دیزل ژنراتور موتور سازان Eighty کاوا مدل Four 40

اندازه گیری ثابت و نظارت بر این پارامتر ها به شما این امکان را می دهد هنگام عبور از سطح استاندار ژنراتور قیما موتور دیزل گازوئیلی خاموش شود. ژنراتور گازوئیلی در پیکربندی های مختلف الکتریکی و فیزیکی برای استفاده در زمینه های مختلف قابل استفاده می باشد. در این مطلب ما نحوه کارکرد یک دیزل ژنراتور، اجزای اصلی و نحوه عملکرد آن به عنوان یک منبع ثانویه انرژی الکتریکی در زمینه های مسکونی و صنعتی بررسی را می کنیم.

برای موارد قطع برق می خواستم استفاده کنم.

دیزل ژنراتور موتور سازان Eighty کاوا مدل Four 40

فیلتر دومی یا ثانویه دارای اندازه کوچکتر و قطر منافذ ریزتر (حدود ۲ تا ۵ میکرون) می باشد. این فیلتر ذرات و ناخالصی های بسیار ریزی که از فیلتر اولیه عبور کرده اند را گرفته و عمل تصفیه نهایی سوخت را انجام می دهد. در برخی از طرح های سوخت رسانی، فیلتر اولیه سوخت قبل از پمپ اولیه و در مسیر مکشی آن قرار دارد و فیلتر ثانویه بعد از پمپ اولیه قرار می گیرد. توجه داشته باشید وات شروع کار دستگاه و وات در حال اجرای دستگاه می توانند متفاوت از هم باشد که این موضوع بسیار حیاتی است. عمل احتراق در موتور های دیزل به واسطه پاشش گازوئیل داغ بر روی توده هوای فشرده شده صورت می گیرد. اقلام تهویه کمکی مانند فن خنک کننده رادیاتور و لوله های اگزوز که هوا را به خارج هدایت نموده و موتور ژنراتور را خنک می کند.

با توجه به بازه بسیار کوچک تر محصولات تولیدی این شرکت، قیمت دیزل های ولوو از پرکینز و کامینز کمتر می باشد. لطفا برای یک خانه حیاط دار ویلایی که طرفینش آپارتمان شدن موتور گازوییلی قابل استفاده است؟ برای موارد قطع برق می خواستم استفاده کنم. قیمت و حداقل کا وا و ابعادش اگر ممکن است رو بفرمایید، تشکر دارم. با سلام، یک عدد ژنراتور دیزلی با قدرت 20 تا 30 کیلووات، جهت برق اضطراری مورد نیاز است. در برخی موتور ها پیشرفته و جدید از یک گرمکن سوخت ورودی به فیلتر استفاده شده است.

  • لوله های داخل صدا خفه کن به دو صورت جریان معکوس و مستقیم یا یکسره وجود دارند.
  • دستگاه دمنده هوا هم باید جهت محافظت ماشین از هرگونه آلودگی صوتی روی موتور نصب شود.
  • از این ملحقات می توان به منبع اگزوز کم صدا، باک سوخت اضافی، انواع کانوپی دیزل ژنراتور، تابلو کنترلر ها و …… اشاره نمود.

از این رو باید از افراد متخصص برای نصب کمک بگیرید اما همواره به موارد زیر دقت داشته باشید. هر دستگاهی برای کاربرد خاص خودش طراحی شده است آن را برای کارهای دیگر استفاده نکنید. هنگامی که دستگاه روشن است از نزدیک شدن به قطعات متحرک خودداری کنید. همچنین، به جلوگیری از آسیب دیدن موتور در هنگام کار با سطوح بار کم کمک می‌کند و در نتیجه عمر مفید آن‌ها را افزایش می‌دهد. بدیهی است که آمپر باتری، ضخامت ورق شاسی، رنگ شاسی، نوع کابل و بست ها و کیفیت آنها تماماً بر روی قیمت تمام شده و دوام عمر آن موثر است.

بالاتر بودن این عدد نشان دهنده این است احتراق سوخت در هوای فشرده، بسیار راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. از مهم‌ترین خواص که می‌توان برای سوخت دیزل در نظر گرفت، مواردی از جمله عدد ستان، فراریت سوخت، ویسکوزیته، مقدار گوگرد، رفتار در دمای سرد و چگالی می‌باشند. برای صرفه جویی در هزینه و انتخاب بهتر لازم است نکاتی را هنگام انتخاب و خرید ژنراتور لحاظ کنید. در صورت چشم پوشی از این نکات، ممکن است ژنراتوری که انتخاب می‌کنید، متناسب با نیاز شما نباشد و یا در آینده مجبور به تعویض یا استرداد ژنراتور خریداری شده شوید. عایق به کار برده شده برای دیزل ژنراتور eighty کاوا از نوع H می باشد. در دستگاه‌هایی که از چندین بخش تشکیل شده ما نیاز به فریم (شاسی) خواهیم داشت تا بتوانیم همه این اجزا را بر روی آن پیاده کنیم.

دیزل ژنراتور کامینز آلیس چارمز امریکا 90 کاوا

در برخی از موتور های تراکتور و کمباین، در ورودی پیش صافی یک توری نیز وجود دارد که ذرات درشت (مانند کاه و کلش و غیره) را می گیرد. کاسه پیش ساخته صافی را هنگام وجود و پر بودن گرد و خاک بایستی تخلیه نمود، ولی در برخی از موتور ها این پیش صافی دارای خاصیت خود تمیز کن است (مسی فرگوسن ۳۹۹). گاز های خروجی اگزوز باعث ایجاد یک خلاء نسبی در داخل لوله رابط بین پیش صافی و اگزوز می شود که موجب کشیدن و راندن گرد و خاک و مواد خارجی به بیرون از اگزوز می شود. نصب صحیح و درست دیزل ژنراتور، یکی از مهم ترین موارد در میزان بهره وری و عملکرد ژنراتور گازوئیلی می باشد.

قیمت دیزل ژنراتور 800kva | فروش به قیمت روز انواع دیزل ژنراتور

قیمت سوخت‌های دیزلی از نوع بنزینی کمتر است و به همین منظور اقتصادی‌تر می‌باشند. تهران – نعمت آباد – اتوبان آیت الله سعیدی – قبل از پل کمربندی آزادگان – کوچه حسین کریمی – پلاک sixty six – کارخانه شرکت صنایع کوپله رعد. دارای گارانتی ، ضمانت ، خدمات پس از فروش ، اجرای حمل ، نصب ، راه اندازی ، کابل کشی و …. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول و همچنین سایر ویژگی های آن با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین برای درخواست قیمت ژنراتور با مشخصات درخواستی خود با ما در ارتباط باشید. پیستون و سوپاپ‌ها باید بررسی شوند، به احتمال زیاد دستگاه روغن‌سوزی دارد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng