انتشار تصاویر جدید شاسی بلند دانگ فنگ ix5 در ایران بازار خودرو | dongfengblog

همچنین سه قفل دیفرانسیل برقی وجود خواهد داشت، درست مانند خودروهای SUV واقعی. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. سود مشارکت و انصراف به ترتیب برابر ۲۰ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده و رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، نارنجی و قرمز متالیک در این شرایط فروش ارائه شده است.

http://dr-architecture.irبرای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای زمان، cn برای بخش و sn برای منبع استفاده کنید. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

طول، عرض و ارتفاع این خودرو نیز به ترتیب به ۴۵۶۵ میلی متر، ۱۸۶۰ میلی متر و ۱۶۹۰ میلی متر می‌رسد. طبق اعلام رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، خط تولید لاماری یا همان فنگ شینگ T۵ ایوو قرار است به زودی در شهرستان خمین راه‌اندازی شود. پایگاه خبری اقتصادآنلاینمیباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

نمایشی از شاسی بلند جدید «دانگ فنگ»

S30 نظر فنی هیچ تفاوتی با اچ سی کراس ندارد و با همان پیشرانه ی 1.6 لیتری با قدرت 105 اسب ادامه مطلب… نهایت سرعت دانگ فنگ تی ۵ مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ، حدود ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده و میانگین مصرف سوخت آن نیز کمتر از ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. شتاب صفر تا صد دانگ فنگ تی۵ به طور دقیق برای ما مشخص نیست اما با توجه به ابعاد، وزن و همچنین توان پیشرانه ۱.۵ لیتری، می‌توان انتظار شتاب ۰ تا ۱۰۰ حدود ۱۳ ثانیه را از این محصول داشت. باک سوخت فردا T5 برابر ۵۵ لیتر گنجایش دارد و وزن آن نیز به طور متوسط حدود ۱۵۴۰ کیلوگرم ارزیابی می‌شود. صندوق عقب ۵۱۵ لیتری، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سیستم تعلیق مالتی لینک عقب و سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون مستقل با میل تعادل نیز از جمله دیگر مشخصات فنی این خودرو محسوب می‌شود. شرکت دانگ فنگ این محصول خود را با سه پیشرانه مختلف روانه بازار چین کرده است و در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از نوع نیرومحرکه نسخه مونتاژی فردا موتور نداریم.

  • دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس موفق به دریافت تنها ۳ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد چین شده است.
  • فرم صندلی‌ها با روکش پارچه‌ای، خیلی با سایر قسمت‌های خودرو هماهنگی ندارد و در مجموع شاید نتوان نمره قابل قبولی به کابین اچ ۳۰ کراسی داد که بسیاری انتظار یک کابین اسپرت و هیجان انگیز را از آن داشتند.
  • در نمای جانبی نیز هیچ طراحی خاص و یا خطوط شکل دهنده به بدنه نمی‌بینیم.
  • صندلی‌های گلوری 580 به دلیل طراحی زیبا، متریال به کار رفته در ساخت و ابعاد مناسب را می‌توان به عنوان نقطه قوت این کراس اوور چینی در نظر گرفت.
  • البته در این نسخه از پلتفرم محموله‌ای حس کمی وجود دارد، اما احتمالاً مدل تولیدی کاربردی تر خواهد بود.
تمامی خدمات این مجله خبری ماشین دنگ فنگ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.

شاسی بلند جدید دانگ فنگ از راه رسید + تصاویر و مشخصات

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng