راهنمای تعمیرات دانگ فنگ H30 CROSS مکانیک خودرو | dongfengblog

، تویوتا ، آلفارمئو ، کوپا ، پژو ، gt,tb25 و غیره ) سنگین ( ولوو ، بابکت ، بنز ، ایسوزو ، لودر ، البرز ، الوند ، Fh ، Nh ، وکامیونت و غیره ) با کادری مجرب و 15 سال سابقه در زمینه… ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید.

http://dr-architecture.ir

البته دانگ فنگ شریک تجاری پژو است و این قضیه سبب می شود حداقل از باب خدمات پس از فروش قطعات موتوری خریداران این محصول مشکلی در ایران نداشته باشند. این مرکز تخصصی از جدیدترین متدها برای کددهی، تعریف ریموت دانگ فنگ اچ سی کراس استفاده می‌کند و دارای گارانتی تضمین کیفیت و اصالت لوازم و اکسسوری‌های مورداستفاده است. برای نخستین‌بار، خدمات به‌صورت ویژه درب محل در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد. نشت انتقال احتمالاً دومینمشکل رایج گیربکس دانگ فنگ است، این مشکل در اغلب گیربکس‌های خودکار ایجاد می‌شود و سبب بروز خرابی‌های جدی در گیربکس می‌شود، کاهش روغن گیربکس دانگ فنگ می‌تواند منجر به برخی مشکلات گیربکس داخلی ویرانگر می‌شود. بیشتر نشت‌های انتقال به دلیل نشتی واشر تشت، مهروموم محور یا میل محرک یا خط خنک‌کننده گیربکس رخ می‌دهد.

راهنمای تعمیرات دانگ فنگ اچ سی کراس DONGFENG H30Cross

تعمیرگاه خودرو های داخلی و وارداتی ایرانیان در محدوده غرب تهران و خیابان تیموری محله طرشت واقع شده است. نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش 1053 گروه ایران خودرو با مدیریت آقای محمدرضا عسگری طاری و داشتن پرسنلی مجرب و ماهر در خیابان امام خمینی واقع شده است. نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 1011 ایران خودرو با مدیریت جناب آقای فرامرز اكبری كلخوران در شرق تهران و محله پیروزی واقع شده است. نشتی روغن و یا هر وضعیت غیر عادی دیگر را بررسی کنید و هم چنین میزان سطح روغن گیربکس و رنگ و بوی آن را چک کنید تا از بروز ایراد در گیربکس جلوگیری کنید. موارد دیگر به صورت مفصل در مقالهنحوه استفاده صحیح از گیربکس اتوماتیک توضیح داده شده است.

شرکت مکانیک یار دیزل

صدای زوزه مجله خبری ماشین دنگ فنگ اتوماتیک معمولا ناشی از صدای فشار روغن و یا خرابی دنده‌ها، مجموعه دنده سیاره‌ای و دنده‌های دیفرانسیل می‌باشد. خطاهای گیربکس را جدی گرفته و در اولین فرصت به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید. ادامه رانندگی با گیربکس معیوب، باعث گسترش خرابی به سایر قطعات شده که در نتیجه هزینه و زمان تعمیرات آن را چندین برابر می‌کند. شیر برقی جزء اصلی است که تعویض دنده را در حین رانندگی کنترل می‌کند. فرسودگی شیر برقی می‌تواند منجر به آسیب رساندن به گیربکس، مشکلات تعویض دنده، مشکلات فشار و کدهای تشخیصی در رایانه نوبت. سرویس دوره ای شامل بازدیدروغن ، تعویض روغن و تعویض فیلتر گیربکس اتوماتیک می باشد.

  • لازم به ذکر است یکی از عوامل تعیین زمان تعویض روغن و سرویس‌‌های دوره‌‌ای ، شرایط رانندگی می‌باشد.
  • در گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ H30 کراس، روغن گیربکس باید با توجه به برنامه زمان‌بندی مشخص‌شده توسط تولید کننده، تعویض و روغن جدید جایگزین شود.
  • متخصصان ما به صورت تلفتی میتوانند حدس هایی جهت اینکه مشکل گیربکس اتوماتیک شما از کجاست، بزنند اما برای بررسی دقیق تر نیازمند بررسی حضوری میباشد.
  • در طول زمان، شرکت‌های خودرو برنامه‌های جدیدی را برای نرم‌افزار گیربکس دانگ فنگ H30 کراس گی پیشنهاد می‌کنند.
  • این چرخ‌دنده‌ها خود را در ترکیب‌های مختلف در حین حرکت در جاده و تغییر سرعت، مرتب می‌کنند.

ممکن است به کسی نیاز داشته باشید که به شما کمک کند کمی ماشین را تکان دهید تا ببینید آیا با فشار یکنواخت روی شیفتر آزاد می‌شود یا خیر. اگر قصد دارید خودتان دنده‌های لغزنده را تعمیر کنید، مطمئن شوید که مشکلات شما در دسته‌بندی‌های ذکرشده در بالا قبل از هدف قرار دادن گیربکس قرار می‌گیرند – می‌توانید با “تعمیر” قطعات اشتباه، مشکلاتی را در انتقال ایجاد کنید. برای خودرو هایی که حرکت ندارن خودرو بر کفی به صورت رایگان ارسال می گردد و بعد از تعمیرات خودروی شما به صورت کارواش شده و ضد عفونی شده تحویل میشود. چرا گیربکس اتوماتیک خودرو من تقه میزند ؟معمولا تقه زدن در گیربکس مشکل در ساعت گیربکس خودرو می باشد یا ایرادات برقی در خودرو شما ایجاد شده که باید رفع شود . اواخر زمستان 1394 ایران‌خودرو پیش‌فروش دانگ‌فنگ H30 Cross را به‌عنوان ارزان‌ترین کراس‌اورش آغاز کرد که با استقبال گسترده مشتریان همراه شد اما پس از تاخیر طولانی، نخستین سری آن در پاییز 1395 تحویل مشتریان شد.

نمایندگی و تعمیرگاه ایران خودرو در کیلومتر 11 جاده مخصوص – کد 1068

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng