بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت اسفند 1401 | behtarin-laptop

لپ تاپ‌های لنوو کیفیت بدنه و کیبورد نرمی دارند و حس کیفیت بالا را به کاربر منتقل می‌کنند. علاوه بر آن، لپ تاپ‌های لنوو قیمت پایین‌تری نسبت به لپ تاپ ایسوس هم رده خود دارند. مشکل اصلی لنوو این است که گارانتی آن از طرف شرکت لنوو مادر پشتیبانی نمی‌شود که یک ایراد بزرگ است. تقریبا تمام لپ تاپ‌های بازه قیمتی 40 میلیون به کارت گرافیک‌های متوسط و متوسط رو به بالا مجهز می‌شوند (بجز برخی مدلهای فوق سبک). این پردازنده‌های گرافیکی برای ادیت ویدئو، کارهای طراحی مهندسی یا نرم افزارهای گرافیکی مانند کتیا، کارهای گرافیکی مثلا با فوتوشاپ و ایلاستریتور، گیمینگ متوسط و متوسط رو به بالا کافی هستند.

لپ تاپ استوک core i5 تا 30 میلیون

در نتیجه این لپ تاپ می‌تواند اکثر نیازهای روزمره و دانشجویی کاربران را به راحتی برطرف کند. در حالت کلی اگر شما از لپ تاپ خود برای مصارف عمومی و روزانه استفاده کنید، بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب همین محصول پیشنهادی خواهد بود. همانطور که گفته شد اکثر مارک های لپ تاپ معتبر حاضر در ایران محصولات قابل قبولی ارائه می‌دهند، اما با توجه به محبوبیت برندهای ایسوس و ایسر می‌توان انتظار بالاتری از محصولات این دو برند بزرگ داشت. در حالت کلی برندهای ایسوس و ایسر همیشه در رده بندی بهترین لپ تاپ های جهان حضور دارند. کلیدها بزرگ و فاصله دار هستند، عمل تایپ را لذت‌بخش کرده و درصد خطا هنگام کار با دستگاه را بسیار کم خواهند معرفی لپ تاپ های دانشجویی کرد.

  • در کنار پردازندۀ مرکزی یا CPU کارت گرافیک بهترین لپ تاپ زیر 40 میلیون باید ظرفیتی در حدود 2 یا 4 گیگابایت از نوع GTX و RTX داشته باشد.
  • با این وجود در نظر داشته باشید که اکثر برندهای دیگر مانند لنوو و HP و دل هم محصولاتی در حد ایسوس و ایسر ارائه می‌دهند و پیشنهاد می‌شود برند لپ تاپ را معیار اصلی خود برای خرید قرار ندهید و بیشتر روی مشخصات و سخت افزار مد نظر تمرکز کنید.
  • لپ تاپ های استوک صنعتی زیر 30 میلیون تومان باید ویژگی های بارزی داشته باشند خرید یک لپ تاپ با ویندوز 11 به این معنی است که قدرتمندترین سیستم عامل جهان را با صدها هزار برنامه در نوک انگشتان خود اجرا خواهید کرد.
  • در ضمن نمایشگر زاویه دید 178 درجه رو ارائه میده که این یعنی، شما از هر جهتی به نمایشگر نگاه کنید، همه چی رو شفاف و واضح میبینید.
  • این لپ تاپ همچنین با آخرین فناوری ها از جمله پورت USB 3.2 و انواع سیستم‌های مخصوص گیمرها همراه شده است.
  • همچنین لوازم جانبی مانند کیف، کوله، محافظ کیبورد، محافظ صفحه نمایش و کول پد برای اندازه 15.6 به راحتی پیدا می‌شود و از این نظر هم مشکلی نخواهید داشت.
اینتل و پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe اینتل است که در محصولی با این ابعاد و قابلیت حمل‌پذیری بالا بسیار کمیاب است و به کاربران اجازه می‌دهد تمام نرم افزارهای مهندسی را روی آن اجرا کنند. از پردازنده‌ی قدرتمند AMD Ryzen U با بیشینه فرکانس 4.3 گیگاهرتز بهره می‌برد که از نظر توانایی و عملکرد از دیگر پردازنده‌های حاضر در محصولات این رده قیمتی مانند Core i7-1165G7 یا Core i3-1215U بسیار بهتر است. بله، شرکت دل هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید لپ تاپ و کامپیوتر در جهان است و محصولات جذاب و توان‌مندی ارائه می‌دهد.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت اسفند 1401 | behtarin-laptop

نکته ای که توی انتخاب لپ تاپ باید بهش توجه کنید اینه که مثلا شما زا استایل یا برند یکی از این لپ تاپ هایی که معرفی کردیم خوشتون اومده اما با بودجه شما سازگار نیست. شما میتونید این لپ تاپ ها رو با کانفیگ های قوی تر و ضعیف تری انتخاب کنید تا دقیقا متناسب با بودجه و نیازتون بهترین انتخاب رو داشته باشید. توی این مطلب سعی کردیم بهترین لپ تاپ های موجود توی بازار رو بهتون معرفی کنیم. چرا که در این نوع لپ تاپ­ها سخت افزاری به کار رفته که قادر است از کاربری­های تخصصی مانند طراحی­های سه بعدی، تدوین فایل­های تصویری، نرم افزارهای مهندسی و گیمینگ پشتیبانی کند.

انتخاب جایگزین: ایسوس ZenBook UX8402ZE

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng