تعمیر گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ H30 با 12 ماه گارانتی تحویل 24 ساعته گیربکس وان | dongfengblog

روغن مورد استفاده در از نوع ||| ATF وایکو و ای سی دلکو بوده که ساخت کشور آلمان و آمریکا می‌باشند. خودروهای اتوماتیک سیستم برق پیچیده‌تری نسبت به سایر خودروها دارند، ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر، دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنید. بنابراین گیربکس از چرخ‌دنده استفاده می‌کند تا از گشتاور موتور استفاده مؤثرتری کند و موتور را با سرعت مناسب کار کند. هنگام یدک‌کشید یا حمل اجسام سنگین، گیربکس وسیله نقلیه شما می‌تواند آن‌قدر داغ شود که مایع گیربکس را بسوزاند.

سوالات متداول که ممکنه در حین تعمیر،سرویس و نگهداری و یا تعویض روغن دانگ فنگ ایچ سی کراس برای شما پیش بیاید:

نمایندگی مجاز و تعمیرگاه مرکزی شماره 1 ایران خودرو کد 1067 با مدیریت جناب آقای بابک سلاجقه و با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده در غرب تهران و خیابان آزادی واقع شده است. تعمیرگاه تخصصی اتومبیل اتوتکنیک با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و همچنین تجهیزات مدرن یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های چینی در تهران است. هنگام تعویض دنده میزان فشار را بر روی پدال گاز کمتر کنید تا دور موتور پایین بیاید و عمل تعویض دنده صورت گیرد هرچه تعویض دنده در دور موتور پایین تر انجام شود قطعات گیربکس کمتر آسیب دیده و کارایی و عمر گیربکس نیز بیشتر خواهد شد. به دلیل انتقال گشتاور موتور از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن، نسبت به ماشین هایی که دنده دستی دارند نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد زیرا هزینه نگهداری این نوع گیربکس ها بالاست. گاز هرز خوردن گیربکس اتوماتیک به علت کمبود روغن، نرسیدن روغن کافی پشت کاسه کلاچ‌ها، فرسودگی و مستهلک شدن صفحه کلاچ‌ها به وجود می‌آید.

http://dr-architecture.irمجله خبری ماشین دنگ فنگ آنلاین گیربکس در سال ۱۳۷۹ تاسیس شد و فعالیت خود را از آن سال آغاز کرد. تعمیرگاه اتوحمید با تحت پوشش قرار دادن اکثریت برند های داخلی و خارجی یکی از کامل ترین تعمیرگاه های محدوده فاطمی تهران است. کلیه حقوق و قوانین این سایت دارای ثبت رسمی و متعلق به تعمیرگاه ایران اروپا بوده و هرگونه سواستفاده از نام تعمیرگاه، اخبار ها و فیلم ها توسط وکیل مربوطه پیگرد قانونی دارد. از ۱۳۹۳ © استفاده از سایت مکانیک خودرو با پذیرش قوانین و مقررات آن امکان پذیر می باشد. برای استعلام موجود بودن قطعه مورد نظر تماس بگیرید تا در اولین فرصت با پست به آدرس شما در هر نقطه ای از ایران ارسال شود. کلیه محصولات ارائه شده توسط این مجموعه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

  • دانگ فنگ H30 کراس دو نوع گیربکس اتوماتیک و دستی، گیربکس ۵ سرعت و گیربکس اتوماتیک ۴ سرعت را ارائه می‌دهد.
  • دانگ‌فِنگ موتور کورپوریشن شرکت خودروسازی چینی است، که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در چین شناخته می‌شود.
  • پلت فرم خودرو دانگ فنگ H30 کراس در واقع پلتفرمی است که در قدیم بر روی خودروی سیتروئن مدل ZX Citroen استفاده شده است.
  • بهتر است حداقل یک‌بار در سال برای بررسی شرایط و تعمیر گیربکس دنگ فنگ مراجعه کنید.

دانگ فنگ یکی از ماشین های پرطرفدار چینی است که توانسته به بازار های اروپایی هم راه پیدا کند. تعداد تعمیرگاه های دانگ فنگ در ایران محدود است و اگر بخواهید به تعمیرگاه تخصصی دانگ فنگ مراجعه کنید باید تحقیقات زیادی انجام دهید. با ایجاد تغییرات یا تعمیر گیربکس دانگ فنگ به اشتباه مشکلات و خرابی هایی در دیگر قطعات خودرو به وجود خواهد آمد که هزینه بر بوده و ایمنی خودرو را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. لیست بهترین تعمیرگاه های مجاز دانگ فنگ اچ سی کراس – Dongfeng H30 Cross در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران به همراه شماره تلفن، آدرس و اطلاعات آن ها. با توجه به قیمت اعلام شده از سوی ایران خودرو برای این خودروی چینی،و در مقایسه با خودروهای وطنی که در همین بازه قیمتی قرار دارند، دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس، خودروی پر آپشنی محسوب می‌شود.

شماره تماس های تعمیرگاه گیربکس دانگ فنگ

اگر این کار را می‌کردید، به‌سرعت متوجه می‌شوید که هنگام استارت زدن تقریباً هیچ شتابی نداشتید و در سرعت‌های بالا، موتور در نزدیکی خط قرمز جیغ می‌زد. خودرویی مانند این خیلی سریع فرسوده می شود و تقریباً غیرقابل رانندگی خواهد بود. به‌منظور عبور مایع انتقال از طریق سیستم، بدنه سوپاپ در صورت نیاز باز و بسته می‌شود. گیربکس های مدرن دارای سیستم‌های کامپیوتری هستند که عملکرد بدنه سوپاپ و همچنین بسیاری از عملیات ضروری دیگر سیستم انتقال را کنترل می کنند.

بازی آزاد با پدال کلاچ

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng