انواع دوچرخه جاینت

وی ادامه داد، قصد داریم انواع مدل های این دوچرخه را برای شما نام ببریم.

دوچرخه کوهستان غول پیکر

قیمت دوچرخه های غول پیکر

یکی از بهترین و باکیفیت ترین دوچرخه های شهری از برند جاینت مدل scr می باشد این دوچرخه با طراحی خاصی که آن را برای جوانان مناسب تر می کند همچنین دارای 27 سرعت می باشد که بهترین گزینه برای ترافیک شهری محسوب می شود

دارا بودن تجهیزات حرفه ای مدل xtc این مدل را به بهترین مدل دوچرخه کوهستان تبدیل کرده است.این نوع دوچرخه با سرعت 30 در سایزهای XS تا L و همچنین دارا بودن بدنه آلومینیومی و تجهیزات طلایی عبور و مرور این نوع دوچرخه ها را تسهیل می کند. دوچرخه سواری در مناطق شنی نرم و صخره ای و صعب العبور است

  1. دوچرخه غول پیکر الکتریکی یا هیبریدی

معمولاً قیمت دوچرخه غول پیکر زنانه تفاوت های خاص خود را با مردان دارد زیرا ممکن است در طراحی زنانه و مردانه تفاوت هایی وجود داشته باشد.

بهترین مدل دوچرخه غول پیکر

اما دوچرخه جاده غول پیکر نوعی دوچرخه است که هم کیفیت لازم را به ارمغان می آورد و هم رضایت خریدار را به همراه دارد و بیشتر برای افراد مبتدی و نیمه حرفه ای مناسب است و مسیر دوچرخه سواری آنها عمدتا در شهر است و استفاده از آنها محدود است. به ترافیک و اوقات فراغت. در ادامه چند مدل از این دوچرخه را معرفی می کنیم.

    مدل زباله گرد دوچرخه غول پیکر

به یاد داشته باشید که ابتدا باید نیازهای خود را در نظر بگیرید و سپس بهترین مدل دوچرخه غول پیکر را خریداری کنید.

این مدل یکی از دوچرخه های غول پیکر کوهستانی و آفرود است که با وجود قطعات رایج موجود در این تیپ، این دوچرخه دارای نکات مثبتی از جمله سبکی و اندازه از L تا XS می باشد.

4. دوچرخه مدل غول پیکر (TALON)

یکی از بهترین مدل های دوچرخه کوهستان جاینت مدل تالون می باشد که می توانید قیمت دوچرخه جاینت 2020 را در سایت دوچرخستان بررسی کنید.مدل تالون دارای استایل هاردتیل و 16 سرعت می باشد.وجود شیفترها با مدل SL حالت خاصی را ایجاد کرده است. طراحی و هارمونی برای آنها که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.عوامل این دوچرخه را برای سفر در طبیعت و مناطق کوهستانی مناسب می کند.

5. XTC Giant Bike (XTC)

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و حرکت دنیا به سمت زندگی ماشینی و زندگی آسان تر، دوچرخه های غول پیکر نیز گام های بلندی در این مسیر برداشته اند. کاربران طولانی مدت دوچرخه، دوچرخه های الکترونیکی را در بازار معرفی کرده اند. این دوچرخه با گیربکس باکیفیت و 32 دنده راحتی و جذابیت زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است و همین ویژگی ها منجر به قیمت بالاتر می شود.

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، قیمت انواع دوچرخه جاینت، اگر بخواهیم دوچرخه ای باکیفیت و قابل اعتماد داشته باشیم می توانیم دوچرخه را با برند جاینت نام ببریم، برند جاینت ساخت تایوان و توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند. تولیدکنندگان این برند با تولید دوچرخه ای با کیفیت و با امکانات بیشتر سعی در جذب مشتریان بیشتری دارند. در این مقاله سعی داریم قیمت دوچرخه جاینت را بررسی کنیم.

دوچرخه غول پیکر ATX

همه برندهای سازنده دوچرخه برای خود سبکی را انتخاب می کنند و معمولاً تمام تولیدات خود را بر اساس سبک انتخابی خود انجام می دهند، بنابراین همه تولیدکنندگان در سبک تولید متفاوت هستند، مثلاً اگر شخصی به دنبال دوچرخه ای با ویژگی های خاص باشد. به یک برند خاص چون می داند که همان تولید کننده می تواند نیازهای او را برآورده کند برند جاینت دوچرخه های خود را در دو نوع کوهستانی و جاده ای تولید می کند زیرا دوچرخه های کوهستان طرفداران بیشتری دارند و همچنین امکانات و تجهیزات بیشتری دارند، یکی است. از پرفروش ترین دوچرخه های برند جاینت.

    مدل اسکیپ مدلی است که به سبک جاده طراحی شده است به همین دلیل برای عبور از شهر مناسب می باشد همچنین این نوع دوچرخه غول پیکر در دو سایز xs و xl برای خانم ها و آقایان مناسب است و در رنگ های مختلف تولید می شود. و دنده های استفاده شده در این نوع 27 دنده می باشد

    دوچرخه غول پیکر مدل SCR ( scr )

این نوع دوچرخه غول پیکر دارای کیفیت، استحکام و تجهیزات بیشتری است، بنابراین استفاده از آن راحت تر است، زیرا دوچرخه سواران حرفه ای و کوهستانی به دوچرخه های باکیفیت تری نیاز دارند، بنابراین این نوع دوچرخه غول پیکر می تواند نیازهای آنها را برآورده کند تا فرد فاقد آن باشد. مشکل دوچرخه سواری در کوهستان و مناطق صعب العبور. قیمت این دوچرخه به دلیل کیفیت بالا و استحکام قطعات بیشتر است. چندین مدل از این دوچرخه را می توانید در سایت دوچرخستان پیدا کنید.

دوچرخه جاده غول پیکر

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng