راهنمای خرید اتو بخار – 33 مدل پرقدرت – با کیفیت + قیمت روز

ما در این مطلب برایتان فیلتر بودجه را در نظر گرفته ایم و لپ تاپ هایی که در این مقاله به شما معرفی می کنیم لپ تاپ هایی در بازه ی 20 تا 30 میلیون گام اول خرید هستند. سرخ کن فیلیپس سری Viva Collection از انواع مدلهای سبدی است که به صورت کشویی از پایین باز میشود. خرید یک زودپز برقی مانند خرید بهترین سرخ کن مزایای زیادی دارد که در ادامه هر کدام از آنها را به طور جداگانه بررسی میکنیم. در ادامه لیستی از بهترین لپ تاپ های زیر 30 میلون را که بهترین کانفیگ را دارا هستند و اکثر کاربران از آنها رضایت دارند و همچنین مورد بررسی مسترنکست نیز قرار گرفته اند تقدیم شما کرده ایم تا بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون تومان را برای خرید انتخاب کنید. با ساعت هوشمند میتوانید اینباکس پیامک یا ایمیلتان را چک کنید یا حداقل با نمایش نوتیفیکیشن از دریافت پیامک یا ایمیل جدید در اینباکستان مطلع شوید.

بهترین کرم برای از بین بردن ترک های پوستی بهعلاوه، باید پس از چندبار استفاده روغن را خالی کرده و دستگاه را خوب تمیز کنید. اما لپ تاپ های خوب را میتوان در پایین ترین بازه ی قیمتی شان، یعنی 20 تا 30 میلیون تومان نیز خریداری کرد. مستر نکست در این مطلب تلاش کرده تا مشخصات اصلی و اساسی لپ تاپ ها را نیز به شما معرفی کند و در مورد عملکرد این لپ تاپ ها نیز توضیحات مختصری داده که بیشتر نظرات کاربران این لپ تاپ هاست. که در ادامه به چند مورد آنها میپردازیم. این لپ تاپ HP همچنین از حافظه هیبریدی بهره مند است یعنی یک حافظه ی 256 گیگی از نوع SSD در کنار 1 ترابایت حافظه ی HHD بهره می برد که به نسبت سرعت خواندن و نوشتن روی هارد را بیشتر کرده است. پردازنده قدرتمند این لپ تاپ یعنی نسل یازدهم Core i7 در کنار 16 گیگابایت رم به شما امکان استفاده از نرم افزاری را براحتی میدهد.

با توجه به افزایش قیمت لپ تاپ ها، برای خرید یک لپ تاپ خوب باید هزینه ی بیشتری بکنیم. هرچه میزان بودجه برای خرید لپ تاپ را زیاد کنیم دستمان در انتخاب یک لپ تاپ بهتر بازتر خواهد بود. در این قسمت تعدادی از هدایای مختلف آراهنر را که میتوانید برای روز زن کارمندان تهیه کنید بررسی خواهیم کرد. اگر برای خرید لپ تاپ بودجه ی 25 تا 30 میلیونی در نظر بگیرد، میتوانید یک لپ تاپ خوب تهیه کنید که تا سالها بعد از فارغ التحصیلی تان نیز همراه تان باشد و تمام کار های دانشجویی تان را مثل آب خوردن انجام دهد. بودجه شما برای خرید لپ تاپ چقدر است؟ موضوع بحث ما کادو به مناسبت تولد به آقایان است که ما در اینجا میخواهیم چندتا از بهترین کادو های که میتوانید برای تولد همسرتان به هدیه بدهید را به شما معرفی کنیم.

هدیه برای روز مرد

مستر نکست در این مقاله تلاش کرده تا بهترین لپ تاپ های زیر 30 میلیون را با ذکر مشخصاتی اصلی آنها به شما معرفی کند تا بهترین لپ تاپ را انتخاب کرده و بخرید. لپ تاپ 30 میلیونی لنوو Lenovo به نام IP-L340 با بهترین کانفیگ ممکن در بین تمام لپ تاپ های زیر 30 میلون تومان خودش را یک سرو گردن از باقی این لپ تاپ ها بالاتر قرار داده است. شما از ظاهر آن خوشتان میآید؟ اگر دانشجو، برنامه نویس یا یک مهندس هستید این لپ تاپ میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. آیا لپ تاپ باید کارت گرافیک، پردازنده یا مشخصه ی خاصی داشته باشد؟ به فرض مثال اگر شما دانشجوی یک رشته مهندسی هستید که در طول تحصیل با نرم افزار های مختلفی باید کار کنید. با لپ تاپ های زیر 30 میلیون تومان میتوان کار های دانشجویی، برنامه نویسی، معماری، مهندسی و حتی گرافیکی را به راحتی انجام داد و با آنها بازی های سنگین را نیز اجرا کرد.

این لپ تاپ زیر 30 میلیون تومان HP دارای پردازنده ی Core i7 و حافظه ی رام 8 گیگابایتی است که در اجرای نرم افزار های مختلف با عملکرد بسیار خوبی شما را همراهی خواهد کرد. در انتهای این مقاله با کارایی این لپ تاپ ها کاملا آشنا شده و میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس اگر بخواهیم ردهبندی از نظر ایمنی داشته باشیم، شاید باید این محصول را با کمی دقت بیشتر در فهرست بگذاریم. بسیاری از مردم بر این باورند که همزن برقی برای آشپزخانه لازم نیست ، اما باید بگوییم که یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه و در صورت نبودن فضای خالی ، همزن برقی است. این لپ تاپ 14 اینچی لنوو جز یکی از سبکترین لپ تاپ هاست. بهترین لپ تاپ های زیر 30 میلیون تومان از کدام برند هستند؟

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng