قیمت روز دانگ فنگ H30 کراس؛ خرید، فروش و بررسی فنی خودرو دانگ فنگ H30 کراس کارنامه | dongfengblog

قابل ذکر است مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنگ گلوری جدید پس از فیس لیفت هنوز در ایران تردد نمی‌کند. در این مقاله از سپند خودرو، بزرگ‌ترین عرضه کننده و فروشنده ماشین اقساطی در ایران، دانگ فنگ گلوری 580 را از نظر طراحی داخلی، مشخصات فنی و امکانات بررسی می‌کنیم. دانگ فنگ ix5 یکی از محصولات جدید گروه DFM چین به حساب می آید و قرار است تا تحت قرارداد DFL (دانگ فنگ لیوژو) و گروه بهمن در ایران تولید شود. با توجه به قراردادهای جدید خودرویی، این کراس اوور چینی با برخی تغییرات به بازار ایران می آید و گویا قرار است تا نشان تجاری گروه بهمن به جای لوگوی دانگ فنگ بر روی آن نصب شود.

چرا به کارنامه اعتماد کنیم؟

کامیون‌های T300 و T375 اولین کامیون‌های دانگ فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند. دانگ فنگ همچنین شرکت جوینت ونچری با گروه PSA نیز دارد که به تولید خودروهای پژو، دی اس و کامیون های سبک می‌پردازد. دانگ فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو)توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

http://dr-architecture.irVOYAH چیسینگ لایت در قسمت دماغه به زیبایی از ترکیب نوار ال یی دی و هالوژن استفاده کرده و لوگوی برند نیز در همین ترکیب جذاب به خوبی جانمایی شده است. امکانات ایمنی این خودرو نیز شامل ۴ کیسه هوا، قفل خودکار درب‌ها هنگام آغاز حرکت، ترمزهای جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، دوربین و حسگر دنده عقب ،ABS و EBD می‌باشد. به گزارش اسب بخار، این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و مصرف سوخت بهینه و ترکیبی آن به ترتیب ۵٫۴ و ۷٫۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود.

  • بنابراین باید بگوییم که در اینجا با یک خودرو متوسط از لحاظ سطح ایمنی طرف هستیم که اگرچه در قیاس با تولیدات داخلی امنیت بهتری را ارائه می‌دهد اما به نسبت بسیاری محصولات هم‌رده چینی از امنیت پایین‌تری برخوردار است.
  • از نمای جانبی ارتفاع بلند خودرو بیشتر دیده می‌شود که البته دلیل کراس نامیدن خودرو هم همین شکل طراحی آن است.
  • این مدل آفرودر براساس پیکاپ تراک واریور M50 برای بازار چین تولید شده است.
  • ام وی ام 315صندوق دار-ام وی ام 315 با ورود خود توانست علاقه مندان زیادی را در تمامی سنین جذب کند.
  • نسخه شاسی بلند می‌تواند از پیشرانه ۶.۷ لیتری دیزلی برادر پیکاپ خود بهره ببرد.
به تازگی تصاویر بدون استتار شاسی بلند واریور M20 منتشر شده است که با تصویر تبلیغاتی منتشرشده در مه ۲۰۲۲ همخوانی دارد. در بخش جلویی شاهد یک سپر بزرگ با وینچ، جلوپنجره بزرگ با لوگوی واریور، چراغ‌های روز باریک و چراغ‌های جلوی بزرگ هستیم. در نمای پشتی می‌توان چراغ‌های عقب عمودی و زاپاس روی درب عقب را مشاهده کرد.

قیمت محصولات دانگ فنگ

این در حالی است که خودروهای چینی دیگر در این زمینه بسیار بهتر و قویتر عمل کرده‌اند. پیشرانه ۱.۶ لیتری این خودرو توانی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتن متر دارد. طبعا چنین قدرتی شاید برای هاچبک سبک و کوچکی مانند پژو ۲۰۶ مناسب باشد اما برای خودرویی با ابعاد و وزن اچ ۳۰ کراس، مناسب نیست. اما در کنار این نقطه ضعف، یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی AISIN قرار دارد که هماهنگی خوبش با پیشرانه، کمی از ضعف فنی می‌کاهد.

شرایط فروش دانگ فنگ اچ 30

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng