دانلود راهنمای تعمیرات خودروی دانگ فنگ H30 CROSS مکانیک خودرو | dongfengblog

درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید. اگر ماشین تان ریپ میزند و نمیدانید مشکل آن از چیست میتوانید مقاله علت ریپ زدن ماشینرا بخوانید و خودتان برای رفع ایراد ماشین تان اقدام کنید.

تعمیرگاه فوق تخصصی گیربکس اتومات

مجله خبری ماشین دنگ فنگ زیاد به پدال این خودروها موجب فشار به گیربکس و در ادامه کوتاه شدن عمر گیربکس می گردد. تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. مسئولیت و کلیه هزینه های مربوط به ارسال کالا به مرکز گارانتی و خدمات و برگشت آن به عهده مشتری می باشد.

http://dr-architecture.ir

الو گیربکس در زمینه خرید و تعمیر گیربکس دنگ فنگ در کنار شما خواهد بود. کمی سخت است، چرا که امکان تولید آن ها به صورت داخلی امکان پذیر نیست. البته ممکن است در تعمیرگاه گیربکس دنگ فنگ بتوانید برخی از قطعات را پیدا کنید. تعمیرگاه تخصصی تکنیک کار با مدیریت جناب آقای نصیری و برخورداری از پرسنلی مجرب و کارآزموده در غرب تهران و بزرگراه محمد علی جناح واقع شده و به کلیه خودرو های داخلی و برند های چینی و کره ایی خدمت ارائه می کند. تعمیرگاه تخصصی گیربکس های اتوماتیک سایپا ، زیر نظر خودرو سازی سایپا با مدیریت آقای بهرام حسن‌ پور و کادری آموزش دیده در کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج واقع شده است .

  • نمایندگی مجاز و تعمیرگاه مرکزی شماره 1 ایران خودرو کد 1067 با مدیریت جناب آقای بابک سلاجقه و با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده در غرب تهران و خیابان آزادی واقع شده است.
  • نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 1011 ایران خودرو با مدیریت جناب آقای فرامرز اكبری كلخوران در شرق تهران و محله پیروزی واقع شده است.
  • بله پیشنهاد میشود بصورت منظم سرویس دوره ای و چکاپ کامل دانگ فنگ ایچ سی کراس انجام شود.
  • برای استعلام موجود بودن قطعه مورد نظر تماس بگیرید تا در اولین فرصت با پست به آدرس شما در هر نقطه ای از ایران ارسال شود.
  • وب سایت نیومکانیک برای افزایش سطح اطلاعات فنی و عملی شما در مسیر عیب یابی و تعمیرات خودرو ، مجموعه کتاب های دیجیتال آموزش تعمیرات دانگ فنگ H30 CROSS را گردآوری کرده است که یک مجموعه کامل در زمینه تعمیرات خودرو به شمار می رود.
  • این می‌تواند ناشی از موارد زیادی ازجمله کثیف یا کم مایع بودن، سیگنال‌های نامناسب از رایانه، عملکرد نامناسب موتور، کلاچ‌های فرسوده یا آسیب‌دیده، مشکلات بدنه سوپاپ و موارد دیگر باشد.

بهترین تعمیرگاه دانگ فنگ ایچ سی کراس یا بهترین مکانیکی دانگ فنگ ایچ سی کراس در تهران تعمیرگاهی است از قطعات فابریک و از بهترین مکانیک ها استفاده کند. در این خودرو انتقال نیرو از موتور را گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته تونیک انجام می دهد که این گیربکس در شرکت ژاپنی آیسی تولید می گردد. از آنجا که روان کننده ها نقش بسیار مهمی در سلامت و عمر گیربکس خواهند داشت، تعویض به موقع و سرویس روغن گیربکس در کاهش تعداد دفعات خرابی و در نتیجه نیاز به تعمیر گیربکس دانگ فنگ بسیار موثر خواهد بود. سیستم انتقال قدرت (یا گیربکس اتوماتیک که بخشی از سیستم انتقال قدرت است) و موتور خودرو از جمله مهمترین مواردی هستند که باعث می شود خودرو شما از حرکت بایستد.

راهنمای تعمیرات دانگ فنگ H30 CROSS

برای حل این مشکل باید کلاچ را در صورت امکان تنظیم کنید یا سیلندر slave و master را تعویض کنید. به تکنسین مورد اعتماد خود مراجعه کنید، مشکل را با جزئیات شرح دهید و از آن‌ها بخواهید با استفاده از قطعات باکیفیت از آن مراقبت کنند. فعالیت این مجموعه از سال 92 شروع و با استفاده از افراد مجرب و با سابقه توانسته قدم های محکمی در زمینه های مختلف اعم از ابزار ، تجهیزات تعمیرگاهی و عیب یابی بردارد.

ساخت سوئیچ و ریموت اچ سی کراس

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng