اجرای سقف کاذب در تهران هزینه اجرای کناف در تهران-کناف آوگون

اجرای سقف کاذب در تهران هزینه اجرای کناف در تهران-کناف آوگون

پس اگه میخواین قیمت نهایی و روش محاسبه رو بدونین در ادامه با قیمت کناف سقف ما همراه باشین. ما در این صفحه از استاده قصد داریم به طور کامل به سوال “کناف کاری چیست؟” و “کناف کاری متری چند؟” پاسخ دهیم و همچنین به بررسی قیمت بتونه کاری کناف، تعیین اجرت و دستمزد نصب کناف و… بپردازیم. از شما عزیزان دعوت می‌نماییم تا در انتهای مطلب همراه ما باشید. سقف کناف ساده به نصب پنل های گچی به صورت ساده و مسطح می گفته می شود و سقف کاذب دکوراتیو به سقف های اطلاق می شود که دارای طرح های خاص باشند. یکی از پرکاربرد ترین سقف کناف MR می باشد این سقف همانند پانل گچی FR در صفحات گچ آن الیاف شیشه ای قرار داده می شود.

  • ورق‌های کناف، نیز در ضخامت، کیفیت‌، و البته قیمت متفاوتی نیز تولید می‌شوند.
  • رنگ سقف کاذبو دیوار کاذب کناف یا همان گچبرگ کناف نشان دهنده کاربرد آن در جاهی مختلف است که گچبرگ رنگ سبز کنافرا بیشتر در جاهای مرطوب استفاده می کنند.
  • در صورتی که درزگیری به عهده کناف‌کار باشه، باید در قیمتی که ارائه می‌کنه در نظر بگیره.
  • سقف کناف ساده به نصب پنل های گچی به صورت ساده و مسطح می گفته می شود و سقف کاذب دکوراتیو به سقف های اطلاق می شود که دارای طرح های خاص باشند.
  • کناف و سقف کاذب به دلیل مزایای فراوانی که دارد، پرکاربردترین متریال برای سقف های کاذب می باشد.

ساختار کناف این امکان را می دهد که طیف گسترده ای از طرح کناف سقف قابلیت اجرا داشته باشد. طرح کناف سقف برای اساس چالش های پروژه و جزئیات مد نظر مشتری و سبک دکوراسیون فضا انتخاب می شود. انتخاب انواع طرح کناف در درجه اول بر اساس کاربرد آن انجام می شود.

نرخ تغییرات ارز بیشتر خودشو در قیمت مصالح نشون میده، اما سرعتش نسبت به رشد قیمت طلا و آهن آلات کمتره! با گرون شدن دلار، مصالح وارداتی مثل کناف ممکنه بعد از یک هفته گرون بشن. مصالح داخلی هم که تحت تاثیرن شاید کمتر گرون بشن اما بازهم تغییراتی دارن. این نوع قیمت‌دهی اگه با جزئیات همراه نباشه ممکنه باعث دردسر بشه و بعد از پایان کار، هزینه‌های اضافی رو برای ما بوجود بیاره که از اول بهشون فکر نکردیم. بنابراین پیمانکار باید از محل بازدید داشته باشه و قیمت تمام شده رو اعلام کنه.

طرح های سقف کناف

گاهی اوقات سقف کاذب کنافبرای تاکید بر یک نقطه از منزل مانند میز نهار خوری اجرا می شود که این کار ایده بسیار جالب و چشمگیر است. رنگ سقف کاذبو دیوار کاذب کناف یا همان گچبرگ کناف نشان دهنده کاربرد آن در جاهی مختلف است که گچبرگ رنگ سبز کنافرا بیشتر در جاهای مرطوب استفاده می کنند. و رنگ نارنجی و قرمز کناف نشان دهنده حریق می باشد که این گچبرگ مقاومت بالایی در برابر آتش دارد. چوب به دلیل دانه بندی و بافت طبیعی خود بارها به صورت سقفی به دیوار پنجم راه پیدا کرده است. این مقدار کمی گران‌تر است، به همین دلیل است که شما به احتمال زیاد آن را در ساختمان‌های مسکونی در مقایسه با پروژه‌های تجاری در مقیاس بزرگ مشاهده خواهید کرد.

عوامل مؤثر بر قیمت کناف

در این روش قطعات تایل به راحتی روی سقف قرار می گیرد و امکان دسترسی به امکانات تاسیسات فراهم است. اما باید بگوییم نحوه صحیح طراحی نورپردازی سقف ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، اینکه چگونه فضای خود را نورپردازی کنیم می تواند در شیک بودن منزل ما تاثیر بسزایی داشته باشد. چراغ های led سقفی و باکس نور کنافی، یکی از مناسب ترین و پرکاربرد ترین ابزار ها برای این کار به شمار می روند. شما می توانید طرح دلخواه خود را با کنف بر روی سقف منزل یا اتاقتان ایجاد کرده و از باکس نور های مخفی یا چراغ های کوچک و تزئینی led، استفاده کنید تا زیبایی و درخشندگی منزل تان چند برابر به چشم بیاید. از دیگر مزیت های کناف کاری روی سقف، امکان اجرای نورپردازی‌های متنوع است. علاوه بر مقرون به صرفه بودن هزینه اجرای کناف، هزینه تعمیر کناف بسیار کم است و به سهولت انجام می‌شود و نیاز به نگهداری قابل توجهی هم ندارد.

این نوع سقف ها دارای دو بخش اصلی و فرعی هستند که قسمت اصلی آن ها از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است. این نوع سقف در رتبه بعدی قرار دارد، جنس رابیتس از فولاد مشبک می باشد که توسط مفتول یا سیم آرماتور بندی به شبکه فرعی متصل شده است. هزینه نهایی را دریافت کرده و تمام این موارد را در قرارداد ثبت کنید. پس بهتر است قبل از شروع کار، درباره این مخارج و هزینه‌های جانبی، با متخصص به توافق برسید.

جانمایی چراغ های داخل سقف، نور مخفی سقف و هماهنگی با سایر اجزای محیط مهم است. با وجود اینکه کناف پذیرایی ساده به ظاهر طراحی آسانی دارد اما توجه به جزئیات و اجرای دقیق به اندازه ای مهم است که کوچکترین اشتباه در طراحی مدل کناف سقفی ساده ، به چشم می آید. طرح كناف سقف پذیرایی مستطیلی این روزها پرطرفدارترین طرح است. از باکس های متعددی که برای قرارگیری چراغ هالوژنه نصب می شود تا طرح های پیچیده ای که به صورت چند لایه اجرا می شود، طرح کناف سقف پذیرایی مستطیل انتخابی مطمئن است.

این پوشش گچی که در آن از تکنولوژی های جدید استفاده شده است نسبت به گچ دارای مزایای زیادی است از این رو امروزه به یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است. پس توصیه میکنیم برای اجرای کناف، از مصالح باکیفیتی برای درزگیری استفاده کنید. مصالح بتونه کاری و درزگیری شامل بتونه درزگیر، نوار فایبر گلاس مش، نوار چسب جداکننده (ترن فیکس) و گچ پوششی (ماستیک) است.

قیمت کناف سقف یکپارچه به دو رش متری و قیمت مقطوع محاسبه می شود. در روش قیمت کناف متری کناف کار تمامی هزینه‌ها رو محاسبه می‌کنه و بعد به ازای یک متر مربع از سقف قیمت ارائه میده . در روش قیمت مقطوع کناف کار بعد از بازدید از محل پروژه و بررسی طرح مورد نظرتون بهتون یک قیمت نهایی برای اجرای کل کار ارائه میده. کناف را می توان در تمام سقف و یا تنها در بخشی از سقف اجرا نمود.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های کناف روی سقف و دیوار، هزینه مقرون به صرفه ی آن است. همانطور که میدانید؛ کناف یا تایل های گچی به صورت ابعاد مشخصی از قبل تولید می‌ شوند برای اجرای طرح مورد نظر آن را قطعات مختلفی میبرند و به هم چسبانده می چسبانند تا طرح مورد نظر بدست آید. متراژ کار و فضای مورد نظر شما، اولین عاملی است که از شما برای تعیین قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی، کناف آشپزخانه، کناف کاری دیوار و هر پروژه دیگری پرسیده می‌شود.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng