خرید کلاهک دودکش H از تولیدکننده گروه صنعتی شایان فن

دودکش یکی از مهمترین اجزای یک خانه است چرا که دود تولید شده در خانه را به بیرون هدایت می کند و این کار سبب کاهش مواد مضر در داخل خانه می شود. کلاهک دودکش نیز وسیله ای می باشد که بر سر دودکش متصل شده و از ورود آشغال، برف و باران و گرد و خاک به داخل خونه جلوگیری می کند. کلاهک ها انواع مختلفی دارند که بسته به کاربرد، انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. از کلاهک دودکش جهت خارج کردن مواد زائد لوازم گازسوز و ذغالی در انواع کلاهک دودکش به شکل های مختلف تولید می گردد. همچنین اگر قرار باشد کلاهک پره ای بر روی مقطع چهارگوش نصب شود، لبه ی پایینی کلاهک را بدون خم می سازند ولی در عوض از داخل بر روی پایه های کلاهک، چند سانتیمتر یک نوار L شکل یا نبشی تعبیه میشود. این کار باعث میشود زمانی که پایه ی کلاهک روی مقطع چهارگوش قرار میگیرد، با گیرکردن نبشی روی سطح چهارگوش، کلاهک بام ترمز کرده و در همین وضعیت ثابت بماند.

  • کلاهک H گِرد را در قطرهای دلخواه از قطر 6 سانت به بالا، هم بصورت درز طولی و هم درزجوشی تولید نمود.
  • اما در صورت نیاز به مکش بیشتر و تخلیه ی سریع دود و آلاینده از محوطه ی داخلی حجم آن،به تناسب فشار هوای خروجی می توان تعداد پره های آن را را به هر تعداد که لازم باشد افزایش داد.
  • دودکش شما دارای یک آستر سفالی در داخل دودکش است که از سنگ تراشی در برابر گرمای ایجاد شده توسط شومینه شما محافظت می کند و باید از ورود باران به داخل دودکش جلوگیری کند.
  • Flex Seal بر روی سقف‌ها، ناودان‌ها، نورگیرها، طاقچه‌ها، چشمک‌زنان، فونداسیون‌ها، سایبان‌ها، دودکش‌ها، لوله‌های هواکش، RV، کمپینگ‌ها، تریلرها کار می‌کند.

نصب دودکش از پنجره ساختمان یا دیواره های جانبی و همچنین دودکش هایی که ارتفاع آنها از بام ساختمان کمتر است و غیر اصولی خارج شدن دودکش، از موارد غیر استاندارد نصب دودکش است که گاها با سردی دودکش خود را نشان می دهند. در این وضعیت دودکش به جای اینکه هوای داخل را به بیرون منتقل کند بطور عکس عمل کرده و سرد می شود. قطر تاج کلاهک دودکش، مقداری از قطر پایه بزرگ تر می باشد و از امکان ورود آب به دورن لوله جلوگیری می کند. جهت نصب کلاهک دودکش H چهارگوش رعایت حداقل ارتفاع 1.5 متری از کف یا سطح بام الزامی می‌باشد تا عملیات مکشِ دود با تمام ظرفیت انجام پذیرد.

ضخامت ورق استفاده شده در کلاهک صنعتی نیز بنا به ابعاد کلاهک متفاوت می باشد. اما بطور استاندارد از ورق یک میل با رنگ کوره ای برای ساخت کلاهک ژاپنی استفاده می گردد. کلاهک اچ را لزوما باید بصورت عمودی نصب نمود و حتما از نصب آن بر سر لوله هایی که بصورت افقی قرار گرفته اند خودداری نمود، زیرا این حالت باعث تجمیع دود و آلاینده ی لوله های دودکش می شود و موجب پس زدن دود به داخل سیستم دودکش می گردد. مصرف تجهیزات حرارتی و گرمازا در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و کارگاهی جهت افزایش دما محیط یا انجام فعالیت خاص شغلی منجر به تولید انواع گاز سمی خواهد شد.

ساختمان‌های موجود در شمال کشور به شدت در معرض باد، بارش و رطوبت بالا هستند؛ از این رو بهتر است از کلاهک‌های دودکش از جنس بتون یا استیل استفاده کنند. این مدل دودکش و کلاهک در برابر خوردگی ناشی از رطوبت مقاومت بیشتر به نسبت دیگر دودکش‌ها خواهند داشت. در این بخش از مقاله آشنایی با انواع دودکش و کلاهک آن به سوالات احتمالی شما در خصوص خرید محصولات مذکور پاسخ خواهیم داد. همچنین با استفاده از بخش نظرات امکان درج سوال خود و دریافت جواب مناسب را خواهید داشت.

وجود کلاهک در قسمت پایانی مسیر دودکش به حفظ جان ساکنین کمک خواهد نمود! سالانه شاهد اخباری حول محور مسدود بودن مسیر دودکش ساختمان و جان باختن بسیاری از افراد در خواب هستید. از این رو باید با اهمیت بهره‌مندی از این محصول ساختمانی بیشتر آشنا شوید. با توجه به مسیر خروجی هوای گرم، پرندگان در فصول بهار و تابستان محل مناسبی برای ساخت لانه خواهند داشت.

از این رو نقش دودکش و کلاهک آن در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است. در صورتی که علاقه‌مند به آشنایی با انواع دودکش و کلاهک‌های متنوع دودکشی هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه شرکت صنعتی نظری باشید. با توجه به این نکته که کلاهک های دودکش در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند طبیعی است که انواع مختلف و متنوعی از این کلاهک ها وجود کلاهک دودکش داشته باشد. معیارهای مختلفی برای دسته بندی انواع کلاهک های دودکش وجود دارد یکی از مهمترین معیارها برای اینکار شکل ظاهری کلاهک ها می باشد. استفاده از کلاهک چینی دودکش یا کلاهک ژاپنی کلبه‌ای گزینه مناسبی برای عد‌م‌ورود برفی به محفظه اصلی دودکش بوده و موجب حفظ راندمان سیستم گرمایشی نیز خواهد شد. این کلاهک باید حداقل از سطح بام ۱٫۵ متر فاصله داشته باشد تا بتواند به خوبی دود را از خانه ها تخلیه کند.

دو قطار فوق‌العاده زنجان به مشهد به مناسبت ۲۸ صفر اختصاص یافت

دودکش و کلاهک آن نقش مهمی در رفع و انجام مسائل مطرح شده در انواع ساختمان ایفا خواهند کرد. از زمان‌های قدیم استفاده از هیزم برای ایجاد آتش و گرما در بین انسان‌ها مرسوم بوده و رفته‌رفته با پیدایش سوخت‌ها فسیلی و پاک امروزی سیستم حرارتی منازل و مشاغل تغییر نمود. هر کدام از سیستم‌های گرمایشی ساختمان مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و شرکتی نیازمند تامین اکسیژن و خروج گاز سمی تولید شده از سوختن ماده سوختنی خواهد بود. با استفاده از سیستم دودکش وکلاهک دودکشمناسب شرایط مکانی، منطقه آب‌وهوایی و ماده سوختنی موجب بهبود و تداوم روند فعالیت سیستم حرارتی را در پی دارد. این کلاهک از جنس انواع ورق روغنی، سیاه، رنگی، گالوانیزه و گاهی از ورق استیل ساخته می شود. علت استفاده از جنس ورق استیل برای کلاهک دودکش پره ای چهارطرفه نیز نوع آلاینده یا دودی که ناشی از فعل و انفعالات شیمیایی اسیدی و خورنده از لاین دودکش خارج می شود می باشد.

لوله سیمانی ، لوله آزبست سیمانی ، لوله بخاری سیمان آزبست ، یا الیاف آزبست سیمان ، ماده ای است که از مجموعه ای… تولید لوله بخاری و کلاهک سیمانی با استفاده از لوله آزبست سیمانی با بالاترین کیفیت . قیمت لوله سیمانی ازبست ، قیمت دودکش از طریق تماس با ما دریافت کنید .

در این مدل کلاهک دودکش نیز ابعاد پایه و خروجی‌های کلاهک دودکش باید با ابعاد کانال‌های اصلی دودکش همسان باشد تا در جریان مکش دود، اختلالی ایجاد نشود. کلاهک دودکش اچ گرد، از انواع ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و استیل نیز تولید می‌شود. بهترین قیمت لوله بخاری سیمانی مجموعه تولیدی آذربایجان مسعودی تولید کننده لوله سیمانی و لوله آزبست و اتصالات سرامیکی و لوله بخاری سیمانی و کلاهک سیمانی دودکش و …با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در خدمت شما هستیم.

بهترین کلاهک دودکش ساختمان مسکونی، اداری و صنعتی

خرید کلاهک دودکش H از تولیدکننده گروه صنعتی شایان فن

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng