خريد كتاب درسي سال چهارم دبستان ابتدايي | ketabko

کتاب کاروتمرین علوم چهارم دبستانانتشارات منتشراندر هر فصل بر اساس موضوعات کتاب علوم آموزش و پرورش طبقه‌بندی شده است. هر بخش کتاب شامل درسنامه، عبارات درست و نادرست، تکمیل جملات، سوالات تستی، پرسش‌های مبتکرانه و حل بعضی از تمارین و پرسش‌های مبتکرانه است. بخش سوالات مبتکرانه ویژه دانش‌آموزانی است که تمارینی بالاتر از سطح کتاب درسی احتیاج دارند. کتاب کارریاضی چهارم دبستانانتشارات خیلی سبز، جزو کتاب های کمک درسی پرطرفدار میان دانش‌آموزان، دبیران و حتی والدین است.

– کارآموز علوم چهارم دبستان مهر و ماه

خريد كتاب درسي سال چهارم دبستان ابتدايي | ketabko

تمامی افراد به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی آرتی کالا سفارش دهند و با بهترین قیمت و امکان پرداخت بصورت آنلاین و یا ” پرداخت هنگام تحویل کالا ” محصولات خود را سفارش دهند. سامانه‌ تدریس خصوصی استادبانک، یک مرجع مطمئن برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی است که در دسترس دانش‌آموزان سراسر کشور قرار دارد. هدف استادبانک، ایجاد یک بستر مناسب برای ارتباط دائمی، راحت و سریع، میان دانش‌آموزان با برترین اساتید تدریس خصوصی در کشور است. تیم استادبانک، همواره جامعه‌ دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها را زیر نظر دارد تا به بهترین شکل نیاز‌های آموزشی این قشر از جامعه را پوشش دهد.

  • این کتاب، یکی از کتاب‌های محبوب است که بسیاری از معلمان، خرید آن را به دانش‌آموزان کتاب کمک درسی چهارم دبستان خود توصیه می‌کنند.
  • کتاب ‌های کمک ‌درسی برتر چهارم ابتدایی یکی از ابزارهای آموزشی مؤثر و کاربردی برای بهبود کیفیت و ارتقا سطح آموزشی و نیز تسلط بیشتر دانش‌آموزان چهارم ابتدایی بر مطالب درسی و آشنایی این دانش‌آموزان با نمونه سؤالات ارزشیابی است.
  • اگر شما هم کتاب کمک‌آموزشی مناسبی سراغ دارید که در این فهرست نیست، آن را معرفی کنید و درصورتی که تجربه استفاده از هریک از کتاب‌های گفته‌شده را داشته‌اید، نظر خود را با ما در میان بگذارید.
  • با ما همراه باشید تا چند کتاب کمک آموزشی برای این مقطع به شما معرفی کنیم.
فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه (خانه کتاب اسلامشهر) به عنوان توزیع کننده کتاب و محصولات فرهنگی تلاش دارد فاصله میان ناشرین و مصرف کنندگان را کمتر کند و امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات در هر مکان و زمان بدهد. دوستداران کتاب و کتابخوانی، می‌توانند آثار مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کتابانه با تخفیف خرید کنند. همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید…

کتاب کمک درسی دروس طلایی سوم دبستان

گفتنی است پاسخنامه کامل تمامی این پرسش‌های تشریحی و چهارگزینه‌ای، در قالب جلد دوم چاپ شده است. چهارمین سال از تحصیلِ فرزندتان در حال سپری شدن است و حالا او به خوبی با مدرسه و حال و هوای آن اُخت شده است. دوران تحصیل فراز و نشیب‌های زیادی دارد و شما به عنوان پدر یا مادر، خونِ دل‌های زیادی می‌خورید تا فرزند یا فرزندانتان به موفقیت برسند. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های شما به عنوانِ والدین، آینده تحصیلی فرزندانتان است. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng