بیزینس کوچینگ Business Coaching محمود معظمی

بیزینس کوچینگ Business Coaching محمود معظمی

فلسفه بیزنیس کُوچینگ این است تمامی افراد دارای مهارت ها و استعداد های منحصر به فردی هستند که باید این موارد را کشف و در مسیر رشد و حرکت A reference for Angel investors and economy به کار بگیرند. فارغ از عنوان این افراد متخصص، بیزینس کوچ‌ها با همان مفهوم تمرکز دوسویه بر روی مراجع و سازمانش تعریف می‌شوند. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید به آن‌ها در ایجاد تحولات بزرگ سازمانی، افزایش فروش و یا گذر از یک تغییر بزرگ کمک کنید.

  • زیرا مردم کانادا خیابان به خیابان ‌در حال جستجوی‌ کافی‌شاپ هستند و فرقی نمی‌کند که کافی‌شاپ شما در بافت مسکونی و یا تجاری واقع شود.
  • و مطالعات نشان می‌دهند که وقتی برای خود تصمیم می‌گیرید، بهتر از این است که کسی به شما بگوید چه کاری انجام دهید، در نتیجه به آن پایبند خواهید بود.
  • فعالیت امرارمعاش و یا کسب درآمد از طریق تولید و یا خریدوفروش محصول (اعم از خدمات یا کالا).
  • اکنون که می‌دانیم coaching چیست، با دانستن ماهیت آن، می‌توانیم معنی بیزنس کوچینگ را بهتر درک کنیم.
  • منابع فارسیِ معتبر و قابل‌اتکا دربارهٔ‌ کوچینگ در فضای فارسی بسیار محدودند؛ چه کتاب‌های کوچینگ و چه وب‌سایت‌ها و منابع آنلاینی که به آموزش کوچینگ می‌پردازند.

زمان ثبت نام فریلنسرها در این رقابت ساعت 24 تاریخ 30 بهمن ماه 99 به پایان خواهد رسید و پس از انجام فرآیند داوری، در رویداد اختتامیه که به صورت آنلاین در تاریخ 21 اسفند ماه برگزار خواهد شد، برگزیدگان جشنواره معرفی و از آن ها تقدیر به عمل خواهد آمد. برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سومین دوره جشنواره فریلنسرهای ایران می توانید به آدرس freelancerz.ir مراجعه کنید. 6 ماه تا یک سال به سراغ بخش فرانت اند برنامه نویسی یک سایت شوید. در نتیجه شما با یک پروسه زمانی بسیار طولانی رو به رو هستید که ممکن است گاهی اوقات این طولانی شدن مدت زمان یادگیری شما را از ادامه آموزش دلسرد و خسته کند.

طراحی و پیاده سازی استراتژی کسب‌وکار در فضای آنلاین

سارا كوچ تأئيد صلاحيت شده در سطح PCC از فدراسيون بين المللي كوچينگ ICF ميباشد و بيش از ١٠٠٠ ساعت تجربه كوچينگ در زمينه لايف كوچينگ و توسعه فردي دارد. علاقه‌مندی اصلی سيدمحمد(بابك) زمينه توسعه رهبري و بازاريابي است و باور دارد كه با ديدگاه بازي بي نهايت و خوش بيني مي مي توان دنيا را به جاي بهتري براي زندگي كرد. ” Success Accelerator” را در با هدف به اشتراك گذاشتن دانش و تجربه خود تاسيس كند. او تجربه بسیار با کار کردن با تيمهاي چند فرهنگي از اروپا ، امريكا و اسيا را دارد. او دوره هاي متعددي را در زمينه مديريت سازماني و مدير پروژه گذرانده و داراي چندين مدرك معتبر از موسسه هاي بين الملليدر این زمینه ميباشد. ۳- کوچ هایی که قصد ارایه فایل های ارزیابی دریافت مدرکشان را دارند و یا میخواهند کوچینگشان را تفویت نمایند.

دارای ده سال سابقه برنامه‌نویسی و سه سال سابقه تدریس برنامه‌نویسی وب از پایه تا پیشرفته. از دیگر فعالیتهای وی می‌توان به راه اندازی استارتاپ یونش که یک سیستم مدیریت یادگیری می باشد، اشاره کرد. مدرس، مشاور و توسعه‌دهنده‌ی ارشد رابط کاربری پیام‌رسان گپ (Senior Front-End Developer) است که از سال ۸۹ تا به امروز پیاده‌سازی و اجرای بیش از ۲۵۰ پروژه‌ی “طراحی سایت” را در کارنامه‌ی خود دارد.

در زمینه کسب و کار و موفقیت ایشان یکی از بهترین سخنران های این منطقه است. و من ایشان را شدیدا پیشنهاد می کنم زیرا دقیقا می دانند درباره چه چیزی صحبت میکنند. و خیلی راضی هستیم از حضور پر قدرت در بازار و فکر میکنم اکثر شرکت ها باید از علم روز برای فروش بیشتر استفاده کنند. اگر برای درگیر کردن مشتری هوش‌هیجانی مورد نیاز را نداشته باشید،بهترین آموزش‌ها و تکنیک‌های فروش هم به کارتان نخواهد آمد. محمد رسول تیموری ملقب به ماهان تیموری بنیانگذار هوش مالی در ایران است. ماهان تیموری تا به الان برای بیش از ۱۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده و در ۴۰۰ سمینار حضور یافته و بیش از ۳۶۰ ساعت کارگاه آموزشی برگزار کرده است.

دکتر علیرضا حدادیان

ایشان با بیش از ۳۰۰ شرکت و برند برتر کشور همکاری نموده و بیش از ۴۸۰۰ مدیر و کارآفرین را آموزش و مشاوره داده است. مسیح جوادی توانست اولین نفر در ایران باشد که کوچینگ کسب و کار را بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای اجرا کند. راه‌اندازی یک کسب و کار در نگاه اول فرآیندی انفرادی به نظر می‌آید اما در اصل اینطور نیست و داشتن یک مربی که بتوان به آن تکیه کرد یکی از مهم‌ترین مسائل برای پیشرفت در این مسیر محسوب می‌شود. در واقع بیزینس کوچینگ می‌تواند با راهکارهایی که پیشنهاد می‌دهد برای صاحبان کسب و کار موفقیت‌های چشمگیری را رقم بزند. کتاب بیزینس کوچینگ به تمام سوالات مطرح شده در حوزه‌ی کوچینگ پاسخ می‌دهد. در واقع بیزینس کوچینگ یک نوع رهبری کسب و کار محسوب می‌شود که در آن فردی به عنوان مربی به صاحب کسب و کار نکات مهم را آموزش می‌دهد.

لیدرشیپ کوچ با گرایش به نقاط قوت

در ده سال آینده ایران شغل ها بیشتر به سمت کسب و کار های اینترنتی می رن. دانش پژوهان می توانند با شرکت در این دوره از تجارب بهترین اساتید در حوزه کسب و کار و روان شناسان ایران بهره مند گردند. با وجود شناسایی چهره و صدا، ردیابی با جی‌پی‌اس، داده‌های ابررایانه‌ها، شنود تمام تماس‌های تلفنی، نظارت بر استفاده از اپلیکیشن‌ها و میلیون‌ها دوربین امنیتی کیفیت بالا، شهروندان چینی نمی‌توانند چیزی را از مقامات پنهان کنند. تراکنش‌های تجاری، شامل تحویل غذا و خریدهای آنلاین، همراه با اطلاعات زیست‌سنجی و فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی در پایگاه‌ داده‌های بزرگی ذخیره می‌شوند. دوربین‌ها (چنان پیشرفته‌اند که می‌توانند فردی را در میان جمعیت ٦٠,٠٠٠ نفری ورزشگاه شناسایی کنند) با اسکن چهره و شیوه‌های راه رفتن، تک‌تک افراد را دنبال می‌کنند.

لازم به ذکر است موفقیت در این عرصه نیازمند تجربه و علم کاری بالا می‌باشد. شما می‌توانید از طریق اخذ کمیسیون بابت معاملات املاکی درآمد خوبی کسب کنید. برای شروع کافیست یک فهرست از املاک فروشی در یک منطقه تهیه کرده و واسطه‌ی بین مالکین و خریداران آن‌ها شوید.

علاوه بر این‌ها می‌توانید استخدام نیروی امنیتی و بادیگارد برای افراد کانادایی را به عهده بگیرید. این کسب و کار از بهترین و سودآورترین کسب و کار‌های کانادایی می‌باشد. اگر شما به منابع کافی از کتب دست دوم دسترسی دارید، می‌توانید با خرید و فروش آن‌‌ها درآمد خوبی کسب کنید. خرید و فروش کتب دست دوم از بیزینس‌های سودآور در کانادا می‌باشد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng