آموزش تعمیرات دانگ فنگ H30 CROSS نیومکانیک | dongfengblog

سرانجام پس از مدتی در سال ۹۷ دانگ فنگ S30 به خط تولید ایران خودرو اضافه و نسخه مونتاژی این خودرو در بازار کشور عرضه شد. در زمان خرابی گیربکس اتوماتیک خودرو در یک دنده خاص مثل دنده 3 ( البته در بعضی خودرو ها تعداد دنده های خودرو بیشتر است نظیر هفت دنده و هشت دنده این عدد متفاوت است) یا حالت اضطراری قرار می‌گیرد تا خودرو به اولین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کند. علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک چیست ؟ علت اصلی تقه زدن گیربکس اتوماتیک می‌تواند ناشی از ایراد برقی باشد. همچنین میزان نبودن فشار روغن گیربکس که ناشی از ایراد در ساعت می‌باشد، از موارد مهم دیگر است. در بعضی موارد تقه زدن گیربکس اتوماتیک می‌تواند ناشی از خرابی و یا پارگی در دسته موتورهای گیربکس باشد. روغن گیربکس نیز همانند روغن موتور و سایر روغن‌های مورد استفاده در خودرو برای کیلومتر خاصی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد، لذا نیازمند تعویض کامل می باشد.

  • مسئله دیگر که بسیار مهم است تعویض به موقع روغن گیربکس دانگ فنگ خودرو شما است .
  • صنایع هیدرولیک میرشمسی در حوزه توزیع بغل گیربکسی (پشت گیربگس یا PTO) و همچنین توزیع، نصب، تعمیر جک و پمپ هیدرولیک انواع کامیون دانگ فنگ، کاوه و البرز خدمت رسانی می کند.
  • لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس دانگ فنگ خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.
  • شما میتوانید برای اطلاع از حدود هزینه تعمیر دانگ فنگ با همکاران ما تماس بگیرید تا پس از بهره مندی از مشاوره رایگان نوع ایراد ماشین تان مشخص گردد و حدود هزینه تعمیر دانگ فنگ به اطلاع شما رسانده شود.
  • در بعضی خرابی و یا پارگی در دسته موتورهای گیربکس می‌تواند عامل دیگری در تقه گیربکس باشد.
  • هنگام تغییر دنده ، فشار روی پدال گاز را کاهش دهید تا سرعت موتور کم شود سپس دنده را تغییر دهید.
در واقع ما نمیتوانیم مجله خبری ماشین دنگ فنگ ثابتی را برای این منظور به شما اعلام کنیم و هزینه تعمیر ماشین دانگ فنگ برای انواع خرابی ها متغیر میباشد. موتور دانگ فنگ در مدل های مختلف ساختار متفاوتی دارد و لازم است برای تعمیر موتور دانگ فنگ از یک تعمیرکار دانگ فنگ متخصص کمک گرفت و اینکار را به دست هرتعمیرکاری نسپرد. مجموعه ما با در اختیار داشتن تیمی متخصص و تجهیزاتی بروز جهت تعمیرات گیربکس اتوماتیک آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز میباشد. همچنین فروش گیربکس اتوماتیک انواع خودرو ها نیز در مجموعه ما انجام میشود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی

خودرویH30 Crossاز مجموعه محصولات روز دنیا می باشد که با رعایت استاندارد های مختلف طراحی ،ایمنی و تجهیزات رفاهی مناسب،گزینه ای قابل توجه و مناسب برای انتخاب جوانان و خانواده ایرانی می باشد . در بیشتر موارد، بوی سوختگی از مایع انتقال بسیار داغ یا نشتی می‌آید. برای جلوگیری از این امر مستلزم بررسی مرتب سطح مایعات برای بررسی نشانه‌های نشتی است. اگر به‌سرعت آن را نگیرید، سطح پایین مایعات اغلب باعث مشکلات بزرگی می‌شود. اگر نشتی در گیربکس خود مشاهده کردید، به دنبال آن باشید که آیا می‌توانید متوجه شوید که از کجا می‌آید یا خیر. تعمیر خط خنک‌کننده یا واشر تشت می‌تواند یک‌راه حل سریع تا حدودی ارزان باشد.

راهنمای تعمیرات دانگ فنگ H30 CROSS

این ایراد در valve body (که به اصطلاح به آن ساعت گیربکس می‌گویند) باعث برهم خوردگی استاندارد فشار روغن گیربکس می‌شود. در بعضی خرابی و یا پارگی در دسته موتورهای گیربکس می‌تواند عامل دیگری در تقه گیربکس باشد. مجتمع تخصصی جنرال سرویس(گیربکس مرتضی سایق) از سال 1400 شروع به خدمات رسانی در تعمیر و فروش انواع گیربکس اتوماتیک،تعمیر تخصصی متور ،تعمیر جلوبندی خودرو و … در خدمت همشهریان عزیز تهرانی بوده ایم. تعمیرگاه تخصصی گیربکس نامبروان با مدیریت ایمان پرناک، فعالیت خود را از سال 1392 در زمینه تعمیرات گیربکس های اتوماتیک آغاز کرد.

خودرو هایی که دارای دنده اتوماتیک هستند نسبت به خودرو هایی که دارای دنده دستی هستند به نگهداری و مراقبت بیشتری نیاز دارند. در وضعیت فعلی که در آن هزینه قطعات سرسام‌آور است، ممکن است صاحب اتومبیل بتواند چندین بار برای یک ایراد هزینه کنند. متاسفانه برخی از افراد بدون آگاهی اقدام به تیونینگ و ایجاد تغییر در ساختار فنی می کنند این تغییر سبب ایجاد خرابی در قطعات دیگر خودرو می شود.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng