خوشمزه ترین شیرینی های گوشه و کنار دنیا کجارو

خوشمزه ترین شیرینی های گوشه و کنار دنیا کجارو

کافه قنادی نوستالژیک مینیون یادآور خاطرات بسیاری برای shirinita.com تهرانی‌های قدیمی است. استفاده از مواد طبیعی و کاملا متفاوت در پخت شیرینی‌ها باعث شده است تا قیمت محصولات این قنادی کمی گرانتر از حد معقول باشد. قنادی لادن به دلیل سابقه حضور ۵۰ ساله خود در بازار شیرینی‌ فروشی‌ها باعث شده است تا در بین مردم پایتخت نام آشنا باشد. کیفیت شیرینی‌های این مجموعه به قدری بالا است که تمامی شیرینی‌های این فروشگاه خیلی زود تمام می‌شوند. تقریبا تمامی شیرینی‌ها و کیک‌های قنادی لادن بسیار عالی است و نمی‌توانید بهترین محصول این قنادی را منحصر به یک شیرینی خاص بدانید.

  • خب ماجرا به همین جا ختم نمی شود و در کشور ترکیه، نوع دیگری از باقلوا را نیز باید بچشید.
  • «کیبر الوز» یک شیرینی رنگارنگ با پایه خمیر بادام است که اغلب برای تعطیلات تهیه می‌شود.
  • سپس محمود پسر دوم حاج احمد لادن مقدم کار پدرش را ادامه داد و مغازه امیریه را کنترل میکرد.
  • قنادی جام عسل یکی دیگر از قدیمی‌ترین و بنام‌ترین قنادی‌های شهر مشهد است.
  • برای سفارش کیک، به قنادی کوک، حتما یک بار کیک اسنیکرز را انتخاب کنید.

پرتزل ها به صورت روزانه پخته و در داخل مغازه رول می شوند. که دارای حق مالکیت هستند را به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی راجع به آن در اختیار شما قرار دهیم. در مورد تاریخچه این شیرینی هم گفته می‌شود که نخستین ‌بار توسط اطبا و در زمان ماه رمضان برای رفع گرسنگی خلفا ساخته و تجویز شد. گرچه از لحاظ دستورالعمل پخت دقیقاً شبیه کنافه‌های امروزی نبودند.

🏍 قیمت روز موتور سیکلت صفر ۱۴۰۰ در بازار ایران 🛵

یکی دیگر از اقدامات شیرینی نیشکر در این سال‌ها تنوع بی‌نظیر شیرینی‌ها است که هر سلیقه و ذائقه‌ای را پوشش می‌دهد. بی بی به طور رسمی در تهران شعبه ندارد اما شعبات مختلف آن در سایر مناطق تهران فعال هستند که کیفیت رضایت بخشی دارند. این کافه ها معمولا پاتوق دانشجوها و افراد رهگذری است که می خواهند در شلوقی شهر، چند دقیقه خودشان را مهمان کنند. تهران، خیابان فرشته، خیابان بوسنی هرزگوین، خیابان حسابی، روبروی کوچه پانزدهم، پلاک ۱۳. به محله‌های قدیمی و سنتی‌تر شیراز که بروید، ترحلوا را حتما پیدا می‌کنید.

کافه شیرینی پزی corner (بیش از 200 شعبه)

خب ماجرا به همین جا ختم نمی شود و در کشور ترکیه، نوع دیگری از باقلوا را نیز باید بچشید. باقلوای فیستیکلی سارما با داشتن مقادیر زیادی پسته، یکی از گران قیمت ترین شیرینی های محبوب ترکیه به حساب می آید. اگر کمی زبان ترکی بدانید، احتمالا می دانید که فیستیک در این زبان به معنای پسته بوده و عجیب نیست که باقلوای فیستیکلی سارما را باقلوای پسته ای با رنگ سبز رنگ آن، بدانیم. جالب است بدانید که معمولا این باقلوا را به همراه بستنی سرو می کنند، اما اگر شما میلی به بستنی نداشته باشید، اجباری برایتان وجود ندارد و می توانید فیستیکلی سارما را به تنهایی سفارش دهید. کشور ترکیه در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار گرفته و پلی میان دنیای آسیا و دنیای اروپا به حساب می آید.

فقط لای خمیر، خرما می‌گذارند و بعد روی کلمپه پودر پسته می‌ریزند. در کرمانشاه و خوزستان هم شیرینی های محلی با خرما زیاد درست می‌شود. این شیرینی را بیشتر در مراسم شادی و عروسی درست می‌کنند.

شما هم در این تجربه با ما شریک هستید؛ فقط کافی است حوصله کنید و تا پایان همراه ما بمانید. طوری که همه نوع کیک با طعم ها و شکل های مختلف توی این قنادی میشه دید. مواد به کار رفته در شیرینی ها و کیک های این قنادی طوری جالبن که بعد خوردن آن ها احساس سنگینی نمیکنید. اگر بیاید به این نشونی، و به سمت پایین برین، سمت راست خیابان ویلا حدود 50 سالی هست که این قنادی وجود دارد. با دکوراسیون و نمایی کاملا سفید این شیرینی فروشی پزیرای شماست. فضای قنادی زیاد امروزی و مدرن نیست اما نوستالژیک هست و مردم دوستش دارند.

این مجموعه در سال 1380 در تبریز اولین شعبه خود را افتتاح کرد و در حال حاضر با دو شعبه در خیابان‌های آبرسان و آئل گولی از معروفترین برندهای قنادی است. استفاده این مجموعه از مواد تازه و اولیه مثال زدنی است و به تازگی فروش آنلاین نیز در سایت این قنادی راه اندازی شده است. محصولات این قنادی عبارت از نوقا، کیک های سفارشی و یخچالی، حلوا و باقلوا، نان و کیک صبحانه، دسر بلژیکی و شیرینی تر و خشک است. این قنادی که یکی از قدیمی‌ترین و معروفترین قنادی‌های تبریز است، روند رشد سریعی در صنعت شیرینی پزی داشته است.

سپنجا افتخار میکند که در كشوري با تمدن كهن، فرهنگي غني و با مردماني ميهمان نواز، مكان هاي متفاوت بسياري را براي اقامت به شما عزيزان معرفي می نمايد. با انتخابي مناسب از ليست مكان هاي ارائه شده، شما ميتوانيد اقامتي كم هزينه، راحت و بيادماندني را در كنار خانواده و دوستان خود تجربه كنيد. سپنجا، یک وب سایت ارائه دهنده ی سرویس اجاره ی منزل است که از طریق اون می توانید اقامتگاه های اجاره ای سراسر ایران را مشاهده کنید و منزل مورد نظر خود را رزرو کنید. هدف ما از راه اندازي سایت سپنجا فراهم آوردن سفري آرام و دلپذير براي شما وعزيزانتان مي باشد. شـما میتوانید درصورت تمایل مقداری پودر قند روی ان‌ها الک کرده ودر ظرف مخصوص سرو بچینید و یک پذیرایی عالی با شیرینی‌هاي‌ خانگی دست‌پخت خودتان داشته باشید.

سپس سینی را در فر که از قبل با دمای 180 درجه به مدت نیم ساعت گرم کرده ایم قرار میدهیم. این شکلات‌ های قلبی خوشمزه را به اسانی میتوانید با مواد بسیار ساده و در دسترس تهیه کنید و برای عید از میهمان‌ ها پذیرایی کنید و لذت ببرید. یکی دیگر از شیرینی عید که طرفداران زیادی داره لطیفه هست، اگر دوست دارید یک شیرینی لطیفه بازاری خوشمزه برای عید درست کنید حتما این آموزش رو ببینید. شیرینی نخودچی یکی از سنتی ترین شیرینی های استان قزوین می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. در این فاصله مواد میانی قطاب یعنی پودر بادام ، پودر گردو ، پودر شکر و هل را مخلط میکنیم.

برای خاطره‌بازها و کسانی که به طعم بیش‌تر از هر فاکتور دیگری اهمیت می‌دهند قنادی لرد را پیشنهاد می‌کنیم. قنادی لرد در واقع یک کافه و شیرینی فروشی قدیمی است که توسط خانواده ارمنی اداره می‌شود و در خیابان ویلا مستقر است. نیشکر قنادی سرشناسی است که اگر ساکن شمال شرق و شمال تهران باشید احتمالا یکی از شعب آن را دیده‌اید و طعم متفاوت محصولات را نیز چشیده باشید. هم خرما دارد هم گردو و به همین خاطر خیلی مقوی و خوشمزه است. نوقا سوغات تبریز و یکی از بهترین شیرینی های محلی ایران است.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng