تعمیر گیربکس دانگ فنگ به صورت ‍100% تضمینی الو گیربکس | dongfengblog

اچ سی کراس دانگ فنگ یکی از ماشین‌های محبوب برند چینی فعال در بازار ایران است که از اواخر زمستان 1394 در تیپ استپ وی توانسته به فروش خوبی برسد. البته این ماشین را می‌توان یک هاچ بک بلندقامت دانست که بر پایه پلتفرمی مشابه بسیاری از ماشین‌های شرکت فرانسوی سیتروئن ساخته شده است. سیستم ایمنی خوبی در این خودروها استفاده شده است و به جهت ساخت ریموت H30 cross لازم است که حتماً کد آن با استفاده از دستگاه مخصوص از روی ECU ماشین پاک شود. بله پیشنهاد میشود بصورت منظم سرویس دوره ای و چکاپ کامل دانگ فنگ ایچ سی کراس انجام شود.

  • بدون گیربکس، خودروها به یک نسبت دنده محدود می‌شوند و این نسبت باید انتخاب شود تا خودرو بتواند با حداکثر سرعت موردنظر حرکت کند.
  • دانگ فنگ یکی از خودروسازان بزرگ چینی است که عمده سهام آن تحت مالکیت دولت مرکزی چین است.
  • به‌منظور محافظت از گیربکس در برابر آسیب جدی، رانندگانی که یدک‌کش می کنند باید وسایل نقلیه مجهز به خنک‌کننده گیربکس را خریداری کنند.
  • با فناوری پیشرو در صنعت و دسترسی به قطعات برای هر مدلی، تکنسین‌های باتجربه ما می‌توانند با موفقیت گیربکس‌ها را برای انواع خودروها – از ماشین‌های قدیمی گرفته تا ماشین‌های کامپیوتری امروزی – تعمیر کنند.
همچنین می توانید به راهنمای تعمیرات محصولات ایران خودرو مراجعه کنید. شما میتوانید جهت پیدا کردن مشکل اصلی گیربکس اتوماتیک خودرویتان با ما تماس حاصل فرمایید. ابر شرکت دانگ‌فنگ موتور در سال ۱۹۶۸ میلادی در استان هوبِی تأسیس شد و اکنون در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و دیگر وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. این مشکل معمولا در گیربکس‌ های دنده اتوماتیک بسیار رایج است و دلیل عمده آن خراب بودن دنده یا فشار بیش از اندازه به روغن گیربکس می باشد. تعمیرگاه کلاسیک با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و با تجربه یکی از بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه های خودرو های سیتروئن زانتیا و پژو در محدوده غرب تهران و بزرگراه محمد علی جناح است. تعمیرگاه تخصصی آریا با مدیریت جناب آقای مهندس سلیمانی یکی از بهترین تعمیرگاه های برند های نیسان – Nissan، مزدا – Mazda ، تویوتا – Toyota و میتسوبیشی – Mitsubishi در غرب تهران و محدوده بزرگراه فتح است.

http://dr-architecture.ir

در این مراکز از حضور بهترین و متخصص ترین تعمیرکار های دانگ فنگ در تهران بهره میگیرند و کار شما صفر تا صد توسط استادکار انجام میشود. تعمیرگاه آنلاین گیربکس، یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیرات گیربکس اتوماتیک در ایران میباشد. تشخیص میزان مناسب روغن گیربکس به راحتی و با استفاده از یک نوار میله به نام ژرفاسنج قابل اندازه‌ گیری است. برنامه هایی که شرکت‌های خودرو برای نرم‌افزار گیربکس دانگ فنگ H30 پیشنهاد می‌کنند.

مکانیک کامیون دانگ فنگ ( شرکت مکانیک یار دیزل ) 09359810498

چرا گیربکس اتومات خودرو من در حالت پارکینگ یا p مانده است ؟اولین احتمال در این حالت خالی شدن باتری خودرو شما میتواند باشد و یا ممکن است در سلکتور و استاپ زیر پدال خرابی مشاهده شده باشد و سریعا باید رفع شود . ما همیشه ، همه جا ، با شما هستیم ، خدمات ما مخصوص محله شماست.، با ما تماس بگیرید زیرا مشاوره رایگان میباشد. استفاده از سایت مکانیک خودرو با پذیرش قوانین و مقررات اعلام شده امکان پذیر می باشد.

عدم تعویض دنده

از مجله خبری ماشین دنگ فنگی دانگ فنگ H30 کراس به عنوان یدک کش باقی خودرو ها استفاده نکنید چون یدک کش شدن خودرو دانگ فنگ H30 کراس روغن گیربکس را اکسید کرده، و منجر به آسیب به گیربکس و اجزای داخلی آن می‌شود. تغییر روغن گیربکس باید توسط دستگاه‌های خودکار انجام شود تا این دستگاه روغن نفت کهنه و سوخته را از گیربکس دانگ فنگ H30 کراس انتقال داده و آن را با روغن سالم جایگزین کند. دانگ فنگ سواران همیشه وقتی ماشین شان مانند گذشته کاراریی خوبی ندارد به فکر پیدا کردن بهترین تعمیرگاه های دانگ فنگ در تهران میفتند. همیشه پیدا کردن بهترین تعمیرگاه های دانگ فنگ در تهران کرا راحتی نیست و شما باید زمان زیادی صرف کنید تا بهترین مرکز را از نظر تخصصی و میزان رضایت مشتریان پیدا کنید. تیم اتوصافمکار برای راحتی کار شما بهترین مراکز را در این صفحه به شما معرفی کرده اند تا بتوانید در کوتاهترین زمان به نزدیک ترین و تخصصی ترین تعمیرگاه دانگ فنگ در تهران مراجعه کنید.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng