«اخبار گل های زینتی»:

علف های بومی همیشه بهترین انتخاب هستند زیرا قبلا با آب و هوای شما سازگار شده اند و معمولا به کمترین میزان نگهداری نیاز دارند. گل های بادکنکی به کوددهی زیادی نیاز ندارند، اما اگر در پاییز کمی کمپوست روی خاک قرار دهید، دوره گلدهی گیاه افزایش می یابد و گل های بیشتری تولید می کند. بذرها را معمولاً در کیسه های کاغذی، در جای خشک و در یخچال (در دمای چهار یا پنج درجه سانتیگراد) به مدت 4 تا 6 هفته نگهداری می کنند تا جوانه زنی بذر افزایش یابد. اواخر خرداد و اوایل تیرماه زمان مناسبی برای هرس این گل است، می توان ساقه های گل را تا یک سوم ارتفاع کوتاه کرد و دو سوم ارتفاع را گذاشت تا رشد ساقه های جانبی افزایش یابد و گیاه بیشتر گل بدهد. گونه های گلبرگ سفید نیز یک عملکرد اساسی را انجام می دهند.

از سوی دیگر برگهای باریک و کشیده لیندا به دماسب بیشباهت نیست. به گزارش پارس نیوز، «غلامرضا تقوی» روز سه شنبه در حاشیه کنگره بین المللی گل و گیاهان زینتی در محلات در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: هفت درصد دیگر واردات گل و گیاه کشور را گل های نشایی و قلمه ای به میزان چهار میلیون عدد شامل می شود. میخک هندی (ژاپنی) را میتوان به صورت بذر در اواخر پاییز یا زمستان در محیطی گرم کاشت اما بعد از رشد جوانهها باید به محیطی خنکتر منتقل شود تا رشد آن با مشکل مواجه نشود. به این صورت که خیلی راحت می نونین، جهت رشد سر شاخه های گیاه رو به هر سمتی که بخواهید، هدایت کنین. گیاهان چند ساله برای هر نوع باغی، برای هر جنبه یا نوع خاک، وجود دارند . این گیاهان بزرگ خیلی سریع رشد می کنند و اکثر گیاهان در چند فصل رشد به اندازه کامل خود می رسند. از مزایای استفاده از این محلول، جذب سریع آن از طریق برگها، استفاده آسان و فوری، عدم نیاز به رقیق سازی، تقویت کنندگی رشد گیاه و افزایش طراوت و سرسبزی گیاه میباشد.

جلوه گل بادکنکی آبی را در کنار مومیایی زنبور قرمز و گل مروارید سفید Montauk بی نظیر است . این گیاهان برای نگهداری در محیط منازل محل کارو لابی ساختمان مناسب بوده و با شرایط نگهداری آسان زیبایی دوچندانی را به محیط پیرامونتان عرضه میکنند. همچنین بذر این گیاهان و گلها برای انتخاب و خرید آسان شما در سایت با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه میشود . ساقه گل دهنده هر چند سال یکبار نمودار شده و گلهای سفید و کرمی به تعداد زیاد به شکل زنگوله ای کوچک و واژگون ظاهر می شوند ولی در آپارتمان به گل می نشیند. بنابراین، تهویه مناسب تضمین میکند که هر گیاه در گلخانه شرایط جوی کافی را دریافت میکند و درعینحال گردهافشانی را تشویق میکند. الف: روش کاشت بومادران: بذر بومادران را باید با ماسه نرم بادی به نسبت 5 به 1 مخلوط کرد . شما میتوانید هیومیک اسید را به نسبت ۱ تا ۳ در هزار، در آب حل کرده و اقدام به آبیاری نمایید.

فقط توجه فرمایید که بهتر است از آب جوشیده ای که به دمای محیط رسیده است، برای این کار استفاده کنید. گندمی، ریشههایی همانند انگشتان دست انسان دارد که آب را درون خود ذخیره میکنند. با این حال برخی همیشه سبز هستند و برگ های خود را در تمام طول سال نگه می دارند. این شامل مخلوطی از تری گلیسیریدها است که در آن حدود 90 درصد اسیدهای چرب ریسینولات هستند. همچنین می توانید چهار تا شش هفته قبل از آخرین یخبندان با استفاده از مخلوط بذر مناسب، کاشت را در داخل خانه شروع کنید. این گیاه به نور ملایم نیاز دارد و نباید آن را در معرض تابش نور مستقیم قرار دهید. راه اندازی مشاغل خانگی باعث کاهش نرخ بیکاری می شود تا جایی که این مشاغل 15 تا 80 درصد نیاز اشتغال 150 کشور جهان را تامین می کنند.کار کردن در خانه کیفیت زندگی افراد را بهبود می بخشد چون افراد بیشتری را به کار مشغول می کند و سطح درآمد را افزایش می دهد.در اشتغال خانگی، فرد شغل خود را به منـزل می آورد و به جای این که هزینـه هـای زیادی برای اجاره یا خرید ساختمان بدهد، می تواند در منزل ، کـار و شغل خود را به انجام برساند.

و دارای ریشه های بلند بهترین گیاهان زینتی و مستقیم است. این گل میتواند در ترکیب با گلایول و دیگر گلهای شاخهای بلند زیبا باشد. علاوه بر این، آبی بهترین رنگها را در رنگهای دیگر به نمایش میگذارد و باعث میشود کمی بیشتر به نظر برسند. از آنجاییکه مقدار ترکیبات این محلول مغذی، به طور متناسبی فرموله شده است، استفاده بیش از مقدار توصیه شده، آسیبی به گیاه وارد نمیکند؛ گرچه از نظر اقتصادی به صرفه نخواهد بود. محلول مغذی اسید هیومیک دکتر بایو، حاوی فولویک اسید بوده که با مقادیر متناسبی از عناصر غذایی کم مصرف مانند آهن، روی، مس و بور فرموله شده است. در این زمینه دکتر حسن صالحی دبیر علمی پنجمین کنگره ملی و بین المللی گل و گیاهان زینتی نیز گفت: بهنژادی، گیاه افزایی، ریز افزایی و زیست فناوری، تغذیه و آبکشتی، فیزیولوژی و فیزیولوژی پس برداشت، مدل سازی در گیاهان زینتی، منظر شهری و باغبانی زینتی، گیاهان کم نهاده زینتی، گوناگونی زیستی و نگهداری منابع ژنتیکی، سازهها و خودکارسازی گلخانهها، تجاری سازی و فناوریهای نوین، راهکارهای گسترش صادرات، اقتصاد و بازار، توانمندیها و چالشهای صنعت گلکاری، فرهنگ و الگوی مصرف، مدیریت منظر شهری با تاکید بر مصرف بهینه آب، سلامت و محیط زیست، تنشهای زیوا (زیستی) و نازیوا (غیر زیستی)، آفات و بیماریهای گیاهان زینتی، راهکارهای گسترش گردشگری بر مبنای گیاهان زینتی و منظر و…

همچنین در فصول سرد سال (که ممکن است آهن موجود در خاک کم باشد) بهتر است گیاهتان را با این کود، کوددهی کنید. همچنین شرایط نگهداری از این گیاه آسان بوده و میتوانید آن را در محیطهایی با میزان نور مختلف نگهداری نمایید. گلچینی را انتخاب کنید که در زمانهای مختلف سال گل دهد . همچنین می توانید ارقام ranunculus را متناسب با هر مناسبت پیدا کنید. و هر گیاه را مجزا در یک گلدان کوچکتر که از قبل با خاک تازه پر است یا در قسمت دیگری از باغچه بکارید. گیاه پتوس به آبیاری بیش از حد بسیار حساس بوده و به واسطه ی آن برگ های گیاه زرد می شود در صورتی که هم اکنون از گیاه پتوس نگهداری میکنید و گیاه دارای برگ های زرد است می توانید برای درمان زردی برگ گیاه مقاله زردی برگ پتوس را در سایت پرشیالرن مطالعه نمایید. این گیاه بسیار جمع و جور و باریک است و ارتفاع آن پس از رشد به 2 متر می رسد. شاخههای آن تا ۵ متر رشد می¬کنند اما با هرس کردن میتوانید آنها را در اندازه دلخواه نگهدارید. سپس با بیل خاک را حفر کنید و سعی کنید بدون آسیب به ریشه گیاه آن را از خاک جدا کنید.

حالا گیاه را با دقت به دو یا چند گیاه تقسیم کنید . امروزه علاقه به کاشت و پروش گل و گیاه به مکان خاصی اختصاص ندارد، می توان با فراهم آوردن شرایط پروش گیاهان، انواع و اقسام گلها را در فضای زندگی خود جای داد. بهترین زمان برای کاشت بذر آستر در فضای باز درست پس از آخرین یخبندان در منطقه شماست. آنها در آب و هوای مرطوب و فضای پر نور آنقدر لذت میبرند که با خوشحالی تمام برای شما شکوفه میزنند. تولید این محصولات در بازار ایران کمک می کند تا تنوع انواع گیاهان زینتی بازار فراهم شده و در نتیجه سلایق مختلف با شرایط آب و هوایی گوناگون بتوانند از وجود این موجودات زیبا لذت ببرند. چون این خاصیت مانع ماندگاری آب اضافی حاصل از آبیاری در اطراف ریشه و ساقهها میشود و از پوسیدگی آنها جلوگیری میکند. اگر برایتان مهم است گیاه آپارتمانی که در محل زندگیتان نگهداری میکنید حتما زینتی و زیبا باشد، سری به این مطلب وبلاگ ما هم بزنید. کبوترها معمولاً در حال پرواز به تصویر کشیده میشوند، در حالی که سایر پرندگان وحشی به طور سنتی در حالت نشسته نشان داده میشوند. روش اول قلم آبی نام داشت، زیرا معمولاً به وسیله قلم یا برس انجام میشد و تهرنگهای تیرهای به وجود میآورد.

آفتاب بیش از حد میتواند برگهای نحل آرکا را بسوزاند. گیاهان آپارتمانی یکی از گیاهان پرفروش در بازار گل و گیاه هستند که از معروف ترین آن ها می توان به این گیاهان اشاره کرد. و گل های خیره کننده آنها از اواخر تابستان تا اواخر پاییز ماندگاری دارند. برای کاشت بذر می توان از مخلوط خاک برگ و کوکوپیت یا خاک خالی برگ استفاده کرد. این گیاه تقریباً به نور زیاد اما غیر مستقیم احتیاج دارد اگر گیاه نور مورد نیاز خود را دریافت نکند و در نیم سایه نگهداری شود ممکن است گلدهی نداشته باشد و یا گل ها پس از باز شدن به سرعت از بین بروند این گیاه برای گلدهی نیاز به موادی دارد که باید از طریق فتوسنتز از نور خورشید دریافت کنند. گیاه برگ انجیری به محیطی گرم و مرطوب برای رشد نیاز دارند.

قبل از استفاده از خاک برگ باید آن را الک کنید تا بافتی یکنواخت پیدا کنید. به عنوان یک نویسندهی درخواست کمک هزینه (Grant)، باید در نوشتن پروپوزالهای ترغیبکننده تخصص پیدا کنید که افراد را به اهدای کمک مالی برای یک منظور خاص ترغیب کند. فیتونیا را بیشتر از هر چیز به خاطر برگهای زیبای رگهدار میشناسند. هر کجا که شرایط اقلیمی و وضعیت باغ مناسب باشد، یکگیاه چند ساله، حداقل برای سه سال در آنجا زندگی خواهد کرد و هر سال گل می دهد. بهتر است در ابتدای فصل که گیاه هنوز کوچک است، ریشه ها را تقسیم کنید و همچنین بدانید که پس از تقسیم بوته، یک تا دو فصل طول می کشد تا گیاه گل دهد. یکی از روش های تکثیر گیاه، تقسیم بوته است، اما ما این روش را توصیه نمی کنیم . آنها همچنین رنگ های شگفت انگیز باغ شما را در پاییز فراهم می کنند. بیشتر گیاهان چند ساله علفی هستند، به این معنی که در پاییز در زمین می میرند و در بهار دوباره رشد می کنند. کاکتوس ها و گیاهان با برگ های گوشتی به دلیل رشد کندی که دارند زیاد چندانی به کود دهی ندارند. البته باید توجه داشته باشید که کود آهن فقط در خاک استفاده میشود و نباید آن را روی قسمتهای مختلف گیاه اسپری کرد.

اسپری دکتر بایو برای کلیه گیاهان برگ دار آپارتمانی و تزئینی کاربرد دارد. گونههای مختلف گیاهان آپارتمانی به سطوح مختلف رطوبت خاک نیاز دارند. به نور نیم سایه نیم آفتاب نیاز دارد. البته گیاه در مکانی با سایه کم به خوبی رشد می کند، به خصوص اگر سایه عصر باشد. گل بادکنکی (Platycodon) گیاهی است که رشد آن آسان است و آفتاب کامل را به سایه و خاک غنی از ارگانیک و با زهکشی خوب ترجیح می دهد. در واقع ارکیده زنبور برای گرده افشانی خود را به شکل یک زنبور ماده در میآورید و به این ترتیب زنبور نر را به سوی خود میکشاند.

اگر در پای گلهای حساس و حتی پاسیوی خود نشانههایی از علفهای هرز مشاهده کردید، هرگز بیتفاوت نباشید چون آنها موجب مرگ سریع گیاهانتان خواهند شد. بهتر است در روزهای بسیار گرم گیاه را از پنجره دور کنید تا نور و گرمای زیاد باعث خشک شدن گیاه نشود. بذر گل پامچال را در ماه اردیبهشت یا خرداد زیر شاسی توی خزانه یا جعبه بذر کاری کاشته و بوته های جوانزا پس از آنکه قابلیت نشا شدن را پیدا کردند روی خزانه به فواصل 10 سانتی متری کاشته می شوند که می بایست تا پاییز در آنجا باقی بمانند و سپس در فصل پاییز هر یک از نشاها را در گلدان های 10 یا 25 سانتی متری گذاشته و آنها را در گلخانه معتدل نگهداری می کنند. ضمناً قبل از عمليات كشت، سطح بستر خزانه جهت فشردگي بهتر خاك به طور مناسب رول شود. وجین منظم علف های هرز در سطح خزانه. که تا حد امکان عاری از علف های هرز و تا عمق 15 سانتی متری مهیا باشد.

برای تکثیر به این روش در ابتدای بهار بذرهای گیاه را روی خاک مرطوب بریزید . در ضمن توتیای آمریکائی نوعی از کاج که در محوطه ویلاهای شمال مورد استفاده قرار میگیرد، رشد آن نسبت به کاج لاوسون کمتر است اما همان زیبایی و کاربرد کاج لاوسون را برای پوشش دیوارهای محوطه و حیاط ویلا را دارد. اطلاعات در مورد ارز دیجیتال دوج کوین و نحوه استخراج و سرمایه… مدتی پس از کاشت گیاه که گل بادبکنکی شما در خاک خود نشست، نیازی به آبیاری زیاد نیست. این گل برای ساخت دسته گل و چیدن در گلدان بسیار مناسب است. بیشتر آنها گل هایی دارند که برای گرده افشان ها مثل پروانه بسیار جذاب هستند. آنچه برای بسیاری از افراد هنگام خرید بهترین قارچ کش های گیاهان و گل ها مهم است قیمت آن هاست. پس گیاهان چند ساله گیاهانی هستند که بیش از دو سال زندگی می کنند – معنی معادل لاتین آنها به معنای “در طول سال” است. این درختچههای کوچک تزیینی که در انواع و شکلهای مختلف وجود دارند، نمونه جذابی از گیاهانی هستند که به شکل مینیاتوری درآمده و میتوانند دکوراسیون منزل مدرن شما را دلنوازتر کنند. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که یک چاقوی تیز را در خاک فرو کنید و گیاه را به دو قسمت تقسیم کنید.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng