تعمیر دانگ فنگ | dongfengblog

مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنگ یکی از خودروسازان بزرگ چینی است که عمده سهام آن تحت مالکیت دولت مرکزی چین است. ، مهارت و توانایی لازم را داراست و یک مرکز معتبر برای تعمیر گیربکس های انواع خودرو خارجی می باشد. گیربکس سوار شده بر روی خودرو H30 کراس، به گیربکس خودروهایی نظیر ام جی 350 یا تویوتا یاریس 2008 شباهت بسیاری دارد، البته پوسته‌های این گیربکس‌ها با یکدیگر متفاوتند. نمایندگی مجاز ایران خودرو شریعتی کد 1009 با مدیریت آقای علی شاهی نورانی در شمال شرقی تهران و سه راه پاسداران روبری پارک شریعتی واقع شده است. س وان با به‌روزترین امکانات و دانش تخصصی در زمینه تعمیرات و عیب‌یابی گیربکس با افتخار اعلام می‌‌دارد.

تعمیر گیربکس دانگ فنگ با ارسال خودرو بر رایگان :

همین‌طور توضیحات لازم در مورد نحوه انجام کار و پیش‌فاکتور نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. تعویض روغن گیربکس باید بوسیله دستگاه‌‌‌‌های اتوماتیک انجام شود به این صورت که دستگاه تمام روغن کهنه و سوخته را از داخل گیربکس خارج کرده و روغن سالم را جایگزین آن میکند. دانگ فنگ S30 یک سدان کامپکت چینی است که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و در سبد محصولات این شرکت قرار گرفت و پس از آن نسخه فیس لیفت این خودرو با تغییراتی در ظاهر در سال ۲۰۱۳ به بازار معرفی شد.

  • علت دیگر کیفیت بد مونتاژ و در نهایت عدم درگیری صحیح سطوح چرخ‌دنده‌ها با یکدیگر است.
  • خودروهای اتوماتیک سیستم برق پیچیده‌تری نسبت به سایر خودروها دارند، ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر، دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنید.
  • پدال گاز را نرم فشار دهید با توجه به طرز کار گیربکس‌‌‌‌های اتوماتیک دانگ فنگ S30، فشار دادن زیاد و نامنظم پدال گاز باعث ضربه به گیربکس میشود و عمر آن را کاهش میدهد.

از خودرویتان به عنوان یدک کش استفاده نکنید زیرا باعث اکسید شدن ویا سوختن روغن گیربکس شده و در نتیجه منجر به آسیب رسیدن به گیربکس و قطعات داخلی آن میشود. موتور به کار رفته در دانگ فنگ S30 مجهز به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی معروف به TU5 و یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک است که وظیفه انتقال گشتاور به چرخ‌‌‌‌های جلو را بر عهده دارد. نسبت‌ها گیربکس سیاره‌ای وسیله‌ای است که این امر را در گیربکس اتوماتیک امکان‌پذیر می‌کند. وظیفه اصلی گیربکس خودکار این است که به موتور اجازه دهد در محدوده سرعت کم خودکار کند و درعین‌حال طیف وسیعی از سرعت‌های خروجی را ارائه دهد. بدون گیربکس، خودروها به یک نسبت دنده محدود می‌شوند و این نسبت باید انتخاب شود تا خودرو بتواند با حداکثر سرعت موردنظر حرکت کند.

دانگ فنگ، در تعمیرگاه

این مشکلات زمانی رخ می‌دهد که سطح مایع خود را در فواصل زمانی صحیح تعویض نکرده باشید، موتور بدکار کرده یا کلاچ‌ها فرسوده شده باشند. شما می‌توانید از لغزش انتقال جلوگیری کنید و سطح مایع خود را به‌طور منظم حفظ کنید و مطمئن شوید که هیچ نشتی ندارید. بررسی چراغ موتور ممکن است به این معنا باشد که بسته به مدل و مدل خودروی شما، مشکلات مختلفی در حال رخ دادن است. هنگامی‌که یک چراغ چک موتور دریافت می‌کنید، حتی اگر به آن چراغ چک “موتور” می‌گویند، لزوماً به‌طور مستقیم به موتور شما اشاره نمی‌کند. این می‌تواند گیربکس، سیستم ترمز، تهویه مطبوع یا هر سیستمی در خودرو باشد، بنابراین مهم است که کدهای بازیابی شده از رایانه‌های خودرو را داشته باشید تا امکان تشخیص دقیق سیستم و مشکل را فراهم کنید. اگر چراغ چک حالت چشمک‌زن دارد ، می‌تواند به معنای یک مشکل شدید باشد که باعث آسیب‌های دیگری به موتور و یا انتقال می‌شود، بنابراین تأخیر نکنید.

تعمیرگاه گیربکس دشتی بصورت تخصصی فقط در زمینه تعمیرگیربکس فعالیت میکند و در صورت نیاز قطعات مورد نیاز برای همکاران در اقصی نقاط ایران ارسال میشود. گیربکس لرزان معمولاً از مشکلات ناشی از عدم نگه‌داشتن کلاچ‌ها یا باندها به دلیل سایش یا مشکلات فشار ناشی می‌شود. این می‌تواند ناشی از موارد زیادی ازجمله کثیف یا کم مایع بودن، سیگنال‌های نامناسب از رایانه، عملکرد نامناسب موتور، کلاچ‌های فرسوده یا آسیب‌دیده، مشکلات بدنه سوپاپ و موارد دیگر باشد. یک تکنسین قابل‌اعتماد به کدهایی که ممکن است خودرو داشته باشد نگاهی بی اندازد و تمام دستگاه‌های مرتبطی را که می‌توانند باعث این مشکل شوند را بررسی کند. نوارهای گیربکس دور قسمت‌های گیربکس داخلی می‌پیچند تا امکان بالا و پایین رفتن دنده را فراهم کنند. در داخل جعبه‌دنده، شما همچنین دارای پیستون، شیر برقی، سرور سوپاپ‌ها و یک پمپ سیال هستید که فشار را تأمین و کنترل می‌کند.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng