بایگانی‌های یخچال و فریزر فروشگاه اینترنتی هیمالیا

این یخچال‌فریزر ۵ طبقه و دو کشو دارد و البته ۴ طبقه هم در قسمت درِ یخچال قرار دارد و تقریبا هر مواد غذایی را که لازم دارید می‌توانید با خیال راحت در آن بگذارید. کاربرانی هم بوده‌اند که با وجود تبلیغ ضدبرفک بودن این یخچال دوقلو هیمالیا، بعد از مدت کوتاهی شاهد برفک در فریزر بوده‌اند. اما بعضی کاربران پس از سال‌ها استفاده، از این یخچال‌ فریزر راضی هستند و سر و کارشان به تعمیرگاه نیفتاده است و آن را وسیله‌ای باکیفیت و با طراحی زیبا می‌دانند. در این واحدهای خانگی معمولاً برای نصب قطعات مکانیکی موتور و کمپرسور به زیرزمین یا اتاق مجاور نیاز بود و جعبه سرد آن در آشپز خانه قرار می‌گرفت. یک مدل در سال ۱۹۲۲وجود داشت که شامل یک جعبه یخی چوبی و کمپرسور آب سردکن بود و قیمتی حدود ۷۱۵دلار داشت. این مدل یخچال‌ها ۴۰ سال زودتر از مدل‌های خانگی وارد بازار شده و مورد استفاده قرار گرفتند.

بایگانی‌های یخچال و فریزر فروشگاه اینترنتی هیمالیا

ما نیز در این مطلب تلاش کردیم برندهایی که بهترین یخچال فریزر ایرانی را تولید می‌کنند، بپردازیم. قیمت یخچال فریزر خارجی بالاتر از ایرانی است و طبیعتا هم کیفیت بالاتری دارند و هم قابلیت های کاربردی بیشتری دارند . البته این به این معنا نیست که حتما باید به دنبال خرید یخچال فریزر خارجی باشیم . شما با شنیدن پادکست های ما میتوانید خرید یخچال فریزر ایرانی خوب با قیمت مناسب را نیز تجربه کنید . نکته ای که باید به آن خیلی توجه کنید گارانتی هر شرکت است ، هم از نظر پشتیبانی و هم از نظر داشتن قطعات جایگزین برای محصولات . یخچال فریزر ساید بای ساید؛ یخچال فریزر ساید بای ساید به سبب طراحی زیبا و مدرنیته و از همه اینا مهم تر، فضای ذخیره سازی بالا برای مواد غذایی می باشد که مخاطبان را قادر می سازد تا هر آنچه را که می خواهند در داخل یخچال یا فریزر آن ذخیره سازی کنند.

قسمت الکتریکی در اغلب یخچال‌های خانگی یک الکتروموتور از نوع آسنکرون می‌باشد که وظیفهٔ به حرکت درآوردن قسمت مکانیکی را به عهده دارد. البته در سال‌های اخیر کمپرسورهای یخچال فریزرها هم تغییرات زیادی داشته‌اند؛ و قسمت الکتریکی آن اینورتری یا موتور خطی شده‌اند. یخچال‌های کاربردی برای خانه در سال ۱۹۱۵ معرفی شدند و در دههٔ ۱۹۳۰با کاهش قیمت‌ها و بالا رفتن امنیت یخچال‌ها این محصولات با استقبال زیادی در ایالات متحده آمریکا برای استفاده در خانه مواجه شدند. در این یخچال‌ها از (R-12) استفاده می‌شد که به لایه ازون آسیب می‌رساند به همین دلیل دولت در سال ۱۹۹۴ استفاده از این گاز یخچال را ممنوع اعلام کرد. گاز (R-134a) جایگزین مناسبی برای R-12 بود که مضرات کمتری نسبت به این گاز داشت اما هنوز شاهد مدل‌های قدیمی که از R-12 استفاده می‌کنند هستیم.

و شما عزیزان می توانید با خرید از بانه و فروشگاه اینترنتی بنان شاپ از انواع مدل یخچال فریزر مختلف دیدن نمایید و همچنین امکان مقایسه ی محصولات نیز برای تمامی محصولات جهت آگاهی شما فراهم شده است تا در نهایت شما عزیزان یک خرید عالی و مطمعن را تجربه نمایید. این وسیله ی سرمایشی نیز دارای دو درب در کنار هم می باشد که به صورت جداگانه باز می شوند. فضای ذخیره سازی یخچال ساید بای ساید نسبت به یخچال دو درب بسیار بیشتر می باشد و مناسب خانواده های متوسط و پر جمعیت است. این دسته از یخچال ها با توجه به اینکه شباهت بسیار زیادی به یخچال های ساید بای ساید دارند اما از نظر امکانات خیلی پایینتر از یخپال های ساید بای ساید هستند. با توجه به افزایش قیمت یخچال فریزرهای خارجی، محصولات این دو برند نسبت به قیمتی که دارند خوب است.

یخچال و فریزر الکترواستیل مدل الکترو واید ES32

این یخچال ساخت ایران، دارای صفحه‌نمایش دیجیتالی مجزا برای یخچال و فریزر با عملکرد آسان بوده و امکان مشاهده تنظیمات را نیز به شما می‌دهد. آب‌سردکن این محصول بسیار با کیفیت بوده و قادر است آبی گوارا به شما تحویل دهد. این یخچال و فریزر دارای سیستم کنترل هوشمند می‌باشد و ۵ طبقه در یخچال تعبیه شده است. نکته مهم دیگر در خرید یخچال فریزر، برچسب انرژی است که نشان‌دهنده میزان مصرف برق می‌باشد. این محصول دارای تکنولوژی به‌روزتری بوده و آپشن آبسردکن، یخ‌ساز و… نیز دارد. البته فضای داخلی آن از دو مدل دیگر کمتر بوده و مصرف برق آن بیشتر است.

  • همچنین، در قسمت داخلی درب یخچال نیز قفسه و محفظه‌هایی قرار داده شده که می‌تواند برای نگهداری تخم‌مرغ، بطری، داروهای یخچالی و بسته‌های کوچک مورد مصرف قرار گیرد.
  • یکی از انواع یخچال فریزر جذاب و پرفروش در جهان و بازار ایران یخچال ساید بای ساید است.
  • هنگام خرید یخچال، بد نیست که نگاهی هم به مصرف برق دستگاه بی‌اندازید.
  • عمل اصلی که این سیستم ها انجام می دهند بدین شکل می باشد که تمام هوای داخل این محفظه را خارج می کنند و عمل اکسیداسیون در طولانی ترین زمان انجام می شود و در نتیجه به سالم ماندن مواد غذایی کمک زیادی می کند.

مدل «الماس»، در گروه بهترین یخچال فریزر ایرانی دوقلوی «یخساران» به شمار می‌آید. سیستم گردش هوای تعبیه شده در این یخچال از نوع اجباری بوده و باعث ایجاد تازگی در تمامی مواد غذایی داخل یخچال شما می‌شود و ماندگاری آن‌ها را نیز دو چندان می‌کند. این مدل از یخچال فریزرها نیز تقریبا مشابه یخچال فریزرهای درب فرانسوی است، با این تفاوت که در بخش فریزر پایین بجای کشو دارای دو درب جداگانه است. امکان قراردادن مواد غذایی بزرگ و عریض در این نوع یخچال و فریزر دیگر برای شما امکانپذیر نیست. برندهای زیادی هستند که حتی در قبال ارائه بهترین قیمت بهترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار نمی‌دهند. برندهای داخلی طی این سال‌ها پیشرفت‌های زیادی را داشته به طوری که بسیاری از محصولات آنها را می‌توان از جهات بسیاری حتی بهتر از برندهای خارجی دانست.

اگر مدل دقیق یخچال مدنظرتان را اعلام کنید بهتر می‌توانم شما را کمک کنم. همچنین، در قسمت داخلی درب یخچال نیز قفسه و محفظه‌هایی قرار داده شده که می‌تواند برای نگهداری تخم‌مرغ، بطری، داروهای یخچالی و بسته‌های کوچک مورد مصرف قرار گیرد. فریزر این یخچال دارای سیستم کارکرد مجزا بوده و این ویژگی را دارد که مواد غذایی‌تان را با حالت انجماد سریع فریز کند. یخچال فریزر دیپوینت مدل «DISCOVER»، محصولی هوشمند است که از گرید انرژی A بهره می‌برد. شرکت «سیلور» برای این مدل از یخچال و فریزر از آب‌سردکن استفاده کرده و همچنین ویژگی قفل کودک هم در آن قرار داده است.

خریداران این محصول، خرید این مدل یخچال فریزر اسنوا را پیشنهاد داده‌اند. بیشتر کاربران این پخچال فریزر دوقلو از خرید‌شان راضی هستند و عملکرد و کیفیت آن را بسیار خوب می‌دانند. همچنین کم‌صدا بودن این محصول مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. حتی برخی از خریداران این محصول را با برندهایی مانند ال‌جی و سامسونگ مقایسه کرده‌اند.

ارتفاع، عمق و پهنای این یخچال فریزر به ترتیب ۱۸۰۰، ۶۹۰ و ۱۱۹۰ میلی‌متر است. ارتفاع، عمق و پهنای این محصول به ترتیب ۱۹۳۰‌، ۷۰۰ و ۶۶۰ میلی‌متر است. برخی از کاربران از خرید خود راضی نیستند و می‌گویند این محصول دایما برفک می‌زند. برخی هم گفته‌اند که انتهای دیواره داخل یخچال یخ می‌زند و وقتی آب می‌شود، کف یخچال خیس asilbekharid می‌شود. با اینحال برخی دیگر از خریداران می‌گویند سال‌هاست این وسیله بدون ایجاد مشکل برای آنها کار می‌کند. بسیاری از کاربران از کیفیت این وسیله راضی بوده‌اند و حتی با وجود چندسال استفاده با مشکل خاصی مواجه نشده‌اند.

فروش اقساطی سینک ظرفشویی

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng