قیمت روز دانگ فنگ H30 کراس؛ خرید، فروش و بررسی فنی خودرو دانگ فنگ H30 کراس کارنامه | dongfengblog

آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

خودرو صفر روز و کارکرده

دانگ فنگ h30 کراس نخستین بار در سال ۲۰۱۰ پا به عرصه وجود نهاد. این خودرو با همکاری کمپانی پژو فرانسه توسعه یافته و بر پلتفرم پژو ۳۰۸ بنیان نهاده شده است. چینی‌ها بالاخره وارد عرصه‌ای شده‌اند که می‌خواهند در بازار بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن داشته باشند. شتاب 0 تا 100 دیگنیتی جدید خودروسازی بهمن 12 ثانیه است که برای خودرویی در کلاس کراس اوور کوپه راضی‌کننده به نظر نمی‌رسد. پس از توافقات هسته‌ای و در سال 94، یک قرارداد همکاری بین شرکت دانگ فنگ و ایران خودرو برای مونتاژ خودروهای این شرکت، بسته شد. یکی از این خودروهای قرارداد که دانگ فنگ H30 کراس نام دارد، بر خلاف نامش اصلاً کراس اوور نیست.

اگر چه طراحی کابین اچ سی کراس زیبا، مدرن و بروز است، ولی به طور کلی بخواهیم بگوییم، کیفیت ساخت و همچنین مواد اولیه به کار رفته در کابین این خودرو، اصلاً خوب نیست. فضای کابین اگر چه بزرگ و جادار است، ولی صندلی‌های آن به هیچ وجه راحت نیستند و نشستن طولانی مدت روی آن‌ها، سرنشین را خسته می‌کند. البته در این رده قیمتی، شاید خیلی نتوان به این مورد خیلی خرده گرفت، ولی به طور کلی این موضوع ایرادی است که خریدار احتمالی آن، قبل از خرید باید از آن آگاه باشد. دانگ فنگ H30 کراس؛ یکی از محصولات این خودروسازی چینی است که اولین بار در سال 2010 رونمایی شد. پس از عقد قرارداد همکاری بین ایران خودرو و دانگ فنگ در زمستان سال 94 مونتاژ این خودرو در کشور آغاز شد.

  • چراغ‌های جلوی کشیده با گرافیک داخلی زیبا در دو طرف جلوپنجره تقریباً باریک که دارای دو نوار کرومی افقی است قرار گرفته‌اند.
  • آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.
  • گنجایش فضای کابین نیز برای حضور چهار سرنشین با قد متوسط مناسب ارزیابی می‌شود؛ همچنین ظرفیت فضای بار خودرو که بیش از ۴۰۰ لیتر است هم می‌تواند اسباب و وسایل مورد نیاز برای یک مسافرت چهار نفره را به خوبی در درون خود جای دهد.
  • لازم به ذکر است که حداکثر سرعت دانگ فنگ ix5 دیگنیتی جدید خودروسازی بهمن 180 کیلومتر عنوان شده است.
© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مبین خودرو ماندگار می باشد. غربیلک فرمان با دکمه‌های کنترلی روی آن و طرح سه شاخه خوش‌دست و زیباست. پنل پشت فرمان دارای طراحی ساده و قدیمی می‌باشد و اصلاً حس اسپرت بودن نمی‌دهد. نکته دیگر هم این‌که کابین این خودرو، ظرفیت گنجاندن 4 سرنشین با قد متوسط را دارد. H30 Cross علاوه بر نداشتن تست ایمنی از موسسه اروپایی ENCAP، نتیجه تست ایمنی ضعیف ۳ ستاره از موسسه چینی CNCAP را دارا ست. لازم به ذکر است که وزن پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۱۰۵۴ کیلوگرم است و H30 Cross وزنی ۱۲۳۰ کیلوگرمی دارد.

دانگ‌فنگ H30 مدل 1397

قابل توجه است که دیگر رقبای این مجله خبری ماشین دنگ فنگ هم چیزی بیشتر از اچ سی کراس ندارند و حتی از امکانات پایین تری هم برخوردار هستند. اچ سی کراس از این قاعده مستثنی نیست و کابینی راحت تر و شکیل تر نسبت به ساندرو استپ وی دارد که رقیب اصلی این خودرو است. اما در محصولات چینی و به ویژه اچ سی کراس هیچ نشانی از این اصول اولیه مشاهد نمی شود. فروشگاه اینترنتی باتری ماشین نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش باتری های سپاهان باتری، صبا باطری و باتری های ایاس EAS برنا باطری می باشد.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng