رتبه، آموزش ترید و ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx رمز ارز یار

راگ پول یک نوع کلاهبرداری در ارز دیجیتال است و زمانی اتفاق می‌افتد که تیم سازنده یک ارز دیجیتال، قیمت توکن پروژه خود را با دستکاری بالا می برد. احتمالا چندین بار رمز اشتباه وارد کردید، و چون بعد ثبت نام مشخصات و پروفایل خودتون رو کامل نکردید الان اطلاعاتی از شما نداره و نمیتونه حساب شما رو فعال کنه. ولی بهتره با یه شماره دیگه و ایمیل دیگه یه اکانت جدید باز کنید.

  • اگر داخل صندوق ورودی ایمیل نبود به داخل پوشه یا همان هرزنامه بروید و کد را داخل کادر قرمز رنگ کنار دکمه Send code وارد کنید.
  • کاربران می توانند با کمک این پلتفرم اقدام به خرید، فروش و یا معامله رمز ارزها کنند.
  • سیستم امنیتی آن در واقع به گونه ای است که خیال کاربرها از هرگونه تهدیدی، راحت است.
  • پیشنهاد می شود که کلید پشتیبانی را حتما در یک جای امن و خارج از گوشی تلفن همراه خود سیو کنید.
  • در مرحله آخر هم برای شروع معاملات فیوچرز باید نوع و میزان ارز موردنظر خود را از قسمت «Transfer» از اکانت اصلی به حساب فیوچرز منتقل کنید.
برای بهبود امنیت معاملات ، صرافی به شدت به کاربران توصیه می کند 2FA را از طریق پیام کوتاه یا برنامه GA فعال کنند. آدرس ایمیل ، گذرواژه خود را وارد کنید و روی دکمه “دریافت کد” کلیک کنید. ثبت نام رایگانبزرگان ارزهای دیجیتال، همه عضو اینجا هستند.

مؤسس اصلی صرافی کوینکس آقای یانگ هایپو است که در بندهای قبلی به آن اکسچینج کوکوین اشاره کردیم. آقای هایپو قبلاً در امر توسعه استخر استخراج در کشور هنگ‌کنگ فعالیت داشته و قبل از کوینکس نیز یکی از بزرگ‌ترین استخرهای استخراج جهان را مدیریت کرده است. علاوه بر آقای یانگ هایپو سایر اعضای اصلی کوینکس متشکل از شرکت‌های معتبر اینترنتی و مالی بین‌المللی است.

آموزش برداشت ارز دیجیتال از صرافی کوینکس

رتبه، آموزش ترید و ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx رمز ارز یار

شایان ذکر است سایر صرافی‌های خارجی به دلیل تحریم، از پذیرش کاربران ایرانی امتناع می‌کنند یا دست کم مدارک ایرانی را برای احراز هویت به رسمیت نمی‌شناسند. کوینکس بزرگترین یا حتی تنها صرافی بین المللی بود که به طور رسمی اعلام کرد، میزبان کاربران ساکن ایران است و پاسپورت ایرانی را برای احراز هویت می‌پذیرد. به گزارش نبض بورس، صرافی بایننس یکی از معتبر‌ترین مراکز خرید و فروش و تبادل ارز‌های دیجیتال است که با توجه به حجم بالای تراکنش‌های Binance یکی از برترین صرافی‌های ارز‌های دیجیتال محسوب می‌شود. با انتخاب این گزینه می‌توانید بعد از خرید ارز دیجیتال مورد نظر، آن را به دیگران انتقال دهید. کوینکس از هزینه‌های سازنده و خریدار در پلتفرم معاملاتی خود استفاده می کند. از سوی دیگر، خریداران به دنبال فرصت های قابل قبول خرید/فروش و سپس پذیرش آن هستند.

آموزش تغییر رمز عبور در صرافی کوینکس

اما از وقتی که صرافی بایننس احراز هویت را اجباری کرد، افراد ساکن ایران به دنبال صرافی جایگزین بایننس هستند. استیک کردن در صرافی coinex مستلزم نگهداری مقداری از سرمایه رمزنگاری کاربر، در جایی به نام «استیک ماینینگ کوینکس» است. این کار باعث می شود تا میزان دارایی سرمایه گذار که از قبل نگهداری کرده بود، افزایش یابد. زیرا به مرور زمان، رمز ارزهای دیگری نیز به آن دارای اولیه اضافه می شوند. سایت کوینکس شرایطی را فراهم آورده تا همه کاربران بتوانند تاریخچه فعالیت خودشان را طی یکماه اخیر، بررسی کنند. حتی کاربران اگر متوجه ورود مشکوکی به پنل کاربری خود شوند، بتوانند سریع رمزعبورشان را عوض کنند.

  • همچنین، بدون اعتبار سنجی مناسب حساب، استفاده از تمام ویژگی هایی که کوینکس ارائه میدهد امکان پذیر نیست.
  • همچنین میتوانید با استفاده از مدارک خود به صورت رسمی احراز هویت کنید و از تمامی امکاناتش استفاده کنید.
  • در رتبه بندی شرکت تحقیقاتی CryptoCompare کوینکس به طور کلی با نمره B از بین ۱۵۰ صرافی در رتبه ۸۰ قرار دارد.
  • در قدم بعدی با وارد کردن کد تأیید ارسالی به ایمیل، آدرس ایمیل خود را نیز تأیید کنید.
  • »برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید …

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng