دیزاین و چیدمان شیک و مدرن خانه کوچک آپارتمانی

به دنبال رنگهای سرد باشید. قهوهای و زرد ترکیب هیجانانگیزی است که طرحی آنتیک به فضا القا میکند. به دلیل یک طبقه بودن و نداشتن فضای کافی، اتاق های داخلی در هم ترکیب شدند و یا با مبلمان خاصی از هم تفکیک شدند. ویلای برادر کوچکتر در زمینی قرار می گرفت که از سمت ورودی آن زمینی تودلی به حساب می آمد و در گودی می نشست اما از سمت پشت به محوطه گسترده که قبلا بستر رودخانه بود مشرف بود. فناوری پس از جنگ ، موادی مانند آلومینیوم ، فولاد ، چوب پیوند یافته ، فایبرگلاس و پلاستیک را به طور گسترده در دسترس معماران و طراحان قرار داده است و به طراحان این امکان را می دهد تا محصولات جدید قابل توجهی مانند صندلی های ناهار خوری فایبرگلاس قالب چارلز و ری ایامز را بسازند که امروزه همچنان متقاضی زیادی دارند. فضای بین نشیمن و ناهار خوری با یک پارتیشن کاغذی با لبه های فلزی جدا شده.

البته این تعادل هرگز به این معنی نمی باشد که پایتان را فراتر از کلیشه های رایج طراحی بگذارید و همه فضاهای خود را به صورت کاملا متقارن طراحی نمایید. شما با تکرار چیدمان چندین تابلو کوچک و یا متوسط در کنار یکدیگر در فضای نشمین و یا هال خود، می توانید ریتمی موزون در این فضا ایجاد نمایید. و یا اگر در فضای نشمین خود به جای شومینه و آینه از تلویزیون برای گردهمایی استفاده کنید؛ تلویزیون به عنوان تاکید فضا محسوب می شود. در طراحی داخلی خانه یک طبقه، از مواد خام و مرغوب، عناصر بافت دار، طراحی پویا، و مبلمان بزرگ و راحت تشکیل شده. یک فضای مشترک و بزرگ تر هم برای بازی و انجام تکالیف این کودکان در نظر گرفته شده. خاطرات دوران کودکی و نزدیکی به منزل مادر همسرم (جعفر) و برخی اقوام (اقوام محبوبه) باعث شد این خانه و محل را برای زندگی انتخاب کنیم.

علاوه بر درب هایی که از چوب ساخته میشودکه طول فضای اتاق و ناهار خوری را پوشانده اند، همچنین دارای پنجره های دارای روکش چوب است است استفاده ازچوب برای سقف نیز استفاده می شود. انتهای اتاق نزدیک پنجره نیز یک میز کار شناور بدون پایه و صندلی اداری زیبا برای کار با لپ تاپ و کامپیوتر تعبیه شده است. اما زمانی که در کل نگاهی به کل این قفسه می اندازید، باید تمامی آبجکت ها و نیز این گلدان ها، در یک نسبت و تناسبی دقیق و مناسب با کتابخانه شما قرار گیرند؛ به طوریکه شاهد ناهمگونی بصری در کل فضا نباشیم. این طراحی داخلی خانه یک طبقه در طبقه بیست و نهم یک ساختمان مسکونی و مرتفع در قلب شهر قرار دارد.

یکی از ویژگی های وب سایت Houzz این است که تمامی عکسهای موجود در آن از فیلترهای بسیاری عبور کردهاند. در این مطلب از تور خانه گردی چیدانه به خانه زوج جوانی رفته ایم که تصمیم گرفته اند متریال جوب را به عنوان عنصر اصلی خانه شان در نظر بگیرند و با کمک سلیقه و دقتی که در چیدمان دکوراسیون چوبی منزل خود به کار گرفته اند فضای بی نظیری را خلق کرده اند. امروزه با پیشرفت علم ، معماری های داخلی منازل نیز اهمیت زیادی پیدا کرده اند. این وبسایت در واقع کلکسیونی از تصاویر با کیفیت بسیار بالا است که افراد گوناگون از قشر پردرآمد تا کمدرآمد به طور مستمر در حال بروزرسانی آن هستند . دیزاین معماری داخلی ساختمان از مهم ترین و اصولی ترین بخش ساخت واحد های مسکونی به شمار می رود. در این مطلب جدیدترین معماری های مدرن و لوکس داخلی واحد های مسکونی را مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این تصاویر بتوانید برترین معماری و نمای داخلی را در ساختمان خود ایجاد کنید. با داشتن دکوراسیون داخلی زیبا در منزل خود هرگز احساس خستگd و کسالت نمی کنید و محیط منزل تان برای شما به محیطی دلچسب تبدیل می شود.

کنار هم قرار دادن عکس های قبل و بعد فضا امکان مقایسه و دیدن تفاوت ها را مهیا می کند. مشاهده عکس های دکوراسیون داخلی خانه های مدرن و زیبا برای بسیاری از ما جذاب و لذت بخش و البته آموزنده است. ایده ای که از یک طراح و معمار ایتالیایی گرفته شده. دکوراتور نبوغ فوق العاده و پتانسیل خلاق فوق العاده ای برای نوسازی این آپارتمان و به ظاهر فعلی خود نشان داد. این آپارتمان دوطبقه به تازگی برای یک خانواده نسبتا پرجمعیت طراحی شده. طراحی این آپارتمان کوچک به گونه ای است که از همه فضاهای آپارتمان استفاده بهینه شده است و می توان به راحتی و در کمال آسایش در این خانه کوچک و زیبا زندگی کرد. سرانجام ویدیو زیرا را مشاهده نمایید تا بهتر و کاربردی تر از این ۶ اصول مهم طراحی داخلی آگاه شوید. حال که با این ۶ اصول مهم طراحی داخلی آشنا شده اید، می توانید با کمک گرفتن از هر یک از این اصول، فضای داخلی خود را متحول نمایید. راه پله های چوبی در مقایسه با سایر راه پله ها با شکوه تر و گران تر هستند و با هر نوع دکوراسیون داخلی هماهنگ می شوند اما راه پله های شیشه ای که با سبک مئرن تطتبق دارند به ندرت در طراحی خانه های دوبلکس پیشنهاد می شوند .

گروه طراحی، با قرار دادن اتاق خواب در طبقه دوم، از ارتقاع زیاد سقف به بهترین دکوراسیون داخلی خانه ی کوچک نحو استفاده کردند. این سایت در زمینه طراحی، معماری و هنر فعالیت دارد. یکی از بارز ترین ویژگی هایی که در معماری کلاسیک به چشم می خورد تقارن است٬ در این سبک وسایل و مبلمان ها و لوازمی که به صورت جفت هستند دقیقا روبروی یکدیگر قرار می گیرند و از این طریق نظمی خاص به دکوراسیون داخلی منزل بخشیده می شود. از مشخصه های معماری داخلی کلاسیک می توان به دیوار های گچبری٬ سقف هایی بلند٬ وسایل دکوری چوبی٬ پرده های گران قیمت و فاخر و مبلمان های آنتیک و لوکس اشاره کرد که همگی این عناصر در این سبک دکوراسیون تعریف مشخصی دارند و علاوه بر این معماری کلاسیک به نظم و تقارن در قسمت های مختلف منزل پایند است. برای مثال اگر در طراحی فضای نشمین خود، از پرده ای با نقش زیگزاگ استفاده نموده اید، می بایست این نقش را به گونه ای خلاقانه بر روی نقش پارچه مبلمان و یا کوسن ها و یا فرش و یا کاغذ دیواری فضای نشیمن خود نیز رعایت نمایید تا بتوان در مجموع به هماهنگی مناسبی در فضا دست یافت. مثلا شما میتوانید قسمتی از اتاق نشیمن خود را با آباژور به فضای مطالعه تبدیل نمایید.

طراحی داخلی جدید آپارتمان بنفشه به سبک کلاسیک بود. متنوع ترین و پرکارترین قسمت خانه اندرونی بود تا ساکنان خانه احساس خستگی و تکرار نکنند. به عنوان مثال اگر می خواهید خانهی شما احساس صمیمیت و گرمی بیشتری در افراد ایجاد کند، باید از رنگ های گرم تر مانند کرمی، قهوه ای و نسکافه ای استفاده کنید در مقابل برای این که فضای شما رسمی تر به نظر برسد، می توانید از رنگ های سرد یا خنثی استفاده کنید. اگر احساس می کنید رنگ سفید رنگی بی روح و سرد است، می توانید در کنار آن از چند رنگ دلنشین در بافت های مختصر استفاده کنید.

البته در این مرحله شما از فاکتور دیگری به نام تکرار نیز بهره برده اید. تکرار یا ریتم از جمله مواردی می باشد که به احتمال زیاد از آن زیاد شنیده اید. تکرار در طراحی داخلی می تواند در هر ویژگی از جمله طرح، رنگ، بافت، متریال، اندازه، شکل، اجسام و اصولا هر المان معماری در فضا صورت گیرد. زمانی که همه آبجکت های فضا از جمله المان های معماری، مبلمان، اکسسوری، چیدمان، تزیینات و غیره با یکدیگر در هماهنگی کامل به سر ببرند. وب سایت home designing در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. در معماری های داخلی منازل نور پردازی و مدل های کفپوش و کاغذ دیواری و هم چنین سقف منزل از اهمیت زیادی برخوردار هستند شما می توانید با دیزاین لوکس معماری داخلی ساختمان از داشتن خانه ای زیبا و مدرن بهره مند شوید.

شرکتی که مسئولیت طراحی این خانه را به عهده داشته همیشه با خلاقیت و روحیه جوان پسندانه خود ما را حیرت زده می کند. نام وبسایت شبکه اجتماعی شناخته شده برای اشتراکگذاری تصاویر است که به کاربران اجازه میدهد بر اساس علاقه خود به اصطلاح پین کنند و سایر اعضا این تصاویر را لایک زده یا در صورت لزوم ریپین کنند.در این سایت با سرچ کلمه معماری و دکوراسیون داخلی به ایده های خلاقانه و خوبی دست پیدا خواهید کرد. در ادامه این بخش تصاویر از معماری مدرن داخلی ساختمان با نورپردازی های ایده آل و متفاوت را ملاحظه خواهید کرد. اطراف این مبلمان ها پر از درختان گرمسیری مورد علاقه زوج جوان است و دیوار اصلی حیاط با یک جداره چوبی و آجری پوشیده شده است تا حس طبیعت را بیش از پیش در این حیاط کوچک ایجاد کند. برای دکوراسیون خانه های معمولی در اتاق نشیمن یک نقطه اصلی در نظر بگیرید که به دیوار تکیه کرده باشد. چرا که با رعایت اصولی و ماهرانه از این ویژگی می توانید به افزایش جذابیت بصری فضای خود کمک زیادی کرده باشید. درواقع این تکرار در فضای داخلی باعث اتصال آن ویژگی های مشابه و متشابه با یکدیگر می شود که در نتیجه باعث یکپارچکی و انسجام کلی طراحی می شوند.

هیچوقت از مد نمی افتد و به راحتی با هر فضا مطابقت پیدا میکند. شواهد فراوانی بیانگر این موضوع هستند که سازهای ایرانی در هر گوشه از اصالت ایرانی مشاهده می شود. برای مثال شما با قرار دادن یک آباژور بر روی میز عسلی در یک سمت کاناپه، می توانید یک یا چند تابلوی کوچک از اعضای خانواده خود را بر روی میز عسلی سمت دیگر کاناپه قرار دهید تا بدین شکل تعادل بصری بین تابلو و آباژور در این فضا به طور یکنواخت تقسیم شود. آینه بزرگ دایره ای شکل و میز کنسول ،فضای ورودی را به یک فضای تجملی تبدیل کرده است. طراحی این خانه بسیار ساده است و بیشترین تمرکز روی کارایی آن است، همچنین با صرفه جویی در استفاده از فضا، از بهم ریختگی آن جلوگیری کرده است. به عنوان مثال: میتوانید از پاف یا اتومان به عنوان میز پذیرایی استفاده کنید. برای مثال زمانی که شما از یک شومینه و آینه در فضای نشیمن خود استفاده می کنید و مبلمان خود را در حول آن قرار می دهید، در این حالت شومینه و آینه در اصل نقش نقطه کانونی را بر عهده می گیرند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng