فرایند های کسب و کار ، و خبرهای مهم مربوطه را برای شما کاربر گرامی جمع آوری کنیم. ساعت کاری رستوران اسکای لانژ از ۷ صبح تا اواخر نیمه شب میباشد. و از برترین متخصصان با استفاده از متد روز دنیا به ارائه خدماتی همچون نصب سقف شیشه ای، سقف کشسان و آسمان مجازی، اسکای لایت، و نصب باریسول میپردازد. آسمان مجازی از جمله سقف های تصویری پرطرفدار می باشد که به صورت تایل های مشبک در ابعاد و اشکال مورد نظر شما قابل ارائه و نصب هست .

این خدمات همراه با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها به سراسر ایران ارائه میشود. این رستوران “سوشی سامبا” نام داشته و به تازگی در این شهر افتتاح شده است. بااینحال، همانطور که از نام این نوع رستوران پیداست، تجربه غذا خوردن در رستورانهای فست فود سریعتر از رستورانهای معمول است. مهم ترین علت در نام گذاری سقف های کشسانی وجود ماده ای کشسانی در این نوع پارچه است. از طرف دیگر از آجر نما نیز بعنوان یکی از ویژگیهای سبک لافت در طراحی این رستوران استفاده شده است. فرش، گلدان های بزرگ و تزیینات دست ساز از دیگر مواردی هستند که در این رستوران ها کاربرد دارند. تمام ویژگیهای مثبتی را که در این نوشته ذکر کردیم بعلاوه چندین و چند عامل دیگر در کنار هم باعث شده است تا رستوران اسکای لانژ پاتوق مناسبی برای علاقهمندان به حضور در یک مکان خاص، شیک و لاکچری باشد. در انتهای تمام توضیحاتی که در مورد رستوران اسکای لانژ مطرح کردیم باید به مکان آن و نحوه دسترسی به آن نیز اشاره کنیم. در یک رستوران لوکس و شیک حتی الامکان باید از صندلی مبله استفاده شود، ارتفاع و طول و عرض صندلی نیز بسیار مهم است میز های انتخابی شما باید متناسب با صندلی ها باشد تا هر شخصی با هر قدی بتواند از آن به راحتی استفاده کند،و همچنین صندلی مخصوص کودکان تا بتوانند به راحتی غذا را سرو کنند، فرد باید فضای چرخش داشته باشد به طوری که اگر چرخید شخص کنار او مجبور به عقب رفتن نداشته باشد، هنگام چیدمان به حریم خصوصی افراد توجه داشته باشید.

این شرکت تمامی محصولات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در سراسر ایران عرضه میکند. تمامی محصولات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در سراسر ایران به شما عزیزان عرضه می نماید. رستوران اسکای لانژ در روزهای جمعه از ساعت ۱۱ تا ۱۶ شاهد برپایی سلف سرویسی از غذاهای مختلف و متنوع است که افراد میتوانند با دیدن ظاهر غذاها و پرسش در مورد نحوه پخت آنها نسبت به انتخاب غذای مطلوب خود اقدام کنند. افراد با ورود به این رستوران فضایی دو طبقه را در پیش روی خود مشاهده خواهند کرد که بسته به خدمات درخواستی مورد نظر، میتوانند مکان نشستن دلخواه خود را انتخاب کنند.

شرکت نگین الماس مجموعه با بیش از ۲۵ سال سابقه است. شرکت نگین الماس دارای 20 سال تجربه و پرسنل مجرب در زمینه سقف کشسان و آسمان مجازی و پروژه های بازسازی با بروزترین تکنولوژی دنیا میباشد . هم چنین استفاده از تجهیزاتی حرفه ای و کادر اجرایی مجرب از شاخص ترین تخصص های این شرکت می باشد. هم چنین استفاده از تجهیزات حرفه ای و کادر اجرایی مجرب از شاخص ترین الزامات این شرکت محسوب می شود. ما قویاً توصیه می کنیم که از طرح هایی که سرمایه گذاری شما در طراحی را در معرض خطر جدی قرار می دهد دوری کنید و به دنبال پشتیبانی حرفه ای باشید. اکثر رستوران گردها به دنبال رستوران هایی هستند که هم غذاهای باکیفیتی داشته باشد و هم محیط زیبا و دوست داشتنی اما برخی هم هستند که بیشتر به کیفیت غذا اهمیت می دهند تا محیط و ترجیح می دهند هزینه ای که پرداخت می کنند بیشتر صرف کیفیت بالای غذا باشد تا محیط لوکس و آنچنانی. در منوی بلند بالای آن انواع سالادها، پیش غذاها، چاشنیها، زرشک پلو با مرغ، کبابها، چلو گوشت گردن، باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی و… رستوران جرج در بالای بزرگترین موزه هنرهای مدرن اروپا در فرانسه با نام پمپیدو واقع شده است.

با توجه به مهندسی و معماری مدرن امروزه یکی از عناصر بسیار زیبا در طراحی دکوراسیون سقف های کاذب هستند. استفاده درست و به جا از عناصر تبلیغاتی: این عناصر می توانند انواع تابلوها باشند. ازآنجاییکه انسان و طبیعت پیوند بسیار نزدیکی باهم دارند، افزودن هر یک از عناصر طبیعی نظیر آب، گیاه، خاک، نور و غیره به دکوراسیون محیط تجاری، تأثیر شگرفی بر رضایت مشتریان، افزایش کارآمدی پرسنل و درنهایت موفقیت کاری دارد. همزمان با جذب و ورود مشتری به محیط، با دیدن گرما و صمیمیت موجود در فضا، احساس گرسنگی در آنها افزایش مییابد. انتخاب رنگ نارنجی، بسیار مناسب و هوشمندانه است و باعث افزایش اشتهای مشتریان میشود. ما در این مطلب قصد داریم برای شما در رابطه با طراحی داخلی کافه رستوران صحبت کنیم و به شما بگوییم که چگونه میتوانید با توجه به ایده های ساده و کاربردی یک طراحی اصولی و مناسب برای کافه رستوران خودتان داشته باشید. به همین دلیل بهترین راهحل برای طراحی داخلی کافه رستوران استفاده از المان های بسیار ساده و چشمنواز میباشد. دکوراسیون داخلی رستوران این روزها که مردم ما سخت گیر شده اند تمامی کسانی که در صنعت رستوران داری و غذا مشغول به فعالیت هستند می دانند که با یک دکور ساده دیگر نمیتوان به راحتی مشتریان را جذب رستوران کرد و باید دکوراسیون داخلی رستوران را به نحوی طراحی نمود که اقراد را جذب کند و نیز محیطی متفاوت و خاص به نظر همه جلوه کند.

خبری از تجملات و چیدمان شلوغ نیست. • یک منطقه شلوغ و رقابتی- انتخاب مکان در یک محله دنج و تنها با تعداد کمی ساکن، اصلاً ایده خوبی نیست. برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی باید سعی شود که بیشتر از مصالح و لوازم طبیعی مانند سنگ، چوب و مواردی از این دست انتخاب شوند. که باید حتما حتما رعایت بشود. یکی از مهمترین فضاهایی که در دکوراسیون مدرن باید مورد توجه قرار گیرد، دیوارها هستند. نورپردازی هم از مهم ترین مسائلی است که شما باید در طراحی رستوران به آن بپردازید. این مجموعه با استفاده از جدید ترین متد ها در دکوراسیون داخلی سعی بر این دارد تا بهترین ها را به شما عرضه کند. برای فضای داخلی رستوران از طراحی و متریالهای مدرن استفاده شده است و سعی شده با تزئینات و دکوراسیون مناسب جوی آرام و راحت را برای مهمانان فراهم کنند. به طوری که دود و بوی ناشی از قلیان به سایر قسمتها منتقل نشده و در نتیجه عاملی مزاحم برای سایر مهمانان محسوب نمیشود. توجه بالا به جزئیات و طراحی منحصر به فرد نگین الماس محسوب می شود. مخصوصا در ایام تعطیل و روزهای آخر هفته که جزء شلوغترین روزهای رستوران محسوب میشود و معمولا میز خالی برای نشستن وجود ندارد.

استفاده از چند نوع صندلی با ترکیب رنگهای سرد و گرم، ترکیب صندلی و چیدمان آنها با کاناپه رستورانی و تغییر سبک چیدمان از مهمترین بخشهایی است که علاوه بر در نظر گرفتن فضای موجود، نیازه طراحی داخلی رستوران صنعتی به ایدهپردازی دارد. درست در مرکز تهران و محدوده خیابان طالقانی، رستورانی با نام خانه هنرمندان وجود دارد که یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز محسوب میشود. یکی از بهترین رستوران های منطقه 1 تهران، رستوران شاندیز گالریا تهران می باشد؛ از نظر کیفیت غذا، خدمات دهی و طراحی داخلی این رستوران سرآمد بوده که روزانه افراد زیادی برای صرف وعده غذایی خود شاندیز گالریا را انتخاب می کنند. این تراس مکانی بزرگ است که صندلیهای راحتی در آن قرار داده شده است. کافه ها مکانی خاطره ساز و ماندگار در ذهن افراد و بسیاری اوقات تبدیل به پاتوق همکاران ، دانشجویان و دوستان می شوند. ممکن است شما سقف کششی را برای مکانی نصب کنید . شرکت نگین الماس با ۲۰ سال سوابق درخشان در حوزه نصب سقف کشسان و سقف مجازی بوده است.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng