خرید فروش دانگ فنگ شاسی بلند صفر و کارکرده در تهران شیپور | dongfengblog

ایران خودرو با گروه دانگ فنگ و برند آئولوس، تصمیم دارد دانگ فنگ آئولوس یی شوئن را مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند. – دانگ فنگ آئولوس یی شوئن به عنوان محصول جدید ایران خودرو در راه است. خبرها حاکی از آن است ایران خودرو قصد دارد دانگ فنگ یی ژوان مکس را به بازار ایران عرضه کند. تصاویر شاسی بلند دانگ فنگ واریور M20 بدون هیچگونه استتاری در چین لو رفت. دانگ فنگ hc cross-دانگ فنگ H30 کراس محصول شرکت دانگ فنگ موتورز چین است که از سال 1395 توسط ایران خودرو وارد بازار شد. در واقع این کمپانی شریک تجاری پژو – سیتروئن میباشد به همین دلیل است که در ساخت این خودرو از پلتفرم اتاق سری 3 پژو نیز استفاده شده .

حداکثر سال تولید

شاید مجله خبری ماشین دنگ فنگ 580 از نظر ظاهری شبیه به سایر خودروهای کراس اوور چینی باشد اما توانسته نظر مثبت مشتریان ایرانی را به سمت خود جلب کند. فردا T۵ نامی است که گروه خودروسازی فردا برای کراس اوور کامپکت جدید خود انتخاب کرده است. به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، تصاویر شاسی بلند دانگ فنگ واریور M20 بدون هیچگونه استتاری در چین لو رفت. این مدل آفرودر براساس پیکاپ تراک واریور M50 برای بازار چین تولید شده است.

خرید فروش دانگ فنگ شاسی بلند صفر و کارکرده در تهران

در نمای جانبی نیز هیچ طراحی خاص و یا خطوط شکل دهنده به بدنه نمی‌بینیم. از نمای جانبی ارتفاع بلند خودرو بیشتر دیده می‌شود که البته دلیل کراس نامیدن خودرو هم همین شکل طراحی آن است. طراحی نمای عقب این خودرو با چراغ‌هایی که به سمت دو طرف شیشه عقب کشیده شده‌اند، با اینکه نسبت به سایر قسمت‌ها کمی بهتر است اما باز هم به تنهایی نمی‌تواند امتیاز طراحی خوبی را برای این هاچ بک کراس چینی به ارمغان بیاورد. یک زه مشکی پهن دورتادور بدنه را در بر گرفته که کمی حال اسپرت به طراحی خارجی این خودرو داده است.

http://dr-architecture.ir

پیش از این شاهد بودیم که شرکت هایی چون «خودروسازی فردا» طی قراردادهایی با DFL، تولید دانگ فنگ X6 را در ایران آغاز کردند و این کراس اوور سری LT را با نام «فردا SX6» با لوگویی جدید به بازار فرستادند. هنوز به صورت رسمی و قطعی مشخص نشده است که گروه بهمن چه سطح از امکانات رفاهی و ایمنی را برای کراس اوور ix5 در نظر گرفته است. اما با توجه به اینکه قرار است تا دانگ فنگ آی ایکس ۵ جایگزین هاوال H2 شود، احتمال آن زیاد خواهد بود که این خودروساز بخش خصوصی مانند گذشته سطح امکانات به نسبت کاملی را برای کراس اوور متوسط خود در نظر بگیرد. در سال ۱۳۹۷، هاوال H2 با سطح امکانات به نسبت کاملی وارد بازار ایران شد و در جایگاه فول آپشن ترین نسخه های H2 آن زمان بازار جهانی به حساب می آمد. صندلی‌های گلوری 580 به دلیل طراحی زیبا، متریال به کار رفته در ساخت و ابعاد مناسب را می‌توان به عنوان نقطه قوت این کراس اوور چینی در نظر گرفت. صندلی‌های عقبی نیز به اندازه کافی بزرگ‌ هستند و سه فرد بزرگسال با جثه متوسط به راحتی امکان نشستن دارند.

دانگ فنگ هائوجی

شروع حرکت در نسخه مجهز به موتور ۱.۵ لیتری خیلی سریع نیست اما این میزان شتاب برای یک شاسی بلند نه‌چندان سبک وزن خانوادگی، تقریبا متعادل و مناسب به نظر می‌رسد. با این حال قطعا جوانان نمی‌توانند از این خودرو به عنوان یک اتومبیل مهیج و در حد هاچبک‌های اسپرت بهره ببرند و باید به رانندگی آرام و متعادل با آن عادت کنند. دانگ فنگ تی ۵ یک کراس اوور نسبتا درشت جثه است که پشت فرمان آن حسی شبیه به نشستن در کابین شاسی بلندهای فول سایز تا حدودی به شما دست خواهد داد. در بخش پشت از چراغ‌های به هم پیوسته استفاده شده که البته طراحی آن کاملا خلاقانه و منحصربه‌فرد جلوه می‌کند.

  • دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس به وضوح از بسیاری تولیدات ایران خودرو، برتر به نظر می‌رسد اما این خودرو نتوانست آنچنان که در تبلیغاتش مانور داده شده بود، بدرخشد.
  • در سال ۱۳۹۷، هاوال H2 با سطح امکانات به نسبت کاملی وارد بازار ایران شد و در جایگاه فول آپشن ترین نسخه های H2 آن زمان بازار جهانی به حساب می آمد.
  • طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند.
  • معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.
  • دانگ فنگ پالاسو،همان نیسان ترا است که به صورت همکاری جوینت ونچر دانگ فنگ و نیسان،ساخته می شود.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng