تصاویر شاسی بلند دانگ فنگ واریور M20 در چین لو رفت | dongfengblog

به هر حال، این خودروی متفاوت به بازار عرضه شد اما نتیجه آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت. اچ ۳۰ کراس محصول همکاری شرکت فرانسوی PSA و دانگ فنگ چین است که در میان چهار خودروساز بزرگ کشور چین قرار دارد. بدنه اچ ۳۰ کراس بر روی پلتفرم پژو ۳۰۸ ساخته شده و پیشرانه آن از پژو ۲۰۶ وام گرفته شده است! دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس به وضوح از بسیاری تولیدات ایران خودرو، برتر به نظر می‌رسد اما این خودرو نتوانست آنچنان که در تبلیغاتش مانور داده شده بود، بدرخشد.

http://dr-architecture.irسامانه تعلیق اچ‌سی کراس از نوع مستقل است و همان سامانه تعلیقی است که بر روی پژو ۳۰۶ هم استفاده شده بود. پلتفرم این خودرو مشترک با سیتروئن زدایکس است که در بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۸ تولید می‌شد.[۸] صندوق این کراس اوور چینی، ۴۱۷ لیتر فضا دارد که حدود ۳۳ لیتر از فضای صندوق خودروی ۲۰۶ صندوق‌دار کمتر است. به گزارش فرارو، نسخه جدید دانگ فنگ T5 که در چین با نام فنگ شینگ T5 ایوو به تازگی عرضه شده، توانسته است توجه علاقه‌مندان به خودرو‌های اس یو وی را در کشور‌های شرق آسیا به خود جلب کند. این در حالی است که مدل پایه این خودرو که چهار سال قبل به بازار آمد، نتوانست به موفقیتی در بازار خودرو دست یابد.

خدمات کارنامه

قابل ذکر است دانگ فنگ گلوری جدید پس از فیس لیفت هنوز در ایران تردد نمی‌کند. در این مقاله از سپند خودرو، بزرگ‌ترین عرضه کننده و فروشنده ماشین اقساطی در ایران، دانگ فنگ گلوری 580 را از نظر طراحی داخلی، مشخصات فنی و امکانات بررسی می‌کنیم. دانگ فنگ ix5 یکی از محصولات جدید گروه DFM چین به حساب می آید و قرار است تا تحت قرارداد DFL (دانگ فنگ لیوژو) و گروه بهمن در ایران تولید شود. با توجه به قراردادهای جدید خودرویی، این کراس اوور چینی با برخی تغییرات به بازار ایران می آید و گویا قرار است تا نشان تجاری گروه بهمن به جای لوگوی دانگ فنگ بر روی آن نصب شود.

هشت نکته درباره یاغیگری جدید سکه در بازار

اما احتمال می‌رود که مجله خبری ماشین دنگ فنگ ۱.۵ لیتری توربو شارژ به قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر به همراه گیربکس سی وی تی یا جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه برای این شاسی بلند دیفرانسیل جلو در نظر گرفته شود. گلوری 580 مانند بسیاری از کراس اوورهای چینی مجهز به یک موتور 4 سیلندری توربوشارژ 1.5 لیتری و گیربکس CVT است. حداکثر توان گلوری 580 برابر با 147 اسب بخار و قدرت گشتاوردی برابر با 220 نیوتن متر اعلام شده است. ترمزهای جلو و عقب به صورت دیسکی طراحی شده‌اند و گلوری 580 قابلیت حرکت در سرعت 240 کیلومتر در ساعت را دارد. سیستم تعلیق جلو در این کراس اوور دانگ فنگ چینی مک فرسون و سیستم تعلیق عقب میله پیچشی است. با توجه به انتخاب این پیشرانه برای ix5 گروه بهمن، مشخص است که سیاست DFM و DFL، مشابه سازی فنی میان محصولات مونتاژ بازار ایران است.

  • طراحی اشاره‌ای به قابلیت فوق‌العاده آفرود دارد و منگشی واقعاً چیزی برای ارائه به کاوشگران خارج از جاده دارد.
  • از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 27 بهمن 401 .
  • در رابطه با پیشرانه بازهم یک چینی دیگر را با تپنده 1.5 لیتری ملاقات می کنیم که با کمک توربوشارژ حدود 205 اسب بخار خروجی و 305 نیوتن متر گشتاور دارد.
  • در ماه مه ۲۰۲۲، تصویری تبلیغاتی از واریور M20 به صورت آنلاین لو رفت.
شرکت دانگ فنگ چین از شاسی بلندهای آفرودی جدید خود به نام منگشی رونمایی کرد. عنوانی که به خوبی با طراحی آنها سازگاری دارد زیرا منگشی به معنای جنگجو در زبان چینی است. هنوز ابعاد دقیق شاسی بلند M20 منتشر نشده است، اما خیلی بزرگ به نظر می‌رسد. عرض و ارتفاع آن احتمالاً به ترتیب ۲.۱۶ و ۲.۱۵ متر و طول آن حدود ۵.۵ متر خواهد بود. نسخه شاسی بلند می‌تواند از پیشرانه ۶.۷ لیتری دیزلی برادر پیکاپ خود بهره ببرد. پیش از این برخی منابع اشاره کرده بودند که قیمت واریور M20 در محدوده ۴۴ تا ۶۰ هزار دلار خواهد بود و احتمالاً امسال روانه بازار شود.

اچ سی Hc کراس 97 کم کار کرد

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng