همه شاسی بلند های دانگ فنگ | dongfengblog

اما به‌طورکل در قسمت جلویی کابین گلوری 580 شاهد طراحی خارق‌العاده و خاصی نخواهیم بود و مانند بسیاری از خودروهای چینی، ظاهری معمولی و همیشگی دارد. دانگ فنگ یک شاسی بلند جدید با نام هائوجی را در لیست فروش خود قرار داده که مدل ۲۰۲۲ آن در بازار چین با توجه به تریم از ۱۸۵۳۰ تا ۲۰۴۳۰ دلار قیمت دارد. عصر ایران- دانگ فنگ یک شاسی بلند جدید با نام هائوجی را در لیست فروش خود قرار داده که مدل 2022 آن در بازار چین با توجه به تریم از تا دلار قیمت دارد.

H 30 کراس/سفید/مدل ۱۳۹۷

S30 مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنی هیچ تفاوتی با اچ سی کراس ندارد و با همان پیشرانه ی 1.6 لیتری با قدرت 105 اسب ادامه مطلب… نهایت سرعت دانگ فنگ تی ۵ مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ، حدود ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده و میانگین مصرف سوخت آن نیز کمتر از ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. شتاب صفر تا صد دانگ فنگ تی۵ به طور دقیق برای ما مشخص نیست اما با توجه به ابعاد، وزن و همچنین توان پیشرانه ۱.۵ لیتری، می‌توان انتظار شتاب ۰ تا ۱۰۰ حدود ۱۳ ثانیه را از این محصول داشت. باک سوخت فردا T5 برابر ۵۵ لیتر گنجایش دارد و وزن آن نیز به طور متوسط حدود ۱۵۴۰ کیلوگرم ارزیابی می‌شود. صندوق عقب ۵۱۵ لیتری، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سیستم تعلیق مالتی لینک عقب و سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون مستقل با میل تعادل نیز از جمله دیگر مشخصات فنی این خودرو محسوب می‌شود. شرکت دانگ فنگ این محصول خود را با سه پیشرانه مختلف روانه بازار چین کرده است و در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از نوع نیرومحرکه نسخه مونتاژی فردا موتور نداریم.

http://dr-architecture.irضمنا در سال ۲۰۱۹ یک نسخه فیس‌لیفت نیز برای این محصول ارائه شد که در طراحی چراغ‌های جلوی آن از محصولات جدید شرکت رنو الهام گرفته شده بود. با این وجود شرکت خودروسازی فردا تصمیم دارد تا همان مدل اولیه T5 را در سبد محصولات خود جا دهد و آن را به دست متقاضیان داخلی برساند. دیگنیتی دانگ فنگ ix5 محصول جدید گروه بهمن است که طی دو ماه آینده رونمایی و عرضه می شود. لازم به ذکر است که هنوز گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اطلاع رسانی رسمی را در مورد فعالیت های جدیدشان انجام نداده اند.

  • این در حالی است که خودروهای چینی دیگر در این زمینه بسیار بهتر و قویتر عمل کرده‌اند.
  • البته که جلو پنجره این خودروها از نوع به روز شده است و الگوهایی مانند کاسه چراغ، تریم داخلی، رینگ ها، دیفیوزرها و… هنوز با جلوه قبل فیس لیفت در ix5های گروه بهمن دیده می شوند.
  • به نظر می‌رسید که این خودرو به یک شاسی بلند بزرگ با ظاهری نظامی و شکل و شمایل خشن تبدیل شده است.
  • این مدل مجهز به موتور دیزلی ۶.۷ لیتری با توان ۳۱۴ اسب بخار و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتن متر یک هیولا به نظر می‌رسید.
  • در فروردین ماه سال ۹۵ خودرو هاچبک دانگ فنگ h30 به عنوان محصول جدید ایران خودرو نیز معرفی شد.
  • نکته مهمی که درباره امکانات گلوری 580 وجود دارد این است که تا زمان ورود این خودرو به ایران نمی‌توان حدس زد مجهز به کدامیک از این آپشن‌هاست.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.

دانگ فنگ،H30CROSS مدل 96

خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. بررسی اطلاعات منتشر شده در سایت فنگ شینگ موتورز نشان می‌دهد که T5 ایوو یا همان لاماری تفاوت های اساسی در بخش طراحی و فنی با مدل پیشین دارد. در واقع مدل تازه از نظر ظاهری به مراتب بروزتر و از نظر فنی کارامد تر است. فنگ شینگ برند زیر مجموعه دانگ فنگ است که مدل‌های اس یو وی تولید و عرضه می‌کند. در رابطه با پیشرانه بازهم یک چینی دیگر را با تپنده 1.5 لیتری ملاقات می کنیم که با کمک توربوشارژ حدود 205 اسب بخار خروجی و 305 نیوتن متر گشتاور دارد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng