راهنمای تعمیر کامل دانگ فنگ H30کراس ناسیکوتک | dongfengblog

نمایندگی 1112 گروه صنعتی ایران خودرو با کادری مجرب و حرفه ایی و مدیریت جناب آقای کاظم محمدی نیکخواه در خیابان جمهوری تهران واقع شده است. تعمیرگاه آقای اتومات با کادری مجرب و حرفه ایی و بیش از 30 سال سابقه یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های داخلی و وارداتی در شمال شرق تهران است. علاوه‌برآن، دقت کنید که پروسه تعویض ریموت نیز باید بادقت بالایی انجام گردد.

  • گیربکس لرزان معمولاً از مشکلات ناشی از عدم نگه‌داشتن کلاچ‌ها یا باندها به دلیل سایش یا مشکلات فشار ناشی می‌شود.
  • اگر به‌سرعت آن را نگیرید، سطح پایین مایعات اغلب باعث مشکلات بزرگی می‌شود.
  • دانگ فنگ سواران همیشه وقتی ماشین شان مانند گذشته کاراریی خوبی ندارد به فکر پیدا کردن بهترین تعمیرگاه های دانگ فنگ در تهران میفتند.
  • تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • تعمیرگاه خودرو های داخلی و وارداتی ایرانیان در محدوده غرب تهران و خیابان تیموری محله طرشت واقع شده است.
لازم به ذکر است یکی از عوامل تعیین زمان تعویض روغن و سرویس‌‌های دوره‌‌ای ، شرایط رانندگی می‌باشد. برای مثال رانندگی در ترافیک باعث افزایش دمای روغن و کاهش عمر آن می شود. لذا توصیه ما به هموطنان تهرانی تعویض روغن گیربکس بین 30000کیلومتر تا 20000کیلومتر می باشد.

http://dr-architecture.ir

حال که کمی با مجله خبری ماشین دنگ فنگی دانگ فنگ مدل H30 آشنا شدید در ادامه جزوه آموزشی این خودرو را جهت دانلود قرار داده ایم. تعمیرگاه تخصصی مانوک با کادری مجرب و حرفه ایی یکی از اولین تعمیرگاه های تخصصی انواع گیربکس های اتوماتیک در تهران و محله شریعتی است. تعمیرگاه تخصصی رحمانفر با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و همچنین با تجربه یکی از بهترین تعمیرگاه های موتور و گیربکس در محدوده تجریش تهران است. تعمیرگاه و اتوسرویس سورنا با داشتن پرسنل با تجربه و همچنین تجهیزات یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های چینی در محدوده غرب تهران است.

تعمیر گیربکس دانگ فنگ 100% تضمینی

مجموعه ما با در اختیار داشتن بروز ترین تجهیزات و پرسنلی متخصص در تعمیر انواع مدل های گیربکس اتوماتیک به خصوص گیربکس اتوماتیک خودرو های دانگ فنگ، در خدمت هموطنان عزیز میباشد. از خدمات ارائه شده در الو گیربکس، می توان تعمیر گیربکس دنگ فنگ اتومات را نام برد. این نوع گیر بکس به صورت اتوماتیک عمل کرده و کارایی این خودرو را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. همین امر منجر شده است که خودرو های دنگ فنگ با گیربکس اتومات جزو پرفروش‌ ترین خودروها باشند.

از حق نگذریم که زیدونگ با تاسیس این کارخانه، لطف بسیار بزرگی در حق بازار کشور خود کرد. Dongfeng در سال 1969، یعنی دقیقا 52 سال پیش در استانی دور افتاده در شهر ووهان پایه گذاری شد. با اینکه از کمپانی‌ هایی مانند شرکت مرسدس بنز بسیار جوان‌ تر و البته کم تجربه‌ تر است، اما دلیل نمی‌شود که راه و چاه این صنعت را به خوبی از بر نباشد.

ساختار داخلی گیربکس دانگ فنگ

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng