لیست خودرو های دانگ فنگ Dong Feng، چین خودرو | dongfengblog

حداکثر سرعتی که می‌توانید با این خودرو تجربه کنید ۱۸۳ کیلومتر در ساعت خواهد بود و شتاب صفر تا صد این ماشین نیز در ۱۲.۵ ثانیه است. گنجایش مخزن سوخت آن نیز ۵۱ لیتر است و مصرف میانگین سوخت آن نیز در حدود ۷ لیتر است، که می‌تواند خیال شما را برای نرفتن زود به زود به پمپ بنزین راحت کند. همچنین میزان آلایندگی این خودرو نیز در حدود استانداردهای یورو ۴ و یورو۵ است. البته وجود پنجره نسبتا باریک در در نمای روبروی خودرو باعث می‌شود که به وجود هرگونه ذوق هنری و خلاقیتی در طراحان این خودرو شک کنیم. طراحان این اتومبیل در نمای جانبی خودرو نیز وجود هرگونه طراحی خاص، خطوط شکل دهنده یا مورب را کاملا غیر ضروری دانسته اند.

http://dr-architecture.ir

این مجله خبری ماشین دنگ فنگساز در کنار دیگر خودروسازان نظیر گروه فاو، چانگان موتورز و سایک موتور جزو 4 خودروساز بزرگ چین به حساب می آید. اولین واگذاری سهام از این خودروساز در سال 2005 بود، اما حدود 70 در صد از سهام هم چنان در اختیار دولت مرکزی ماند. دانگ فنگ H۳۰ را می‌تواند نتیجه همکاری‌های نزدیک و گسترده دو شرکت دانگ فنگ چین و گروه PSA فرانسه قلمداد کرد.

H30 Cross

دانگ فنگ S30 از محصولات ایران خودرو است و از این رو خدمات گارانتی خوبی دارد. اما امکانات و مشخصات فنی آن چنگی به دل نمی‌زند و نسبتاً قیمت بالایی دارد. برخلاف دانگ فنگ S30، طراحی خارجی و داخلی بسترن B30 چندان نامتناسب نیست و کیفیت قابل قبولی دارد.

شتاب صفر تا 100 دانگ فنگ S30 حدود 12.5 ثانیه زمان نیاز دارد که مقدار زیادی به شمار می‌آید. به گزارش ساناپرس، شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودرو ها در کلاس … شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودروها در کلاس D سدان خواهند بود. دانگ فنگاز چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند.

قیمت بهمن موتور

هرچند در وحله‌عدم تناسب رینگ کوچک خودرو با ظاهر کلی خودرو به چشم می‌خورد. در واقع طراحان با ارائه کشیدگی کاپوت، فضای داخل کابین بزرگتر و کاملا جادارتر از سایر خودروهای هم کلاس دانگ فنگ طراحی کرده اند. شما به عنوان مالک یکی از خودروهای dongfeng می‌توانید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو ماشین نو تمام محصولات این برند چینی را در برند های اورجینال و وارداتی درجه یک به همراه ضمانت اصالت کالا دریافت کنید. در حال حاضر خرید آنلاین و اینترنتی مرسوم‌ترین نوع خرید قطعات یدکی می‌باشد که با توجّه به چند نشانه اعم از نشان کیفیت، ضمانت اصالت و مورد تایید بودن آن می‌توانید قطعه‌ی مورد نیازتان را درب منزل دریافت کنید. شتاب 0 تا صد کیلومتر این خودرو 11 ثانیه می‌باشد ک به نظر بسیار معقول می‌باشد.

  • کابین دیگنیتی پرستیژ جادار و بزرگ است و برای 5 نفر سرنشین بالغ، فضایی کاملاً راحت را مهیّا می‌کند.
  • پیشرانه ۱.۶ لیتری این خودرو توانی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتن متر دارد.
  • دانگ فنگ موتور خودروساز چینی است که جزء بزرگ‌ترین کمپانی‌های چینی است که در کنار خودروسازان معروف دیگر از جمله siak motor،changan automobile و faw group motor برتری بالایی از نظر تولید دارد.
  • طراحان این اتومبیل در نمای جانبی خودرو نیز وجود هرگونه طراحی خاص، خطوط شکل دهنده یا مورب را کاملا غیر ضروری دانسته اند.
  • این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng