دانلود راهنمای تعمیرات خودروی دانگ فنگ H30 CROSS مکانیک خودرو | dongfengblog

در هنگام تغییر دنده، بهتر است در ابتدا فشار روی پدال گاز را کاهش و بعد از کم شدن سرعت موتور دنده را تغییر دهید. سیستم تعلیق عقب خودرو از نوع مستقل و تورشن است و پس از نگاهی به زیر خودرو مشخص می شود دقیقا همان سیستم تعلیقی است که بر روی پژو 306 استفاده شده. پلتفورم خودرو نیز به نوعی پلتفورم خودروی قدیمی سیتروئن ZX است که بین سالهای 1991 و 1998 تولید می شد. فضای داخلی خودرو ساده طراحی شده اما نسبت به قیمت و رقبای خود به نوعی مدرن هم محسوب می شود. طول 4.3 متر است و اندکی از 206 صندوقدار بزرکتر است اما فاصله بین دو محور آن حدود 20 سانت بیشتر از 206 است. یکی از نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو در غرب تهران و محله سعادت آباد واقع شده است.

لیست عنوان فایل های موجود در مجموعه آموزش تعمیرات دانگ فنگ H30 CROSS به شرح زیر می باشد:

خطاهای گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ را به طور جدی بگیرید و فوراً به یک تعمیرگاه با تجربه بروید، همان طور که رانندگی با یک گیربکس معیوب به بخش‌های دیگر آسیب خواهد رساند و هزینه بیشتری را متحمل خواهد شد. بهترین تعمیرگاه های دانگ فنگ در تهران برای تعمیر تعویض قطعات داخلی ماشین تان از بهترین و اورجینال ترین قطعات استفاده میکنند و از شما هزینه های اضافی دریافت نمیکنند و شما میتوانید با خیالی آسوده ماشین تان را به این مراکز بسپارید. نمایندگی و تعمیرگاه رسمی و مجاز 1068 با کادری مجرب و کار آزموده یکی از بهترین تعمیرگاه های ماشین های ایران خودرو در غرب تهران و جاده مخصوص است. تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودروهای لوکس در این مرکز با ضمانت ۱۲ ماهه انجام میشود و کیفیت قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس خودرو شما تماما درجه یک میباشند. علت اصلی خرابی گیربکس برای همه خودروها به دلیل عدم رعایت صحیح توصیه‌های سازنده برای تعمیر و نگهداری موتور و گیربکس و تعویض مایع و فیلترها در مسافت پیموده شده و زمان مناسب توصیه‌شده است، به‌خصوص اگر از خودرو در شرایط سخت استفاده می‌کنید. سیال رگ حیاتی گیربکس است و هنگامی‌که شروع به خراب شدن می‌کند دیگر به‌درستی روغن‌کاری نمی‌کند و به‌درستی خنک نمی‌شود که منجر به خرابی زودرس، گرمای بیش‌ازحد و بسیاری از مشکلات مکانیکی دیگر ازجمله نشتی می‌شود.

تأخیر در تعویض دنده

نمایندگی رسمی شرکت خودرو ساز سایپا که در محله فرحزاد با مدیریت آقای محمد علی فرحزادی در حال فعالیت است.

  • به دلیل اهمیت نقش مایعات و روان کار های استاندارد توصیه‌شده توسط تولید کننده خودرو در افزایش بهره‌وری و اثربخشی سیستم‌های خودرو، تغییر به موقع و سرویس روغن گیربکس دانگ فنگ H30 کراس برای افزایش عمر گیربکس ضروری است.
  • مشکلاتی مانند پارگی در دسته موتورهای گیربکس نیز می تواند باعث تقه زدن گیربکس اچ سی کراس شود.
  • موتور به کار رفته در دانگ فنگ S30 مجهز به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی معروف به TU5 و یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک است که وظیفه انتقال گشتاور به چرخ‌‌‌‌های جلو را بر عهده دارد.
  • که پس‌ازآن منجر به کاهش مایعات، سوختن مایع، گرمای بیش‌ازحد و آسیب می‌شود که فقط با افزودن مایع قابل‌ترمیم نیست.
  • در مورد سرویس دوره ای و حداقل یک‌بار در سال برای بررسی شرایط گیربکس گیربکس دانگ فنگ H30 کراس مراجعه کنید.

اگر میخواهید لیستی از بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه های خودرو در تهران را مشاهده کنید میتوانید به صفحه تعمیرگاه ماشینمراجعه کنید تا نزدیک ترین و معتبرترین مرکز را برای تعمیر خودرو تان انتخاب کنید. متخصصان ما به صورت تلفتی میتوانند حدس هایی جهت اینکه مشکل گیربکس اتوماتیک شما از کجاست، بزنند اما برای بررسی دقیق تر نیازمند بررسی حضوری میباشد. دانگ فنگ خود را به افراد و مراکز غیر تخصصی نسپارید چرا که تعمیر قطعات این خودرو ها باید با دقت بالا انجام شود. تعمیرکاران حاضر در این مجموعه آشنایی کاملی با انواع ایرادات ممکن برای این خودرو را دارند در نتیجه این قطعات را به صورت علمی و دقیق بررسی و ایرادات آن را برطرف خواهند کرد. تعمیرگاه و اتوسرویس گودرزی با کادری مجرب و حرفه ایی یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های داخلی و وارداتی در شرق تهران و محله مجیدیه است. نمایندگی و مرکز خدمات پس از فروش ایران خودرو شماره 5094 با مدیریت جناب آقای پنجعلی مهاجری در شمال شرق تهران و محدوده ازگل و مینی سیتی واقع شده است.

http://dr-architecture.irمنظور از مجله خبری ماشین دنگ فنگ اساسی موتور دانگ فنگ ایچ سی کراس، بررسی مشکل و عیب یابی دقیق موتور دانگ فنگ ایچ سی کراس شما است که مطمئناً در تعمیرات حرفه ای و تعویض قطعه مشکل دار تاثیر بسزایی خواهد داشت. گاهی وقت ها تشخیص مشکل اشتباه باعث عدم رفع مشکل و هزینه های بی مورد می شود. مکانیکی با کادری آموزش دیده و با تجریه با تضمین رفع مشکل، موتور دانگ فنگ ایچ سی کراس خارجی شما را تعمیر می کند که رضایت خاطر مشتری جلب شود.تعمیر موتور دانگ فنگ ایچ سی کراس یک امر تخصصی در مکانیکی است که باید توسط افراد کاربلد صورت گیرد. تمام کار یک اتومبیل دانگ فنگ ایچ سی کراس با هدایت موتور آن صورت می‌گیرد وهرگونه مشکل در قطعات موتور دانگ فنگ ایچ سی کراس ممکن است تا مدت‌ها شما را از داشتن نعمت خودروی دانگ فنگ ایچ سی کراس سالم محروم کند. بنابراین قیمت تعمیر موتور دانگ فنگ ایچ سی کراس براساس نوع مشکل و پس از بازبینی وضعیت موتور دانگ فنگ ایچ سی کراس و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و تعویض تعیین می‌شود.

خدمات تعمیر دانگ فنگ در تهران

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng