مشخصات کامل دانگ فنگ اچ 30+شرایط فروش کاربلد | dongfengblog

در صورتی که از طریق فروش اقساطی، خودروهای دانگ فنگ را خریداری کنید بهترین شانس خرید را نصیب خود کرده اید. به طور قطع یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین شرکت‌های خودروسازی کشور چین، دانگ فنگ موتورز است. این گروه تجاری فعالیت خود را از ۱۹۶۸ در زمینه تولید وسایل نقلیه سنگین و سبک شروع کرد.

  • این شرکت با توجه به نیاز پاکستان به ساخت کامیون‌های مختلف، همکاری مشترکی را با شرکت «گاندرا نیسان» در این کشور دارد و به مونتاژ کامیون در پاکستان می‌پردازد.
  • این دو شریک با توافق اینکه هر یک 7.76 میلیارد یوان سرمایه گذاری کنند که بیشترین سرمایه در بین خودروسازان چینی بود تولیدات خودروهای سواری را به دوش کشیدند.
  • دیگنیتی پرستیژ فیس‌لیفت مدل اولیه دیگنیتی می‌باشد و تفاوت آن‌چنانی جز سپر جلو، دیفیوزر عقب، رینگ های 20 اینچی و سر اگزوزها در طراحی بدنه با مدل قبلی خود ندارد.
  • دانگ فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد.
  • فرمان سه شاخه اسپرت دی کات که کاملاً با بخش میانی داشبورد هماهنگ است.

اولین محصولات گروه دانگ فنگ کامیون های T300 و T375 بودند و اولین محصول از خودروهای سواری این شرکت خودروسازی، دانگ فنگ اچ سی کراس بود که در سال 1395 به کشور راه پیدا کرد. محصولات این شرکت را در ایران با خودروی H30 Cross می‌شناسیم که اولین بار طی همکاری با ایران خودرو وارد بازار شده. دانگ فنگ در ادامه همکاری خود را با گروه بهمن آغاز کرده و خودروی دیگنیتی را به بازار ایران روانه کرده است. دانگ فنگ S30 از همان سیستم انتقال نیروی استفاده شده در اچ سی کراس بهره‌مند است.

گالری فیلم و صوت ماشین3

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به منطقه خودرو شماره 9میباشد. در صورت نداشتن چک شخصی می‌توانید با چک شخص ثالث و با رعایت موارد اعتبار سنجی اقدام به خرید ماشین کنید. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

مقایسه خودرو

این تعداد از مجله خبری ماشین دنگ فنگهای تولیدی دانگ فنگ در برابر تعداد خودروهای خروجی دیگر رقبای وطنی اش بسیار بیشتر بود. فروش لاماری توسط آرین پارس موتور که زیر مجموعه‌ای از هلدینگ آرین موتور می‌باشد صورت گرفته است. این کراس اوور کامپکت شهری که متعلق به دانگ فنگ موتورز می‌باشد در بازار چین تحت برند Forthing فروخته می‌شود در بسیاری از بازارهای دیگر با لوگوی DFM به عرضه رسیده است. نام اصلی این کراس اور دانگ فنگ T5 EVO می‌باشد که در ایران تحت برند لاماری آرین پارس موتور با نام ایما شناخته می‌شود.

دانگ فنگ،H30CROSS مدل 98

در میانه سال ۱۳۹۴ ایران خودرو خبر از وارد کردن خودرویی خاص و متفاوت را به بازار خودرو داد. کراس اووری چینی که قرار بود در رقابت با سایر خودروهای چینی و وطنی عرضه شود. تبلیغات گسترده و عکس‌های زیبایی که از این کراس اوور پخش شد، سبب استقبال مردم برای پیش ثبت نام این خودرو بود. اما وقتی در فروردین ۱۳۹۵ اولین نسخه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس رونمایی شد، مردم با کراس اووری قد کوتاه روبرو شدند که بیشتر به هاچبک شبیه بود تا کراس اوور! بسیاری نیز معتقدند باید اچ ۳۰ کراس را در کلاس خودروهای استیشن قرار داد. به هر حال، این خودروی متفاوت به بازار عرضه شد اما نتیجه آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng