بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان قیمت 2022 در بازار ایران زومیت

این لپ تاپ مشابه سایر محصولات لنوو، بدنه محکمی دارد و به همین دلیل در مقابل ضربه و شرایط فیزیکی، مقاومت خوبی بهترین لپ تاپ ها برای رندرینگ دارد. مهمترین ضعف لپ تاپ V15-RE حافظه رم پایین آن است ولی به راحتی می‌توانید رم را به 12 گیگابایت ارتقا دهید. پیشنهاد ما این است که به خاطر رم پایین این لپ تاپ عالی را از دست ندهید. همچنین در نظر داشته باشید که سه مورد صفحه نمایش، پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی را نمی‌توان ارتقا داد، ولی رم، هارد دیسک و SSD معمولا قابل ارتقا هستند.

دومین لپ تاپ دانش آموزی و دانشجویی در این بخش نیز Aspire 3 A315-58G-53JM-AA ایسر است. از ویژگی های این لپ تاپ می‌توان به پردازنده i5 شرکت اینتل و گرافیک MX350 اشاره کرد. سلام وقت بخیر .رشته من کامپیوتر هست و به همین دلیل میخوام لپ تاپ بخرم لپ تاپ تا ۱۵ میلیون چی پیشنهاد میکنید؟ میخوام نگه دارم و در آینده که برنامه نویس شدم هم مشکلی نداشته باشم.

بهترین مدل لپ تاپ اچ پی در سال 2022

این دستگاه‌ها می‌توانند از ورودی قلم هم برای طراحی دیجیتالی و یادداشت برداری استفاده کنند. علاوه بر این، آن‌ها باید چشمان شما را با رنگ‌های خیره کننده و پر جنب و جوش جلا بخشیده و روشنایی کافی هم در محیط‌های کم نور داشته باشند. ابتدا بیایید کمی به ویژگی های یک اُلترابوک یا لپ تاپ مهندسی توجه کنیم. ما در ارزیابی های خود، بر طراحی و راحتی، کیفیت صفحه نمایش، صفحه کلید و تاچ پد، عملکرد، عمر باتری و… تمرکز می کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بهترین خرید لپ تاپ را تجربه نمایید.

بهره می‌برد و به عنوان محصولی بسیار مطلوب برای دانش آموزان و حتی بهترین لپ تاپ برای دانشجویان شناخته می‌شود. بله، برخی لپ تاپ‌های کوچک یا اولترابوک‌ها هستند که از درگاه سیم کارت و شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کنند. اما اصولاً این محصولات توان پردازشی کمتری نسبت به لپ تاپ‌های معمولی دارند و به همین دلیل کارایی کمتری هم ارائه می‌دهند. با وجود اینکه لپ تاپ ها به عنوان دستگاه های چند منظوره در نظر گرفته می شدند، جدیدترین لپ تاپ ها برای اهداف خاصی طراحی می شوند، چه بازی باشد و چه کارهای تجاری.

رقبا باید به آن توجه کرده و برای رقابت در سال‌های آینده بکری بیندیشند. این لپ تاپ بهتری عمر باتری ممکن را با توجه به امکانات صفحه نمایش دارد و یقینا آن را دوست خواهید داشت. همه این امکان جالب توانسته‌اند که یک معامله شیرین ۷۴۹ دلاری را برای شما رقم بزنند. اما در حالت کلی، طراح، عملکرد و عمر باتری یوگا ۶ را دوست خواهید داشت. لپ‌تاپ‌های سری M اپل بهترین لپ تاپ برای طراحی سایت، کارهای گرافیکی و… است.

قدرتمندترین پردازنده AMD Ryzen HS همراه با لپ تاپ ROG Zephyrus GA401QM-K2314 عرضه می‌شود. وجود کارت گرافیک RTX3060 انویدیا نیز باعث شده تا بهترین لپ تاپ asus به خوبی با جدیدترین بازی‌های روز دنیا کنار بیاید. برای خرید و مقایسه لپ تاپ‌های مخصوص طراحی به بخش فروشگاه اینترنتی آداک مراجعه نمائید.

  • پنل مایکروسافت به اندازه مک بوک ایر رنگارنگ نیست، اما از تینک پد X12 شرایط بهتری دارد.
  • وجود پنل نمایشگر IPS و یک درگاه تایپ C که برای برخی از کاربران مهم است، ارزش خرید X515EA ایسوس را افزایش می‌دهد.
  • از دیگر لپ تاپ های میان رده خوش ساختی که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید، لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ454 I3 4G 512G است.
بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان قیمت 2022 در بازار ایران زومیت

بر اساس اطلاعات موجود در سایت ادوبی شرکت تولید کنندۀ نرم‌افزار فوتوشاپ سیستم شما باید حداقل پردازندۀ زیر را داشته باشد. بله، می‌توان برای طراحی سایت از موبایل و تبلت استفاده کرد امّا به دلیل کوچک بودن صفحۀ نمایش شما را به شدت خسته می‌کنند. اینتل یکی از قدرتمندترین شرکت‌های تولید کننده پردازنده مرکزی در دنیا بوده که تعداد زیادی… البته، آن لپ‌تاپ نیز باید در کانفیگی با قیمت مناسب عرضه شود که آن را در بودجه یک دانشجو قرار دهد. کاربرد صفحه نمایش با نرخ رفرش بیشتر در همین موارد و همینطور در بازی ها است. بلاخره اگر که شما اهل بازی کردن هم باشید صفحه نمایش با این نرخ فریم به کار شما می‌آید.

و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز است و از این رو علاوه بر گیمینگ می‌توان آن را برای طراحی و کارهای گرافیکی حرفه‌ای هم استفاده کرد. در نظر داشته باشید در این محدوده قیمتی لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo Legion 5 – OB نیز گزینه‌ی مطلوبی است. اما با توجه قابلیت‌های گفته شده،لپ تاپ Dell G15RE – B در حال حاضر یکی از برترین لپتاپ های موجود در بازار است.

بهترین لپ تاپ ارزان قیمت تا 15 میلیون

از بین همه لپتاپ‌های اپل موجود توی بازار، مک‌بوک پرو 2021 بهترین سخت‌افزار و نرم‌افزار رو داره. این لپ تاپ لنوو به اسپیکرهای استریو که از تکنولوژی صدای دالبی استفاده می‌کنند هم بهره می‌برد. از جمله قسمت‌های جذاب این لپ‌تاپ برخورداری از حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت است. زمانی که می‌خواهید یک لپ تاپ انتخاب کنید باید به چند نکته‌ی اساسی توجه ویژه داشته باشید و لپ تاپ‌های ادامه‌ی مطلب هم بر همین اساس انتخاب شده‌اند. برای مطالعه‌ی اطلاعات فنی و قیمت لپ ‌تاپ و دیگر دستگاه‌های دیجیتال، به بخش دیتابیس زومیت مراجعه کنید. در این بخش، می‌توانید درباره‌ی لپ‌تاپ‌ها تبادل‌نظر و دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود را مطرح کنید.

با تبدیل آن به تبلت هم دیگر نیازی به هزینه اضافه برای خرید تبلت جداگانه نخواهید داشت. صرف نظر از اینکه به کدام ژانر گوش می‌کنید، این اسپیکرها به اندازه‌ای بلند هستند که یک اتاق بزرگ را بدون اعوجاج پر کرده و جداسازی استریو را با موفقیت انجام دهند. به عنوان یک لپ تاپ لمسی با قلم می‌توانید روی استفاده از قلم همراه با صفحه نمایش هم فکر کنید که برای طراحی گرافیکی و مدل‌سازی در کنار یادداشت برداری کاربرد دارد. یکی از چندین ویژگی چشم‌گیر آن در تبدیل صفحه نمایش به یک سه پایه دیجیتالی است. این لپ تاپ لمسی با قلم می‌تواند برای علاقه مندان هنر و گرافیک که از یادداشت برداری هم لذت می‌برند، مناسب باشد. بهترین لپ تاپ‌های لمسی می‌توانند به ضربه‌ها، سوایپ‌ها و همچنین لمس فشرده صفحه نمایش پاسخ مناسبی ارائه کنند.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng