لیست خودرو های دانگ فنگ Dong Feng، چین خودرو | dongfengblog

/ بررسی کوتاه کراس اوور جدید کمپانی چینی دانگ فنگ با نام Aeolus HaoJi مدل 2022. در اکتبر ۲۰۲۲، پیکاپ تراک دو-در واریور M20 توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین رونمایی شد. این مدل مجهز به موتور دیزلی ۶.۷ لیتری با توان ۳۱۴ اسب بخار و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتن متر یک هیولا به نظر می‌رسید. نسخه کوچکتر دارای طول، عرض و ارتفاع ۵.۸/۲.۱۶/۲.۱۵ متر با فاصله بین دو محور ۳.۷ متر و طول نسخه بزرگتر ۶.۲ متر بود.

حداکثر گشتاور این مجله خبری ماشین دنگ فنگ در ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه قابل بهره برداری است و این توان به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و مصرف سوخت بهینه و ترکیبی آن به ترتیب ۵٫۴ و ۷٫۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود. به هر صورت باید منتظر ماند و دید که فردا موتور چه پیشرانه‌ای را برای دانگ فنگ تی ۵ در نظر می‌گیرد و این خودرو را با چه سطحی از آپشن ها و از همه مهم‌تر، در چه رده قیمتی به دست مشتریان ایرانی می‌رساند. در صورت بهره‌مندی از قیمت منطقی و امکانات مناسب، قطعا این محصول جذاب می‌تواند گزینه مناسبی برای مشتریان ایرانی باشد و فروش مطلوبی را تجربه کند. به گزارش ساناپرس، شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودرو ها در کلاس … شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودروها در کلاس D سدان خواهند بود.

تصاویر شاسی بلند دانگ فنگ واریور M20 در چین لو رفت

پیش‌بینی می‌شود پس از ورود گلوری 580 با فیس لیفت جدید با قرار گرفتن در فروش اقساطی دانگ فنگ بتواند سهم قابل توجهی از فروش را به نام خود ثبت کند. دانگ فنگ s30-نسخه ی سدان H30 کراس با نام دانگ فنگ S30 توسط ایران خودرو وارد بازار شده است. این خودرو برای اولین بار در سال 2010 تولید شد و در سال 2013 مورد فیس لیفت قرار گرفت.

  • در واقع این کمپانی شریک تجاری پژو – سیتروئن میباشد به همین دلیل است که در ساخت این خودرو از پلتفرم اتاق سری 3 پژو نیز استفاده شده .
  • اگر برای خرید خودرهای چینی کراس اوو و شاسی بلند عجله دارید پیشنهاد می‌کنیم خودرهایی را انتخاب کنید که ماه‌ها پیش وارد ایران شده‌اند.
  • اچ ۳۰ کراس مخزن سوختی با گنجایش ۵۱ لیتر و مصرف سوختی معادل ۷­­­ لیتر به صورت میانگین دارد.
  • مصرف سوخت T5 ایوو در هر ۱۰۰ کیلومتر نیز در فضای شهری ۸.۹ لیتر، در فضای بیرون شهری ۵.۷ و حالت ترکیبی آن نیز ۶.۶ لیتر است.
  • متاسفانه در زمان نگارش این مقاله ما دسترسی مستقیم به کاتالوگ فردا تی5 نداشتیم و به همین دلیل هم نمی‌توانیم به طور دقیق پیرامون امکانات و تجهیزات دانگ فنگ تی ۵ مونتاژ ایران اظهارنظر کنیم.
H30 Cross نسخه ی هاچ بک از خودروی S30 ( در ایران وجود ندارد ) میباشد که ادامه مطلب… همین چند ماه قبل بود که فردا موتورز، شاسی بلند چینی دانگ فنگ T5 را تحت نام فردا T5 به بازار خودرو فرستاد. حالا هم آرین پارس موتور قصد دارد نسخه جدید این اس یو وی را با تغییر نام و تحت برند لاماری به بازار عرضه کند. تصاویر جدید شاسی بلند دانگ فنگ ix5 که توسط گروه بهمن در ایران مونتاژ می شود، منتشر شد. دانگ فنگ تی ۵ نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ به نمایش درآمد و از تابستان همان سال فروش نسخه نهایی آن آغاز شد.

نگاهی به قیمت لاماری ایما در بازار آزاد + جدول قیمت بهمن 1401

از جمله در یک سال گذشته قیمت خودرو بی اغراق افزایش هفته ای را تجربه … ایستا موتور به عنوان یکی از خودروسازان جدید بخش خصوصی وارد میدان عرضه خودروهای دو دیفرانسیل شده است. – ایستا موتور به عنوان یکی از خودروسازان جدید بخش خصوصی وارد میدان عرضه خودروهای … قسمت کامیون سازی دانگ فنگ DFCV نام دارد که ۴۵٪ سهام آن در اختیار شرکت ولوو تراکس می‌باشد.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng