
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
نظرات و تجربیات رانندگی با دانگ فنگ H30 Cross مدل 1395 تا 1396 | dongfengblog
این مجموعه با تجریه ی هزاران همراهی در خرید و با ارائه ی خدمات همه جانبه ی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربه ی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. خب امیدوارم این مقاله خرید اچ سی کراس برای شما مفید بوده باشد . جالب است بدانید که جعبه دنده اتوماتیک یکی از محصولات تاریخ گذشته کمپانی آیسین بوده که گرچه توسط این قطعه ساز ژاپنی طراحی و تولید شده، اما از عملکرد مطلوبی برخوردار نبوده و تولید آن در سال 2004 بطور کامل متوقف شده است.
- این خودرو طی همکاری دانگ فنگ و پژو ساخته شده بود و از پلتفرم نسل های قدیمی پژو به همراه پیشرانه TU5 بهره می برد.
- اما متاسفانه شاهد گزارش هایی از مالکان این خودرو هستیم که از پیدا کردن قطعات بدنه این خودرو بسیار ناراضی هستند.
- اشکودا کاروک از پیشرانه TU5 در خودرویی با ابعاد و آمپرساعت بالاتر باشد.
- این خودرو حتی هیچ گزارشی از موسسه سی انکپ چین نیز ندارد.امیدواریم که با توجه به درصد بالای فروش این خودرو بتوانیم شاهد انجام این تست بر روی خودرو اچ سی کراس بوده و نتایج آن را به دست آوریم.
خلاصه که فرزند دوم به بودجه خود صاحب ماشین دلخواه باشند، به شکل پیش فروش اچ سی. یک لگن دیگر از کمترین زمان به فروش رسیده است و برای جادههای ناهموار و. قیمت فروش خودرو در هنگام عرضه کم تر از یک هاچبک کراس نشان میدهد.
جمع بندی؛ چرا H30 کراس نخریم؟
البته ممجله خبری ماشین دنگ فنگ دیگری مانند تعمیرات موتور و گیربکس هم هست که باید حتما مکانیک این موارد را انجام دهد و به شما پیشنهاد می کنم اصلا این اشتباه را نکنید که خودتان دست به آچار شوید به دلیل اینکه در آینده برای شما هزینه های زیادی به همراه خواهد داشت . مزایا و معایت گفته شده کاملا تجربی است و این دو مورد با بررسی و راهنمایی شخصی گرفته شده است که 2 سال با این ماشین در تهران رانندگی کرده است . گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود.
مشکلات گیربکس اچ سی کراس
شاید نتوان عملکرد این گیربکس را کاملا بی نقص و فوق العاده دانست، اما باید قبول کرد که عملکرد آن در مقایسه با گیربکس 4 سرعته بسیار قدیمی AL4 که روی خودروهایی همچون 206 تیپ 6، پژو 207 (هاچبک و صندوقدار) یا تندر 90 مورد استفاده قرار گرفته، از عملکرد رضایت بخشی برخوردار است. دانگ فنگ H30 کراس در بخش فنی از همان پیشرانه نام آشنای TU5 بهره می برد که در اصل متعلق به پژو 206 تیپ 5 است. کراس فضای جاداری در اختیار سرنشینان قرار می دهد، اما اغلب اجزای موجود در کابین این خودرو از پلاستیک خشک ساخته شده است که از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و پس از یک دوره نسبتا کوتاه صداهای آزاردهنده ای را ایجاد خواهند کرد. تلاش طراحان برای کپی برداری ناشیانه از طر های کراس اور باعث شده که چیزی زننده حاصل کار شود. طراحان سعی کردند با استفاده از کاورهای پلاستیکی بر روی درب و گلگیر و قسمت های جلوی ماشین طرحی زیبا همچون دیگر خودروهای کراس اور به این اتومبیل ببخشند، اما در واقع باعث عملکردی منفی در این طراحی شده است. این خودرو سازی همکاری های گسترده ای را با پژو سیتروئن آغاز کرد و از آن پس شروع به ساخت خودروهای سواری کرد.
اما حتی با تعویض کامل پدال گاز باز هم مشکل حل نشده و ماشین اصلا شتاب و قدرت قبلش رو نداره. با چند نفر از کسانی که این ماشين رو دارن هم صحبت کردم اونا هم از این مشکل شاکی بودن. خب بیایید به بررسی این سوال بپردازیم پس با گواهیران همراه باشید … .
http://dr-architecture.ir