مزایا و معایب دانگ فنگ H30 Cross دانگ فنگ اچ30 کراس بخریم یا نه؟ فایندز | dongfengblog

دانگ فنگاز چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند. با ورود به کابین دانگ فنگ H30 کراس متوجه کابینی می‌شوید که شاید کمی قدیمی به نظر برسد؛ ولی همچنان زیباست. صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی که در بخش پایینی دریچه‌های تهویه مستطیلی قرار گرفته نمای زیبایی به این قسمت بخشیده. در این خودرو از یک نوار پلاستیکی براق در بخش بالایی داشبورد استفاده شده که دریچه‌های هوا روی آن قرار دارند.

اچ سی Hc کراس 97 کم کار کرد

این منطقی است که پیشرانه H30 Cross موتوری خوب و مورد قبول در بین مردم ایران است. گیربکس این خودرو به هیچ وجه خوب انتخاب نشده است، (قدیمی است) و بی شک این بخش هم یکی دیگر از معایب H30 Cross است. متاسفانه پیشرانه با وزن خودرو و گیربکس تطابق ندارد و به همین علت شاهد عملکرد ضعیف در این بخش هستیم. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

http://dr-architecture.ir

فرم صندلی‌ها با روکش پارچه‌ای، خیلی با سایر قسمت‌های مجله خبری ماشین دنگ فنگ هماهنگی ندارد و در مجموع شاید نتوان نمره قابل قبولی به کابین اچ ۳۰ کراسی داد که بسیاری انتظار یک کابین اسپرت و هیجان انگیز را از آن داشتند. کیفیت متریال به کار رفته در داخل کابین هم خیلی قابل قبول و خوب نیست. در عین حال جایگیری کلیدهای مختلف مانند فلاشر و کلیدهای مربوط به سیستم تهویه هم چندان مناسب نیست و راننده برای دسترسی به آنها به مشکل برمی‌خورد. » امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس با توجه به قیمت اعلام شده از سوی ایران خودرو برای این خودروی چینی،و در مقایسه با خودروهای وطنی که در همین بازه قیمتی قرار دارند، دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس، خودروی پر آپشنی محسوب می‌شود. امکانات خوبی نظیر سنسور پارک، دوربین دید عقب، کامپیوتر سفری، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، نویگیشن، صندلی‌های عقب تاشو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن و راهنما و سانروف برقی برای خودرویی در این کلاس قیمتی، بسیار خوب به نظر می‌رسند. دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس موفق به دریافت تنها ۳ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد چین شده است.

مزایا و معایب خرید دانگ فنگ دیگنیتی

کامیون‌های T300 و T375 اولین کامیون‌های دانگ فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند. + دانگ فانگ H30 کراس از لحاظ موتوری در چه شرایطی است؟ این ماشین دارای موتوری با حجم 1.5 لیتر و 4 سیلندر است که توانایی تولید 105 اسب بخار قدرت را دارد. + معایب دانگ فانگ اچی سی کراس چیست؟ فرمان پذیری نامطلوب، رینگ‌های بی‌کیفیت، مصرف سوخت بالا، کیفیت پایین ساخت کابین و مشکلات جعبه دنده. + مهم‌ترین مزیت‌های دانگ فانگ H30 کراس چیست؟ موتور TU5، تعلق نرم، فضای جادار کابین، امکانات کامل استپ وی، هماهنگی کامل بین پیشرانه و دنده از مهم‌ترین مزیت‌های این ماشین است. البته باید توجه کرد متاسفانه فرهنگ خریداران ایران به طوری شکل داده شده است که در هنگام خرید خودرو بسیاری به ایمنی خودرو توجه نمی کنند و شاید ایمنی خودرو در آخرین مرتبه نیازهای مردم ایران از خودرو قرار داشته باشد.

دانگ فنگ H30 کراس، مدل ۱۳۹۶ اتومات

رینگ‌های کوچک دانگ فنگ، خیلی با فرم کلی و ابعاد خودرو هماهنگ نیست. طراحی نمای عقب این خودرو با چراغ‌هایی که به سمت دو طرف شیشه عقب کشیده شده‌اند، با اینکه نسبت به سایر قسمت‌ها کمی بهتر است اما باز هم به تنهایی نمی‌تواند امتیاز طراحی خوبی را برای این هاچ بک کراس چینی به ارمغان بیاورد. یک زه مشکی پهن دورتادور بدنه را در بر گرفته که کمی حال اسپرت به طراحی خارجی این خودرو داده است. » طراحی کابین دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس کابین ساده و به دور از طراحی‌های پر زرق و برق دیگر خودروهای چینی در ایران است.

  • در این مجله، می‌توانید اطلاعات مفید و جامعی درباره رشته بیمه‌های مختلف به دست آورید؛ با شرایط، پوشش‌ها و تعهدات انواع بیمه نظیر بیمه‌های خودرو ( بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه) ، موتورسیکلت، آتش سوزی و زلزله، مسافرتی، درمان، عمر و زندگی و….
  • خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند.
  • از دیگر اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوعاتی که سبب شده است تا بسیاری از افراد به دنبال خرید دانگ فنگ H30 کراس باشند می‌توان به کیفیت قطعات ساخت آن اشاره کرد که می‌توان گفت، کیفیت این قطعات در حد قطعات پژو 206 می‌باشد.
  • از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 27 بهمن 401 .

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng