قیمت روز دانگ فنگ H30 کراس؛ خرید، فروش و بررسی فنی خودرو دانگ فنگ H30 کراس کارنامه | dongfengblog

مجله خبری ماشین دنگ فنگار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. می توان گفت که H30 Cross در زمان ورود به بازار ایران با امکانت بالاتری نسبت به رقبایش در ایران و قیمت مناسب تر آن نسبت به خودرو های کراس دیگر مانند ساندرو Step way توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کرد. دانگ فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد.

فیدلیتی 7 نفره مدل 1401

دانگ فنگ H30 کراس توانسته است با کسب سه ستاره از مؤسسه CNCAP، نسبت به رقبای خود از میزان ایمنی بالایی برخوردار باشد و در بازار کنونی از محبوب‌ترین اتومبیل‌های شناخته شده به شمار آید. لازم است بدانید که همکاران ما نیز در این شرکت سعی بر آن دارند تا با ارائه باشکوه‌ترین شرایط ممکن، بهترین خدمات را در اختیار خریداران قرار دهد. بهتر است بدانید که دانگ فنگ ix5 صندوق بسیار بزرگ و قابل قبولی دارد.

شرایط فروش…

بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. در ادامه به بررسی خودرو دانگ فنگ h30 کراس، هاچبک چینی – فرانسوی حاضر در ایران پرداخته می‌شود. این خودرو که از موتور TU5 پژو استفاده می کند قادر به تولید ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور است و با گیربکس چهار دنده AISIN ژاپن به بازار ایران عرضه شد.

http://dr-architecture.ir

در این مقاله دیگنیتی جدید خودروسازی بهمن یعنی دانگ فنگ ix5 را زیر ذره‌بین بردیم. کراس اوور ix5 با طراحی جذاب و اسپرت آمده است تا عرصه رقابت را برای خودرو‌های کراس اوور در ایران را حساس‌تر کند. بهتر است بدانید که خرید دانگ فنگ ix5 را می‌توانید به صورت اقساطی انجام دهید.

یکی از جالب‌ترین موضوعاتی که در طراحی این اتومبیل مورد توجه قرار می‌گیرد، وجود تعداد زیادی فلاپ است که بر روی قسمت‌های پایینی هر در و روی گلگیرها نصب شده و زیبایی بسیار خاصی را به دنبال دارد. طراحی قسمت جلویی دانگ فنگ H30 کراس کشیده بوده و با چراغ‌های حجیم خودنمایی می‌کند که این امر توانسته تأثیر مثبتی را در جلب توجه خریداران داشته باشد. ظاهرا ما مردم هم خیلی راحت و با این ترفند شرکت‌ها نسبت به خرید این خودروها اغوا می‌شویم. دانگ فنگ اچ سی کراس امتیاز 3 ستاره از موسسه C-NCAP دارد که امتیاز بالایی نیست.

  • این خودرو که محصول مشترک چین-فرانسه و ایرانخودرو می باشد، به دلیل قیمت پایین آن، محبوب برخی خانواده های ایرانی شده است.
  • بهتر است بدانید که دانگ فنگ ix5 صندوق بسیار بزرگ و قابل قبولی دارد.
  • اچ سی کراس از این قاعده مستثنی نیست و کابینی راحت تر و شکیل تر نسبت به ساندرو استپ وی دارد که رقیب اصلی این خودرو است.
  • دانگ فنگاز چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng