آموزش کامل صرافی کوکوین + خرید بدون نیاز به احراز هویت در KuCoin Gaming logos, Nintendo wii logo, Logos

آموزش کامل صرافی کوکوین + خرید بدون نیاز به احراز هویت در KuCoin Gaming logos, Nintendo wii logo, Logos در این صفحه یک رمز عبور قوی با حداقل 6 رقم (متشکل از اعداد) انتخاب کرده و در باکس دوم رمز عبور انتخاب شده را تکرار کنید. از طریق برنامه Google Authentication یا Authenticator کد تأیید دو عاملی را در کادر مشخص شده وارد کرده و سپس گزینه Next را انتخاب کنید. با کلیک بر روی گزینه “set” روبه‌روی عبارت ” Trading Password” وارد صفحه‌ای مانند تصویر بالا خواهید شد. پس از آن داخل نرم‌افزار موبایلی، کدی به شما نمایش داده می‌شود، کد را داخل باکس “2-FA Code” وارد کرده و بر روی گزینه آبی‌رنگ “Activate” کلیک کنید.

معرفی قسمت های مختلف فیوچرز پرو

این صرافی از بیش از 600 ارز دیجیتال در بازار را پشتیبانی می‌کند. این وبسایت در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نماید و هیچ پیشنهاد مالی در خصوص معامله ارائه نمی‌دهد. بازارهای مالی به دلیل ریسک بسیار بالایی که دارند برای همه‌ی افراد مناسب نیستند. برای ورود به صرافی کوکوین به مشکل خوردم کسی میتونه کمکم کنه. صرافی کوکوین در حال حاضر محدودیتی برای آی پی ایران اعمال نکرده است.

  • می توانید وجه مورد نظر خود را از حساب اصلی خود در صرافی کوکوین به حساب فیوچرز خود منتقل نمایید.
  • در مکانیزم اثبات کار ماینرها با انجام عملیات استخراج بلاک های جدید را تولید می کنند.
  • با کلیک روی Markets در سایت صرافی کوکوین وارد منوی بازارهای موجود ( جفت‌ارزهای موجود برای معامله) در صرافی KuCoin می‌شوید که به دو دسته نقدی و آتی تقسیم‌بندی می‌شوند.
  • پس از اینکه وارد صفحه اسپات خود شدید مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.
  • در صفحه جدید جفت ارز معاملاتی مورد نظر خود را از گوشه سمت چپ بالای صفحه انتخاب کنید.
صرافی Kucoin بیش از ۴۰۰ بازار متنوع دارد و در حدود ۸۰۰ جفت‌ ارز دیجیتال در آنترید می‌شود. آکادمی بیزآموز کلیه بخش های صرافی کوکوین را بصورت رایگان در این صفحه آموزش می دهد. اگر سفارشی برای مدت طولانی باز مانده باشد، ممکن است قیمتی که وارد کرده اید با قیمت فعلی بازار مطابقت نداشته باشد.

کارمزد برداشت

دو حالت بیشتر نداره (چون صرافی هنیشه در حال سود کردنه مخصوصا کوکوین که علنی از فیوچرز دزدی میکنه):

1- فاد رقبا هست و میخوان جلوی بزرگ شدنشو بگیرن
2- کوکوین میخواد بزنه تو گوش اون چند صد میلیون دلاری که فاند گرفته (که میتونه اسکم خوبی باشه)

— next24h.eth (@Next_24h) July 11, 2022

متأسفانه، صرافی در سال ۲۰۲۰ هک شد و منجر به سرقت بیش از ۲۸۰ صرافی کوکوین برای ایران (https://iranarzdigital.com/kucoin/) میلیون دلار شد. با این حال چند ماه بعد، مدیرعامل صرافی کوکوین به کاربران اطمینان داد که همه وجوه با موفقیت بازیابی شده است. برای کسانی که به دنبال معاملات لوریج هستند، صرافی کوکوین دارای یک پلتفرم قرارداد آتی به نام KuCoin Futures است. شایان ذکر است که صرافی کوکوین همچنین از سفارشات Stop Limit و Stop Market پشتیبانی می‌کند. در این مرحله باید شبکه موردنظر خود را مشخص کنید، آدرس مقصد و مقدار مورد نظر برای برداشت را وارد کنید.

یکی دیگر از معیارها برای بررسی امکانات و ابزارهای موجود برای معامله، بررسی شاخص ابزارهای مشتقه است. بنیان‌گذاران اصلی این صرافی، مایکل ‌گان و اریک دان هستند که هر دو آن‌ها سابقه خیلی خوبی در فعالیت در زمینه فناوری بلاک‌چین و صنعت مالی دارند. در ادامه قصد داریم صرافی KuCoin را به شما معرفی کنیم و در مورد ویژگی‌ها و ابزار‌های مختلف آن صحبت کنیم. بله، کاربران دارای گوشی‌های موبایل هوشمند با سیستم‌عامل اندروید و IOS می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. امکان انجام معاملات با اهرم در معاملات Futures وجود دارد که شما می‌توانید از این بخش آن را تنظیم کنید. در نهایت با تکمیل مراحل بالا، حساب مارجین شما فعال می‌شود.