مراقبت های بعد از تزریق ژل لب ️ + ماساژ️ دکتر تفت

اگرچه ژل لب هیالورونیک اسید ایمن و بی خطر در نظر گرفته می‌شود، چند دلیل برای به تعویق انداختن تزریق وجود دارد. درمان دندانپزشکی نیاز به فشار و کشش صورت دارد که به طور بالقوه می تواند جای پرکننده ها را جابجا کند. هنگامی که تزریق فیلر توسط یک جراح با تجربه انجام شود ، تزریق موقت و دائمی لب یک فرآیند ایمن و سر راست است. با این حال ، مراحلی وجود دارد که می توانید قبل از درمان خود انجام دهید تا احتمال عارضه ناشی از عمل را کاهش دهید.

این نکته را مد نظر داشته باشید که هر مدل تزریق لب مناسب چهره شما نیست . تصمیم گیری در این خصوص را به عهده پزشک بگذارید تا نتیجه نهایی برای شما مطلوب و خوشایند باشد. ورمی که پس از تزریق ژل به لب ایجاد می شود بستگی به نوع ژل دارد. برخی از ژل ها آب کمتری جذب می کنند و این موضوع باعث می شود که به سختی ورم نمایند این مدل از ژل ها برای خطوط لب بهترین گزینه محسوب می شوند. اما اگر قرار به افزایش حجم کلی لب باشد باید نوع دیگری از ژل تزریق شود که شاید مقداری تورم به همراه داشته باشد. در کنار حرفه، هنر نیز بسیار مهم است؛ به خصوص در مورد عضو مهم صورت که لب می باشد.

یکی از نکاتی که در هنگام تزریق لب ها از نظردور می ماند صاف شدن ستون های فیلترومی است که با جهت تشدید فیلتروم سبب افزایش وضوح و برجسته شدن مختصر لب بالا می گردد. پزشک برای از بین رفتن این حالت ها به شما ماساژ دادن لب را آموزش میدهد. پس از بیحس کردن موضع، محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می شود سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از دارو در لب ها تزریق می شود. بله، اگر از انواع غیراستاندارد ژل لب استفاده شود، امکان بروز این عارضه وجود دارد.

برای جلوگیری از این حالت، بعد از تزریق باید به‌آرامی و با استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم استفاده کرد. بهتر است تا چند روز از دست زدن به لب‌ها و به‌ویژه فشاردادن آن‌ها جلوگیری کنید. قیمت ژل لب به طور میانگین برای یک سی‌سی از آن حدود سه میلیون و چهارصد هزارتومان تا پنچ میلیون و پانصد هزار تومان است. روش‌های زیبایی هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند، همین ویژگی‌ها و نیز وضعیت بیمار و خواسته او، مواردی هستند که پزشک را در انتخاب روش درمان، کمک می‌کنند. من توصیه می کنم 24 تا 48 ساعت صبر کنند تا ورم لب ها از بین برود. از آنجا که چندین بار سوزن به لب شما برخورد کرده، ممکن است بوسیدن مقداری دردناک باشد.

همچنین سیگار کشیدن و استفاده از داروهایی مانند آسپیرین میزان این کبودی را افزایش میدهد. این کبودی ها در حدود 1 هفته بهبود میابد البته بستگی به فرد دارد. مدت زمان تاثیر گذاشتن تزریق ژل لب روی صورت شما، وابسته به دوز ماده تزریق شده و محل تزریق دارد اما به طور کلی، زیباجویان می‌توانند بلافاصله بعد از اتمام تزریق ژل، شاهد تغییرات در لب خود بعد از تزریق باشند. یکی از عوارض نه چندان رایج فیلر لب، خشکی لب بعد از تزریق ژل می‌باشد.

برای ژل لب و تزریق این نوع ژل‌ها در لب، حدود ۶ تا ۹ ماه آثار آنها باقی می ماند. خوشبختانه بله؛ به شرطی که پزشک از فیلر هیالورونیک اسید استاندارد استفاده کرده باشد، امکان تخلیه ژل لب وجود دارد. انسداد رگ تامین کننده خون از طریق تزریق بیش از حد ژل یا ایجاد تورم زیاد در نزدیکی رگ.

نتایج فوری را با ژل لب مشاهده خواهید کرد، اما با کاهش تورم، نتایج کاملاً مشخص به نظر نمی رسند. معمولا حدود ۴ هفته طول می کشد تا مواد ژل کاملا در بافت جا بیفتند و لب به ظاهر دلخواه برسد. عموما حدود ۶ ماه طول خواهد کشید تا نتایج نهایی مورد نظرتان را ببینید. مسواک زدن بعد از تزریق ژل لب مشکلی ندارد، اما ممکن است کمی درد داشته باشد بنابراین سعی کنید مواد غذایی که نیاز به تمیز کردن و نخ کشی دندان دارند به طور موقت مصرف نکنید. از طرفی سعی کنید دهن خود را زیاد باز نکنید که به لب ها فشار نیاید. مواظب باشید خمیر دندان روی پوست لب مالیده نشود چون موجب تحریک لب می شود.

از بهترین دکترهای ایران نوبت حضوری، مشاوره تلفنی و مشاوره متنی بگیرید، با دکترها به صورت حضوری یا مجازی صحبت کنید و جواب سوال‌های پزشکی‌تان را بگیرید. آیا می خواهید لب های خود را فقط تقویت کنید، یا می خواهید آنها را پر کنید تا بزرگتر به نظر برسند؟ دانستن پاسخ این سؤالات به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام نوع ژل برای شما مناسب است. Juvdderm  مجموعه ای از فیلر ها  است و به فرم های مختلفی طراحی شده است که در نواحی مختلف صورت مورد استفاده قرار می گیرد. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره همراه و یا فرم زیر با ما ارتباط برقرار کنید. افرادی که سابقه واکنش های آلرژی به پروتئین های گرم مثبت را دارند، نباید از فیلر های لب بلترو استفاده کنند. پس تحت تاثیر تبلیغاتی نباشید که از اعداد اغراق آمیز استفاده می کنند .