تعمیرگاه دانگ فنگ تخصصی لیست تعمیرگاه های دانگ فنگ در تهران | dongfengblog

مجله خبری ماشین دنگ فنگ ما با در اختیار داشتن بروز ترین تجهیزات و پرسنلی متخصص در تعمیر انواع مدل های گیربکس اتوماتیک به خصوص گیربکس اتوماتیک خودرو های دانگ فنگ، در خدمت هموطنان عزیز میباشد. از خدمات ارائه شده در الو گیربکس، می توان تعمیر گیربکس دنگ فنگ اتومات را نام برد. این نوع گیر بکس به صورت اتوماتیک عمل کرده و کارایی این خودرو را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. همین امر منجر شده است که خودرو های دنگ فنگ با گیربکس اتومات جزو پرفروش‌ ترین خودروها باشند.

تعمیر گیربکس دانگ فنگ 100% تضمینی

از حق نگذریم که زیدونگ با تاسیس این کارخانه، لطف بسیار بزرگی در حق بازار کشور خود کرد. Dongfeng در سال 1969، یعنی دقیقا 52 سال پیش در استانی دور افتاده در شهر ووهان پایه گذاری شد. با اینکه از کمپانی‌ هایی مانند شرکت مرسدس بنز بسیار جوان‌ تر و البته کم تجربه‌ تر است، اما دلیل نمی‌شود که راه و چاه این صنعت را به خوبی از بر نباشد.

نمایندگی و تعمیرگاه ایران خودرو در خیابان جمهوری – کد 1112

حال که کمی با خودروی دانگ فنگ مدل H30 آشنا شدید در ادامه جزوه آموزشی این خودرو را جهت دانلود قرار داده ایم. تعمیرگاه تخصصی مانوک با کادری مجرب و حرفه ایی یکی از اولین تعمیرگاه های تخصصی انواع گیربکس های اتوماتیک در تهران و محله شریعتی است. تعمیرگاه تخصصی رحمانفر با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و همچنین با تجربه یکی از بهترین تعمیرگاه های موتور و گیربکس در محدوده تجریش تهران است. تعمیرگاه و اتوسرویس سورنا با داشتن پرسنل با تجربه و همچنین تجهیزات یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های چینی در محدوده غرب تهران است.

تعمیرگاه تخصصی ام جی MG6 MG550 MG3 MG350

نمایندگی 1112 گروه صنعتی ایران خودرو با کادری مجرب و حرفه ایی و مدیریت جناب آقای کاظم محمدی نیکخواه در خیابان جمهوری تهران واقع شده است. تعمیرگاه آقای اتومات با کادری مجرب و حرفه ایی و بیش از 30 سال سابقه یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های داخلی و وارداتی در شمال شرق تهران است. علاوه‌برآن، دقت کنید که پروسه تعویض ریموت نیز باید بادقت بالایی انجام گردد.

http://dr-architecture.irلازم به ذکر است یکی از عوامل تعیین زمان تعویض روغن و سرویس‌‌های دوره‌‌ای ، شرایط رانندگی می‌باشد. برای مثال رانندگی در ترافیک باعث افزایش دمای روغن و کاهش عمر آن می شود. لذا توصیه ما به هموطنان تهرانی تعویض روغن گیربکس بین 30000کیلومتر تا 20000کیلومتر می باشد.

  • نوارهای گیربکس دور قسمت‌های گیربکس داخلی می‌پیچند تا امکان بالا و پایین رفتن دنده را فراهم کنند.
  • در این سرویس مواردی چون نشت روغن یا هر وضعیت غیر عادی دیگری که در گیربکس قرار دارد بررسی می شود همچنین سطح روغن گیربکس و رنگ و بوی آن نیز مشهده و بررسی میگردد تا از بروز مشکل در گیر بکس در آینده جلوگیری شود.
  • همیشه پیدا کردن بهترین تعمیرگاه های دانگ فنگ در تهران کرا راحتی نیست و شما باید زمان زیادی صرف کنید تا بهترین مرکز را از نظر تخصصی و میزان رضایت مشتریان پیدا کنید.
  • در همين راستا گیربکس وان وظيفه دارد در اسرع وقت، با دقت و مشتری مداری كه لازمه كار خدماتی است به مشتريان خود پاسخگو باشد.
  • تیم اتوصافمکار برای راحتی کار شما بهترین مراکز را در این صفحه به شما معرفی کرده اند تا بتوانید در کوتاهترین زمان به نزدیک ترین و تخصصی ترین تعمیرگاه دانگ فنگ در تهران مراجعه کنید.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng