تعمیر گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ H30 با 12 ماه گارانتی تحویل 24 ساعته گیربکس وان | dongfengblog

کمپانی‌‌‌‌های خودروسازی با گذشت زمان برنامه‌‌‌‌های جدیدی را برای نرم افزار گیربکس ارائه میدهند برنامه کامپیوتر گیربکس خودروی خود را هر ۲ سال یک بار به روز رسانی کنید. چک کردن سطح روغن گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک باید در دمای خاصی انجام شود برای کنترل سطح روغن گیربکس به نمایندگی‌‌‌‌های مجاز مراجعه نمایید. از روغن گیربکس متناسب با خودروی خود استفاده کنید زیرا در صورت ریختن روغن نامرغوب و اشتباه داخل گیربکس باعث خسارت‌‌‌‌های سنگین به گیربکس خواهد شد. در خودرو‌های نظیر تویوتا پریوس، 75 هزار کیلومتر و در خودروهای نظیر هیوندای سوناتا، 45 هزار کیلومتر تعویض روغن انجام می‌گردد.

ساختار داخلی گیربکس دانگ فنگ

یکی از مهمترین مواردی که کیفیت در آن بمجله خبری ماشین دنگ فنگار مطرح است گیربکس میباشد که در خصوص خودرو اچ سی نیز می‌توان گفت که یکی از قدرتمند‌ترین قسمت‌ های آن گیربکس اتوماتیک آن است. این گیربکس، که توسط یک شرکت چینی تولید شده است در زمانی حدود 4 ساعت بر روی خودرو اچ سی کراس نصب خواهد شد. سرویس‌های دوره‌ای گیربکس در چه زمانی انجام می پذیرد ؟ سرویس‌های دوره‌ای بنا به توصیه کمپانی سازنده وابسته به کارکرد کیلومتر یا زمان باید صورت گیرد. تعویض روغن، فیلتر و سرویس‌ های دوره‌ ای گیربکس به موقع، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس دارد. لازم به توضیح است زمان توصیه شده برای تعویض روغن و سرویس‌ های دوره‌ ای گیربکس اتوماتیک بین کیلومتر تا کیلومتر میباشد.

نمایندگی و تعمیرگاه ایران خودرو در سعادت آباد – کد 1155

تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان با مدیریت ایمان پرناک، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در زمینه تعمیرات گیربکس های اتوماتیک آغاز کرد. دانگ فنگ H30 کراس یکی از خودروهای دنده اتوماتیک است که در این مقاله این خودرو و گیربکس آن را بررسی کردیم. در طول زمان، شرکت‌های خودرو برنامه‌های جدیدی را برای نرم‌افزار گیربکس دانگ فنگ H30 کراس گی پیشنهاد می‌کنند. برنامه کامپیوتری گیربکس دانگ فنگ H30 کراسرا هر ۲ سال به روز رسانی کنید.

http://dr-architecture.irاگر می‌خواهید حداکثر سرعت 80 مایل در ساعت داشته باشید، نسبت دنده مشابه دنده سوم در اکثر خودروهای گیربکس نیمه‌خودکار خواهد بود. وظیفه مبدل گشتاور انتقال نیرو از موتور خودرو به سیستم انتقال آن است. زمانی که موتور در حالت دور آرام است و خودرو درحرکت نیست، مبدل گشتاور انرژی موتور را جذب کرده و از توقف آن جلوگیری می‌کند. اگر خودروی شما با مشکل مبدل گشتاور مواجه شود، ممکن است متوجه شوید که وسیله نقلیه شما نامنظم حرکت می‌کند.

  • در وضعیت فعلی که در آن هزینه قطعات سرسام‌آور است، ممکن است صاحب اتومبیل بتواند چندین بار برای یک ایراد هزینه کنند.
  • نمایندگی و مرکز خدمات پس از فروش ایران خودرو شماره 5094 با مدیریت جناب آقای پنجعلی مهاجری در شمال شرق تهران و محدوده ازگل و مینی سیتی واقع شده است.
  • پلتفورم خودرو نیز به نوعی پلتفورم خودروی قدیمی سیتروئن ZX است که بین سالهای 1991 و 1998 تولید می شد.
  • در این مطلب که حاصل سال‌ها تجربه متخصصان فیکس خودرو در حوزه گیربکس می‌باشد، تلاش شده است تا بهترین محتوا برای شما فراهم شود.
  • همچنین میزان نبودن فشار روغن گیربکس که ناشی از ایراد در ساعت می‌باشد، از موارد مهم دیگر است.
  • البته این ماشین را می‌توان یک هاچ بک بلندقامت دانست که بر پایه پلتفرمی مشابه بسیاری از ماشین‌های شرکت فرانسوی سیتروئن ساخته شده است.

گیربکس اتوماتیک بدلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن، نسبت به خودروهایی با دنده دستی، مستلزم دقت و حساسیت بیشتری است. سیستم تعلیق عقب خودرو دانگ فنگ H30 کراس از نوع تور روشن و دقیقا همان سیستم تعلیقی است که بر روی پژو 306 استفاده شده. در دانگ فنگ H30 کراس وظیفه انتقال نیرو از موتور بر عهده ی گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته تونیک است که توسط شرکت ژاپنی آیسین تولید می‌شود. همانند سایر خودرو های دنده اتوماتیک گیربکس در خودروی دانگ فنگ یکی از بخش های اصلی و حیاتی آن است به همین دلیل در ادامه مقاله خودروی دانگ فنگ و گیربکس آن را بررسی خواهیم کرد. هزینه تعمیر ماشین دانگ فنگ یکی دیگر از پرتکرار ترین سوالاتی است که کاربران سایت از م امیپرسند و میخواهند بدانند چه عواملی بر قیمت تعمیر دانگ فنگ در مراکز معرفی شده تاثیرگذار است.

راهنمای تعمیرات مکانیک خودرو

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng